Policija i porezna uprava zatvorile "Ćuka"

nedjelja , 20.02.2011.

U petak kad sam prolazio Velikim Prologom primijetio sam policijsko vozilo i neku gužvu u kafiću "Ćuk", vlasnika Petra Jelavića. Nisam se previše obazirao na sve to, međutim, ispalo je da je tada u tijeku bilo zatvaranje objekta od stranke službenika policije i Porezne uprave. Tomu je prethodila policijska racija 11. veljače nakon anonimne dojave da se u kafiću kocka. Kako Jelavić nije imao potrebne dozvole za legalno kockanje, policija i porezna uprava zatvorile su objekt prošli petak.
U jutrošnjoj Slobodnoj Dalmaciji sam vlasnik je negirao optužbe da se u njegovu kafiću kocka za novac, već je istakao kako je u suradnji sa kartaškom udrugom Gladioator iz Gradca dopustio organiziranje turnira u Texas hold´em pokeru, za što ima potrebne dozvole, da se turnir održavao u posebnoj prostoriji, a ne u samom kafiću, te da se nije igralo za novac, već se turnir organizirao na principu bodova i čipova. Tog 11. veljače oduzeti su svi žetoni, karte i zapečaćeni stolovi, ali kako ističe Jelavić, nikakav novac nisu pronašli, jer se za novac nije ni igralo. Međutim, u petak je upala policija i porezna uprava i na osnovu te racije zatvorila objekt.
"Ljudi ne mogu vjerovati da su mi tek tako zatvorili lokal, presmiješno mi je sve to, ali oni koji su me prijavili sada se sigurno naslađuju. Da je to prava kocka, onda bi sve to bilo zatvorenog tipa. Kod mene ljudi normalno igraju i bilo tko ih može gledat sa strane. Očito sam ja bio nekome trn u oku, pa su me zato prijavili", rekao je za Slobodnu Dalmaciju Pero Jelavić, dok je za ovaj blog izjavio kako mu je učinjena velika nepravda i da je pošteno radio svoj posao.

<< Arhiva >>