utorak, 16.01.2007.

Heeelo!!
Želim vam svima sve najbolje u ovoj godini, dugo mi živite, ševite se od jutra do sutra, spavajte koliko stignete, jesti ni ne morate, zaboravite na obaveze, uživajte u životu, a također i u raznim opijatima, a i u duv-ijatima, i tako, ostanite mi živi još i ovu godinu pa ćemo sljedeću vidjeti šta bude! Voli Vas sve,
Mirelaparty smokin zujo

A sada, mali uvod u nešto, jel? Ali bit će ozbiljno, onak, dosadno, pa ako hoćete čitati, čitajte, a ako nećete, gledajte slike i zujite, al napišite komentar jer, eto, htjela bih vaš komentar pa ako vam se da, mislim, napišite ga!!
Eh, pa da...
Zanimljivo je to što sam ja u društvu najčešće nasmijana, sve super, zezam se i to, ali kad sam sama,ooooo, to nije dobro. Nisu mi misli baš pozitivne, tj. nisam ja baš čista (moram se oprati koji put). I tada nastaju moje pjesme (kada je smrad, skupljan mjesecima, najveći) pa ću vam za početak, staviti jednu jer ja znam koliko vi volite moje pjesmice (i moj smrad) blablamad

Strah od ponovnog neuspjeha
On će me voditi putem
Miris izgorjelih nadanja
On će me držati budnom
Oči koje ne žele vidjeti sreću
One će me pratiti kroz ljubav
Samoća koja ne želi imati
Ona će me ljubiti u mraku
Puna sam osjećaja,
Ali mi nijedan ne treba.

Eto, negativno i depresivno i fuj (smrdi! Čovječe, daj se okupaj!), ali dogodilo se (da! Baš sad moraš vaditi buhe iz kose. Mislim, onak!)

Nešto zanimljivije od onog gore, tj. puno zanimljivije od mog lošeg smisla za humor i loše pjesmice.

Nije li riječ „ljubav“ zakržljala na stranicama senzacionalističkih listova i seks-publikacija gdje ostaju otisci prstiju nesavjesnih, skrivenih biznismena? Imaju li njihovi proizvodi teksta i slike ikakve veze s ljubavlju? Ne pretvaraju li se putovi do čovjeka, do srca, do kulture, u smetlište?

Nije dobro da čovjek bude sam...
Za razliku od životinja koje svoju seksualnost žive instinktivno, čovjek svoju seksualnost mora živjeti..

Nema veće ljubavi od one kada daješ svo svoje tijelo, svu svoju dušu i cijelo svoje srce čovjeku kojega voliš i ta je ljubav uzvraćena.

Ima vremena, tako kažu. Pa vjerovat ću im još i ovaj put. Šta Vi kažete? (Operi se, za Boga miloga! Eto, to mi kažemo.)

pozdrav mouthwashwavesmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:30 - probaj napisati pametnije od mene (5) - ne stišći ovo! - #

<< Arhiva >>