nedjelja, 19.12.2004.

Postajem tupa

Suze niz lice teku,
žele vratiti ljubav očinju!

Gdje je nestalo sve
što je osmjeha nekad vrijedilo?
Gdje su one tople riječi,
pogledi ljubavi puni?
Gdje sigurnost
što smo tu zajedno svi?

Gubi se radost,
u zjenama vidim lice stranca,
u zjenama vidim lice očajnika,
vidim svoje lice
jer njegove su prazne
i duboko, mrtvo leži,
što postoji možda još!

I kad stisne mi ruku
i cjelov uzvrati,
varkom opet postaje ubrzo
sve što u meni se budi!

A majka plače
suzama što se ne vide,
suzama što dušu
trpljivo i sporo nagrizaju!

Osjećam...
što ne bih željela..



....ne brinite, nije tako strašno, mnogi bi rekli, ali kad
čovjek doživljava nešto što nikada nije, onda i previše
boli.... velika, malo tužna pusa svima

- 17:59 -

Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Copyright: Vrazicek
Design: Katya






Sve ono što se nalazi u meni,
voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
koji njeguju njihovu vrijednost...
To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!

...s tobom..
U nadi, koliko puta,
umrla sam..
U želji, koliko puta,
izgorjela sam.
Pod teretom,
osjetila sam bol,
stihom,
imala sam slutnju.
Riječi,
zbunile me..

U pogledu me traži,
kad nađeš ljubav,
javi.

U njoj živjet ću!

U ruci tvojoj
topit ću se,
nek me upije tvoja koža!


Free Website Counters
Free Website Counters


*Love Story Theme*


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






... jutrom ...
Slatka si ovako snena ujutro,
kad proklinješ dan
što ti je dirnuo lice!

Slatki su prvi treptaji tvoji
i tvoje stenjanje muklo
i tvoj okret i tvoja kretnja
i tvoj dodir mekan ...

i tvoje prvo - pusti me
još malo!

Medena si kad zjevneš
i suza ti poteče niz lice
i kad se osmjehneš i trzneš..
i tvoj treptaj, još jednom..

Slatka je tvoja prva ljubav
na usnama,
jutru posvećena ...