Vrgorčanin Ivan Markotić pronašao i vratio novčanik pun novca Portugalcu

petak , 02.08.2013.



Vrgorčanin Ivan Markotić, policijski službenik i student treće godine kriminalistike na Visokoj policijskoj školi u Zagrebu, prije nekoliko dana pronašao je izgubljeni novčanik ispred ulaza u trgovački centar Superkonzum u Makarskoj.
- Vidio sam da predmet leži na otvorenom prostoru, te iako tu prolazi dosta građana, nitko se nije zaustavio da vidi o čemu se radi. Uzeo sam novčanik i otvorio ga radi identifikacije vlasnika. Unutra se nalazila osobna iskaznica i vozačka dozvola vlasnika, te poveća svota novca. Uvidio sam da se radi o portugalskom državljaninu Fernandesu Gonçalvesu. Nisam dirao novac, već sam odmah kontaktirao Operativno-komunikacijski centar Splitsko-dalmatinske policijske uprave, a oni su me spojili sa Policijskom postajom Makarska koja je u roku dvije minute uputila patrolu. Kolege su po dolasku preuzele novčanik, kaže nam Ivan.
Vlasnika je uskoro kontaktirala policija i on je preuzeo nedirnuti novčanik. Iako Ivan nije ostavio svoje podatke policijskim službenicima, vlasnik novčanika Gonçalves je uspio doći do njegovoga broja mobitela, pa ga je jučer zvao, oduševljen plemenitom gestom mladog policajca.
- Gospodin Goncalves me je zvao da dođem u Makarsku, da me upozna i počasti večerom, da bi mu bilo jako drago da dođem. Iako sam od vlasnika dobio dosta pohvala, ne mislim da sam nešto veliko učinio. To je bila moja dužnost, zaključuje Markotić.
Kolika je skromnost ovoga mladića pokazuje i činjenica da nije htio da priča o izgubljenom novčaniku završi u medijima, a nakon što smo za nju saznali, jedva smo ga nagovorili da pristane na kraći razgovor. Što reći na kraju nego – svaka čast!

<< Arhiva >>