Princeza ratnica

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko sam ja?



Žensko od kojih 30 i koji mjesec preko godina. wink



UTRČALA SAM U DIPLOMSKI CILJ I UHVATILA TITULU DIPLOMIRANOG INŽENJERA. party

UTRČALA SAM I U DRŽAVNU SLUŽBU. hrvatska
NE MOGU SE POŽALIT. fino

Inače ne trčim.
Boli me koljeno.

Čekam sunce, ljeto, more i Silbu.


Otok Silba, najljepše mjesto na svijetu...

























Linkovi
skac/modrave
bivši Iskon
Škoro legenda

otok SILBA

Ksena živi na ovoj adresi:
pernastica@yahoo.com


MODRAVE
Kada umrem, onda će me spalit, a pepeo će prosut ovdje...










Još malo Silbe
Moja najdraža uvala...












MOLBENICA

Ne ostavljaj me sad,
u ponoru bez dna
budi sa mnom,
još mi triba svitlost Tvoja.

Ne ostavljaj me sad
dok preklinjem Te ja
budi sa mnom,
mir da nađe duša moja.

Ne ostavljaj me sad,
ne ostavljaj me sad

bez Nade...



10.10.2006., utorak

Do raja i natrag...


Bila sam ovaj vikend na Velebitu. Drugi put u životu. Svakako se nadam da ne i zadnji...

Baza nam je bio planinarski dom Ravni Dabar iz kojega smo radili izlete po okolici.
Posebno me impresionirao vrh Visibaba s kojega puca pogled na more (Pag, Rab, Susak te još mnoštvo drugih otoka) i, naravno, Silbu! S druge strane otvara se pogled po Velebitu, zelenom moru šume iz kojega, kao otoci, vire “kukovi”, glomazne, bijele stijene. Kao da sam bila na krovu svijeta. Rekla sam Bogu: Ako me želiš uzet, sada je pravi trenutak.

Mogla bih sad još trkeljat o ljepotama i pogledima i prirodi i vremenu i kako je to sve zakon, ali riječi jednostavno nisu dovoljne za opisati ono što se doživi na tom svetom mjestu.

Jedan kolega bloger, napisao mi je: “često vidim iskru u očima kad moji pričaju o brdima, bilokakvim. mislim da si i ti isto takva :) “

Potpuno je u pravu. Neka mi netko spomene Velebit, ne da će mi oči zaiskrit, već će se napunit suzama, a pogled će otić u daljinu čeznući za idućim susretom...















- 00:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #