< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da ili ne?

Opis bloga


Mljac


Linkovi


Ja sam mala pa sam pala svu sam pičku polupala...





Vista down the drain

Upravo sam skinuo the super novi microsoftov izrod zvan vista. Imao sam najbolju od najboljih. Microsoft Vista Ultimate 64bit poznatija kao i mamojebac. U principu da nije bila 64 bitna skinuo bi je jos i prije. Ovako samo mogu reci da je bilo lijepo dok je trajalo.

Sto me zapravo odbilo od viste? Mnogi pretpostavljaju da je stvar brzine, pogotovo oni koji znaju za moju nestrpljivost. Wrong! Imam super komp na kojem Vista x64 radi brze cak i od xp-a u nekim stvarima. Odbila me neka debilna nekompatibilnost sa jednostavnim stvarima kao sto su SonyEricsson PC Suite for Smartphones, sa bluetooth usb dongleom koji radi ovisno o raspolozenju, te najiritantnije, nekompatibilnost sa crackovima za programe. Vecina programa radi, ali crackovi za njih ne. Posto sam ja pizda sa nelegalnim swareom, to mi je nedopustivo.

Ima gomila stvari koja mi se svidjela i vidi se da se puno radilo u tih 7 godina koliko je xp zivio bez viste. No, stvar je da niti jedna od njih mi nije essential. Vista meni, kao korisniku nije donijela nista sto mi nije nedostajalo.

I guess da ce xppro sa Vista transormation packom jednostavno biti i vise nego dovoljan. Pardon, siguran sam u to jer cu ga ja natjerat da bude.

Jebiga but honey, I just had to let you go.

P.S. Za one koji se pitaju, ovaj post nije napisan na xp-u. Xp se tek prviput reboota u instalaciji iza na kompu. Ovo je tipkano na Symbian OS-u UIQ verzija, te na mom predobrom SonyEricsson P1i samrtphoneu...I like it!



09.12.2007. u 19:57 sati je napisano ovo gore
Komentari: (1) | Printaj | na vrh stranice | #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.