petak, 03.11.2006. | 17:33 |

Paradoks suvremenog vjerovanja

U dvoranu je ušao zadnji. Samo se još njega čekalo. Nije mogao zaključati vrata, jer je navala bila velika. Zato se zadržao.

Bio je to izvanredni sastanak šefova. Trebalo je rasčistiti neke stvari. Stvari u svemiru nisu baš štimale. Nešto se čudno događalo na Zemlji . I to je trebalo jednom za svagda riješiti. Sjedili su i pogledom ga promatrali dok je tražio mjesto.

Prvo je ustala Marija, stala iza govornice i počela:
- Meni je ovog dosta. Pretrpana sam poslom. Milijuni mi se mole i jednostavno ih ne stignem obrađivati. Svakog dana. Stalno. Učini ovo, čuvaj ovoga, blagoslovi ovu. Daj mi pare, daj da mi krava daje više mlijeka, daj mi auto. Jednostavno ne stignem. Zašto jednostavno ne pitaju Isusa? On ionako želi razgovarati s njima. On može obraditi sve molbe u istom trenutku. Jednostavno ne razumijem. On je taj koji ih je spasio, ne ja!

Žustro je ustao sveti Petar i prigovorio:
- Slažem se. I ja sam prezauzet. Velika je navala na vrata Neba, a ja trebam provjeravati svaku osobu pojedinačno. A možda i ovi u čistilištu ne rade dobro. Zar ne mogu svećenici malo postrožiti kriterije? Manja bi navala bila, pa ne bih morao danonoćno otvarati i zatvarati vrata. Ovako nam šalju svakoga tko im se svidi i dobro plati. I mene pokušavaju podmititi na vratima. Da kao prođu preko reda i slično. Nisam ja Juda.

Sjedio je u tišini na pročelju stola. U velikom veličanstvu. S nekom tugom u očima, koja je samo pokazivala ljubav prema palom čovječanstvu, tiho je progovorio:
- Ne vrijedi. Ne žele me slušati. Ne žele mi govoriti. Radije me psuju. Riječ koju sam im poslao nitko više ne želi čitati. Promijenili su zakon koji sam im dao i odali se porocima. Sad svaki misli da može činiti što hoće, pa se poslije ispovijediti svećeniku koji, na moju veliku žalost, mene o tome nikad ništa ne pita... ili još gore, platiti mu da održi seansu koja će mu navodno spasiti dušu od pakla. I tako umiruju svoje savjesti, propadajući sve dublje i dublje u nemoral. A u zadnje vrijeme, mene više ne žele dolje. I onda se čude da se svijet raspada. Nisu spremni za promjenu i zato me ne žele priznati.

Radije vjeruju da su nastali od majmuna.

Komentari (2) - Isprintaj - #


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (1)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (4)
2006 Listopad (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

e-mail

Imaš li pokoju riječ mudrosti?
Imaš li trunku hrabrosti?
Imaš li ljubavi da to izraziš?




vrisaksrca@gmail.com