nedjelja, 12.03.2006.

sms poruke...

st patrick's

Rekao si " I LOVE YOU",
a volio si samo nju,
sada mi kažeš: " I´M SORRY !"
idi k vragu, pa je voli ...


Ne stidim se reči, "voljela sam gada"
ali se stidim reći; "volim ga i sada!"
st patrick's day 2006


Ovakav je bio plan...
ja te volim jedan dan,
ali dan je ipak vrijeme kratko,
a tebe voljeti je tako slatko...
Ma bolje mi je bez tog plana,
pa te volim svakoga dana...:)

OPROSTIT ću nebu što nam je vrijeme kralo,
OPROSTIT ću suncu šta nam nije sijalo,
OPROSTIT ću mjesecu, što nas je gledalo,
OPROSTIT ću zvijezdama što su se skrile,
OPROSTIT ću sebi što sam te voljela,
OPROSTIT ću prijateljicama što su mi krile da ti nisam jedina,
OPROSTIT ću svima, samo tebi ne,
jer prevario si me, a voljela sam te.st patrick's day 2006

KAKO JE TEŠKO BITI MRTAV;
U OČIMA KOJE TI ŽIVOT ZNAČE.

Nemoj plakati kad ode drugoj, nemoj ga moliti da ti se vrati,
budi daleko kad ga ostavi,
a još dalje kada počne da pati

Sijećaš li se one noći,
kad si me u zagrljaju zvao,
i uz lagani dodir usana,
prvi mi poljubac dao.

LJUBITI NIJE NIŠTA,
A VOLJETI JE SVE,
JER LJUBITI MOŽEŠ SVAKOGA,
ALI VOLJETI NE!

| 21:57 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>