četvrtak, 11.11.2004.

...jednom...

Možda vam se vratim sama i tražeća,
istovremeno sjetna i goruča!

Možda vam sjednem na put
...vaših snova...
Ali, ljudi, nemojte me odbaciti,
zar ne vidite da sam samo
još jedna izgubljena duša.

Ako mi oči budu iskre vrele,
pružite mi rupčić
jer skoro kliznut će mi suze!
Ako mi, pak, oči budu
zamučeno jezero,
sjednite do mene!
Ne trebam ni dodira ni riječi,
ne bojte se da nećete
ispuniti moja isčekivanja,
ugasiti moja sagorijevanja,
molim, samo blizu mi budite!

...jer, tako teško je biti sam,
jer, tako divno je biti drag...
Jer, toliko potrebno je malo
za čeznutljivo srce ljubavi!

Spustite mi koprenu na srce
da ne dopru do njega
insekti stvarnosti.

Ima vas još,
znam da vas ima,
koji nosite mekane potplate,
koji ne želite znati gaziti.
Budite samnom na tom
malenom splavu nedodirljivosti,
bit ćemo uporište
svakoj slomljenoj slamci!

Doći će i naši bajkoviti dani.

- 12:08 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Copyright: Vrazicek
Design: Katya






Sve ono što se nalazi u meni,
voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
koji njeguju njihovu vrijednost...
To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!

...s tobom..
U nadi, koliko puta,
umrla sam..
U želji, koliko puta,
izgorjela sam.
Pod teretom,
osjetila sam bol,
stihom,
imala sam slutnju.
Riječi,
zbunile me..

U pogledu me traži,
kad nađeš ljubav,
javi.

U njoj živjet ću!

U ruci tvojoj
topit ću se,
nek me upije tvoja koža!


Free Website Counters
Free Website Counters


*Love Story Theme*


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






... jutrom ...
Slatka si ovako snena ujutro,
kad proklinješ dan
što ti je dirnuo lice!

Slatki su prvi treptaji tvoji
i tvoje stenjanje muklo
i tvoj okret i tvoja kretnja
i tvoj dodir mekan ...

i tvoje prvo - pusti me
još malo!

Medena si kad zjevneš
i suza ti poteče niz lice
i kad se osmjehneš i trzneš..
i tvoj treptaj, još jednom..

Slatka je tvoja prva ljubav
na usnama,
jutru posvećena ...