ponedjeljak, 23.01.2006.

POVRATAK !

POZDRAV SVIMA; SVIMA SVIMA:...
vidim da neki nisu vidjeli ili skužili moj kratak i mali post di piše PONOVO SKUPA ! da,da,da...ja i niki smo ponovo skupa.i nadam se da če mo još dugo biti.
evo ja sam koma....vratila sam se iz teretane. Danas nisam bila baš raspoložena za vježbe, jer sam si na rastezanju istegnula nogu i tako da sam se malo više mučila pri vježbama, ali zato me sada noga ubija.
Pozdrav Ivani i Nini koje su mi dana s radile društvo, tj, koje mi svaki put rade društvo !
a moram priznati da nam nije teško iči tamo, pogotovo ako je BRELE !!! (vlasnik teretane ) jaaaaaaaaaaaaaaakkkooooo dobar vlasnik. :)
CURE UPIŠITE SE !!!
Evo, razmišljam dali da idem spavati,....maaaaaaaa idem.
VELIKA PUSA SVIMA IZ HLADNE PULE !

| 23:39 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>