ponedjeljak, 06.02.2006.

OBEÈANA SLIKA ZA ..................

myspace



Jesam obeèala da èu staviti sliku za tebe na blog....Eto jesam !!!!
Javi se za cugu ! I da, pozdravi curu, jer ja ju prošli put nisam skontala, pa da ne ispadne da ju nisam htjela pozdraviti. KISS !!!

| 23:46 | Komentari (5) | Isprintaj | #

myspace




LJudovi, pozdrav...
Evo danas popodne mi je poèela praksa u osnovnoj šk.
Danas sam imala 1.raz...svi su tako maleniiiiiiii...sutra imam praksu sa drugašièima.moram se dignuti u 7.00 joooooooooojjjj (jer ineèe spavam do 11, jer nemam fax) ali i kad nemam fax, nemam mira. UPOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ !!!!

Brzo se bliži Valentinovo !!!!!!!!! Baš lijepo......Jedva èekam, iako je meni svaki dan Valentinovo. He,he,,,
Niki Volim te !!!!!!!!!!!!!!!!
A vi ostali ljudovi koji nemate nikoga, nebrinite...kad tad æe doèi i red na vas. Ne tugujte zbog toga:)

See Yea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


myspace

| 23:27 | Komentari (0) | Isprintaj | #

myspace

Stuff for your blog!


DANAS SAM LUDA; NEZNAM ŠTO HOÈU....
DANAS SAM LUDA; ŽELIM SAMOÈU......MOŠ MISLIT....
myspace

Stuff for your blog!


| 00:17 | Komentari (4) | Isprintaj | #

myspace

Stuff for your blog!

| 00:11 | Komentari (0) | Isprintaj | #

nedjelja, 05.02.2006.

ZABRANJENO ÈETANJE AKO SI PANDUR ! mrššššš ! !

[IMG]http://img151.imageshack.us/img151/9560/pandur0jn.jpg[/IMG] jaoooooooooo, nemožete vijerovarti šta mi se dogodilo noèas.
Išla sam s autom vani, u sub.naveèer, ali pošto sam ja "mladi vozaè" ja nesmijem voziti nakon 11 sati naveèer.
Uglavnom, ja sam uzela auto, sve je bilo o.k. dok me pandurija nije zaustavila.[IMG]http://img485.imageshack.us/img485/809/pandur21zn.jpg[/IMG]. nisam ništa pila, jer ako ozim sigurno neèu piti. o.k. dam ja vozaèku i prometnu, i ništa mi nisu rekli.
Zatim pitaju dali sam pila, tj, dali èu puheti. Ja sam èak inzistirala da pušem, jer mi je to prejako :), uglavnom 0,0 promila i pustili me, šta me nisu nakon 10 min, zaustavili ponovo,(ne oni isti, veè neki koji su bili na cesti kojom sam išla doma ) o,k, ja stanem i sve isto napravim, ali ovaj put su mi poèeli srati,"petra, vi nesmijete voziti nakon 11 sati" paffff....kazna od 610 kon. i jedan kazneni bod.
Vozaèka mi je bila oduzeta, i morala sam danas ujutro ièi po nju, s time da me je stari trebao voziti, jer ja NISAM IMALA VOZAÈKU !!!!! bemti, juèer sam bila luda, i ovom prilikom se izvinjavam ekipi iz auta šta su me morali onako živèanu trpiti...;( sorite !!!!
LJUDOVI ŠALJEM VAM POZDRAV, !!!!
[IMG]http://img151.imageshack.us/img151/3149/pandurija4vs.jpg[/IMG]

| 23:53 | Komentari (2) | Isprintaj | #

MOJ BEBAÈ ! ! ! !

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMoja ljubav niki na skijanju

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMy love i njeova mama (adry)


Free Image Hosting at www.ImageShack.uspetra išiæ i my love na skijanju

| 19:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #

petak, 03.02.2006.

SLIKE SA EDOVOG ROÐ: !

Free Image Hosting at www.ImageShack.usKika (glavna je bila te veèeri)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usJa i Sandi

Free Image Hosting at www.ImageShack.usKika REDAR ! !

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMOJE CURE I JA !

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Edo......................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us DEJA I MEDO

Free Image Hosting at www.ImageShack.usPAOLINA...............

| 17:14 | Komentari (9) | Isprintaj | #

srijeda, 01.02.2006.

KAD SE BOL I BIJES UDRUŽE!!!

Bijesna sam...evo ovako kasno pišem ovaj jebeni post...zašto? moram se iskaliti.
da mi je barem negdje u blizini neka vreèa na koju bi iskalila bijes koji imam.
Di nas je to dovelo?? svaki klinac sada zna šta je pljuga, da ne prièam za ostalo.
Èemu to???
Bijesna sam jer je toliko ljudi zauvijek napustilo ovaj svijet zbog te jebene droge, koja im se uvukla u krv...i gotovo. Uzalud da se govori "ma izlijeèiti èu se ja, ili mogu ja bez toga" Moraš biti jak karakter kada to govoriš.
Bijesna sam jer ekipa ne shavaèa u kakvoj se "magli gube". Zadovoljstvo?' to je zadovoljstvo?? ma jebeš takvo zadovoljstvo.
Jebeš takav Svijet i život.
jebeš sve one bande koje nas okružuju.
pula je poèela biti grad kakav nisam nikada oèekivala da èe biti. Nisam niti sumnjala. svaki dio grada sada je poseban, sam za sebe.
Ljudi su se meðusobno poèeli mrziti. Getto Stoja (Stoja), MZ armi (montezaro), Šijana republika(šijana)
TP mafija( tone peruško),,,to su samo neki dijelovi ovoga grada koji su poèeli dobivati posebna imena.
Neèu previše srati o tome jer stavrno znam pun klinac ljudi , i imam dobrih prijatelja koji su u "TIM DIJELOVIMA GRADA" ali zato i znam kako stvari stoje u ovom gradu.
možda me ova pijesma navela na na takav post,možda se sve to samo skupljalo i skupljalo u meni dok nisam planula. Neželim nikoga uvrijediti, ali to je isitna...TAKAV JE MOJ GRAD PULA ! !

| 00:55 | Komentari (5) | Isprintaj | #

myspace

Stuff for your blog!

| 00:29 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>