Princeza ratnica

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko sam ja?



Žensko od kojih 30 i koji mjesec preko godina. wink



UTRČALA SAM U DIPLOMSKI CILJ I UHVATILA TITULU DIPLOMIRANOG INŽENJERA. party

UTRČALA SAM I U DRŽAVNU SLUŽBU. hrvatska
NE MOGU SE POŽALIT. fino

Inače ne trčim.
Boli me koljeno.

Čekam sunce, ljeto, more i Silbu.


Otok Silba, najljepše mjesto na svijetu...

























Linkovi
skac/modrave
bivši Iskon
Škoro legenda

otok SILBA

Ksena živi na ovoj adresi:
pernastica@yahoo.com


MODRAVE
Kada umrem, onda će me spalit, a pepeo će prosut ovdje...










Još malo Silbe
Moja najdraža uvala...












MOLBENICA

Ne ostavljaj me sad,
u ponoru bez dna
budi sa mnom,
još mi triba svitlost Tvoja.

Ne ostavljaj me sad
dok preklinjem Te ja
budi sa mnom,
mir da nađe duša moja.

Ne ostavljaj me sad,
ne ostavljaj me sad

bez Nade...



23.09.2006., subota

Vrijeme aka Vanish



Neki dan, u pauzi između pisanja diplomskog, odlučila sam malo pročistit svoj Inbox. Skužila sam da u njem ima preko 1000 (!) mailova, a da su neki još iz 2001.

Pa sam krenula redom čitat i brisat, od najstarijeg prema današnjima.

Čitajući tako, podsjetila sam se na brdo događaja i likova iz svoje (ne tako davne) prošlosti. I događaji i likovi, većinom su imali ljubavno-tragičnu problematiku koja je tada nosila epitete: prestrašna, pretužna i prebolna.



Međutim, čitajući sad o tome, nakon par godina, sve mi to izgleda tako davno i daleko. rolleyes

Kako je Vrijeme super stvar!
Ono je kao Vanish.
Samo treba pustit da ga dovoljno dugo proteče, i ljubavno-tragična problematika će postajat sve bljeđa i bljeđa i na kraju će posve nestat.



Ovih dana koristim Vrijeme aka Vanish svakodnevno. Izlijem si ga malo i gledam kako mrlja razočaranja i tuge polako blijedi. Nestaje...

I zadovoljna sam. yes

Toplo ga preporučam i drugima... thumbup





- 11:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #