BRANKO ŠTULIĆ: Osjećam se jadno i poniženo zbog vodovoda u Kozici i zato vraćam Plaketu počasnog građanina Grada Vrgorca!

utorak , 25.03.2014.



Branko Štulić, rodom iz Kozice, bio je dugogodišnji pomoćnik više ministara u Vladi Republike Hrvatske. Na tom položaju je bio u mogućnosti pomagati Vrgorcu zbog čega je 2005. godine od strane Gradskog vijeća nagrađen Poveljom počasnog građanina Grada Vrgorca. Međutim, Branko je rodom iz kozičkog zaseoka Štulići, naselja koje već desetljeće ne dobiva obećani vodovod. Potaknut tom činjenicom Štulić nam je proslijedio kraći dopis kojega ispod prenosimo. Dodajemo da je Štulić isti e-mail poslao gradonačelniku Borisu Matkoviću, zamjeniku Željku Pervanu, savjetniku Ivici Pandžiću, te tvrtkama Vodoprivreda i Komunalno.

"Moj prijatelj, književnik i šaljivdžija Marko Bajto, rekao mi je u srpnju 1999. godine: „Da li si ti bio u Rašćanima, s Jurom Radićem, na otvaranju suvog vodovoda!“ Bio sam u Rašćanima i Vrgorcu, tada sam bio pomoćnik ministra financija, bilo je svečano i nije mi palo na pamet da je to samo kazališna predstava, pa sam i Markovo pitanje shvatio kao pošalicu. Gradonačelnik Vrgorca tada je bio pokojni Ljubomir Markotić. Mjesec dana nakon toga u „Slobodnoj Dalmaciji“ od 14. kolovoza 1999. godine objavljena je vijest: „Vodovod otvoren, a vode ni kapi“. Slobodna Dalmacija, kolovoza 1999.
Nakon nekog vremena greške na tom pravcu su ispravljene i vodovod je pušten u rad na čitavoj trasi od Vrgorca do Župe Biokovske.

Međutim, jedan krak vodovoda Vrgorac-Kozica-Rašćane-Župa, do danas nije u funkciji a da stvari budu interesantnije radi se o Štulićima, gdje sam rođen, i još dva zaseoka u Kozici. Tek danas sam vidio reportažu NOVE TV, od 18. ožujka 2014. godine, o suhom vodovodu u Kozici za Antunoviće, Gornje Ravliće i Štuliće. Znate i do sada da sam više puta izražavao svoje negodovanje zbog ovakvog, aljkavo odrađenog, posla. Ovo je sramota a osobno se osjećam jadno i poniženo. Zar mještani triju kozičkih zaseoka ovo zaslužuju? Ne znam tko je kriv niti me zanima da li je to „Komunalno“ d.o.o. Vrgorac, „Vodoprivreda Vrgorac“ d.d. ili netko treći, ali ovdje krivci trebaju biti kažnjeni/sankcionirani a greške izvođača i investitora ispravljene.
Ako već niste gledali preporučam Vam da pogledate ovaj kratki insert u kojem se pojavljuje moj bratić Ivan Štulić (nije Toni kao što ga je titlovala NOVA TV, Toni je njegov sin), Zvonimir Ravlić i Alen Govorko, direktor 'Komunalnog' u Vrgorcu. Direktor Komunalnog: Nema šanse da se stanovnici spoje na vodovod

Dok je državni tajnik za vode bio Zdravko Krmek, dipl. inž. građ., moglo se ispraviti ovo stanje, samo da je bilo više dobre volje. Ali ni sada nije kasno!
Razmišljao sam i sve sam bliže odluci da Gradu Vrgorcu vratim „Plaketu počasnog građanina Grada Vrgorca“, koju sam dobio povodom Dana Grada Vrgorca 29. lipnja 2005. godine. Slobodna Dalmacija, 29. lipnja 2005.

Dosta puta sam, kao pomoćnik četiri ministra financija i pomoćnik ministra kulture, podmetnuo leđa za Vrgorac i Vrgorčane a vraćeno mi je na ovakav način. Vjerojatno ja ne zaslužujem Vrgorac! - - i/ili Vrgorac mene! Moji mještani misle da sam i ja sukrivac za ovakvo stanje a ja mislim da su u pravu samo utoliko što sam do sada šutio na ovu temu, barem što se medija tiče. Vrijeme je Korizme, sve se može oprostiti, ali ne zaboravite da su sva Zla skrivena u šutnji, strahovima i tabu temama. Želio bi da se ovo već jednom završi a ne da se putem medija razvlači poput trakavice. Treba prionuti poslu i završiti započeto, ljudi trebaju vodu!", napisao nam je u e-mailu Štulić.

<< Arhiva >>