petak, 13.10.2006. | 14:04 |

Tvoje će te riječi opravdati

Cijeli tjedan nekako razmišljam o tome koliko riječi utječu na nas. Koliko se u biti mi riječima hranimo. Komplimenti, uvrijede, pohvale, zahvale... ispraznost. Previše smo ovisni o riječima, o izrazima.

Kaže jedna priča...

Neki je guru pokušavao objasniti masi kako ljudi reagiraju na riječi, hrane se riječma i žive od riječi, radije nego da žive u stvarnosti. Jedan čovjek je ustao protestirajući: “Ne slažem se s time da riječi toliko utječu na nas.” Guru mu reče: “Sjedni dolje, kurvin sine.” čovjek, izvan sebe od bijesa, odvrati: “Nazivaš se prosvijetljenom osobom, guruom, učiteljem, ali trebao bi se sramiti.” Guru tada reče: “Oprostite mi, gospodine, zanio sam se. Molim vas da mi oprostite. Pogriješio sam. Zaista mi je žao.” čovjek se napokon smirio. I tada guru ree: “Trebalo je samo nekoliko riječi da se razbjesnite, i trebalo je samo nekoliko riječi da se smirite, zar ne?”

Mnogo sam razmišljao o tome ovog tjedna.

Učinio mnogo pogrešnih koraka, izrekao mnogo suvišnih riječi... Možda time upropastio dio prijateljstva... Tko će proniknuti u ljudsku prirodu?

Razgovarao sam s M. Bilo je dovoljno nekoliko riječi da ju uznemirim i nekoliko riječi da ju smirim. U cijelom tom razgovoru, nije bilo pitanje motiva, ljubavi - iskrenosti... Ne, sve se baziralo na riječima. Riječi su otrov ako nisu upotrijebljene ispravno.

Ponekad poželim da možemo jedan dan u godini svi šutjeti. Gledati se i komunicirati pogledom. Jednog dana prestati izgovarati suvišne i isprazne riječi. Da se barem jedan dan možemo zatvoriti u tišinu. Da barem jedan dan budu bitni motivi i ljubav, a ne samo izgovorene riječi.

Da jednom osjetimo kako je biti slijep i onda kad možemo jasno vidjeti.

"Tvoje riječi će te osuditi, tvoje riječi će te opravdati..."

Komentari (7) - Isprintaj - #


  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (1)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (4)
2006 Listopad (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

e-mail

Imaš li pokoju riječ mudrosti?
Imaš li trunku hrabrosti?
Imaš li ljubavi da to izraziš?




vrisaksrca@gmail.com