< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da ili ne?

Opis bloga


Mljac


Linkovi


Ja sam mala pa sam pala svu sam pičku polupala...





Filter

Samo za odabrane...je da...kak da ne...

Skužio sam da filtriram ljude. Kako u životu tako i na blogu, ali svjesno produciram ponašanje loše prema osobama s kojima ne želim biti dobar. Da li je to ustvari i normalno ponašanje? Ponašanje krda lavova u kojem je netko nepoželjan pa ga svi izguraju dok proždiru zebru i ostavljaju mu ostatke. Da svi drugi jačaju, a taj netko samo slabi i slabi dok ne bude toliko slab da ga drugi predator zgrabi i crkne.

Zapravo, tako je i na ovom blogu. Svi kretenski sex – jebač postovi su filter za čitatelje. Više kao igra riječima. Naravno svaki post ima jednu svoju iskrenu i stvarno bitnu crtu. Svaki. Na kraju ostane uvijek 5 ljudi koje boli kurac za napisano slovo i vide osobu.

To je divno kao i kada najružnija treba iz razreda ima dečka. Malo čudnih, jalnih i prijekornih pogleda primitivnog društva, ali je sretna. Tako sam i ja sretan što je ostalo malo ljudi.

Jednom mi je jedna blogerica rekla da je pisala prije za sebe i disejblala je komentiranje. Sad više piše za čitatelje. Ne izmišlja priče, samo situacije oblikuje tako da ostavlja mjesta za komentare. Tako valjda treba biti.

[evo sad one iskrene crte koja se spominje gore]
Ne smatram se dubokom osobom. Smatram se kompleksnom. Čak bi se reklo i zajebanom. Nadam se da nisam težak. Vaga kaže 87-95kg...ovisno o sezoni, trenutnoj formi i količini slobodnog vremena te volje. Nekada bih se usudio i reći da je to pokazatelj i seksualnog života. Ali nije...iako našao sam vezu. Veza je da kada ljubujem onda provodim ono malo slobodnog vremena što imam u svom prezaposlenom životu sa tom osobom. Obično i sa visokokaloričnim obrokom.

A budimo realni, seks ne troši baš toliko puno kalorija. Začudili bi se štoviše koliko malo. Kako znam? Pa počeo sam voditi dnevnik prehrane i aktivnosti koji u sebi ima predifiniranu rubriku i Sexual activity. Može biti Active, General ili Passive. Sve u svemu, više kalorija trošite bržim hodom od 30 minuta nego Active seksom.

To je ta veza, a ovaj post je još jedean filter...zbog same svoje količine teksta i ez slike. Nitko ne voli čitati niti vijesti niti postove bez slike. SPAM filter J
[kraj te iste crte]



25.10.2007. u 17:58 sati je napisano ovo gore
Komentari: (7) | Printaj | na vrh stranice | #




Please don`t stop the music...

Nabavio sam gro dobre mjuze. Zapravo nije toliko gro koliko je ono što mi je fora...spotovi remixeva. Jedno je kada netko uzme hit pjesmu, napravi mix neki umca dumca i to plasira po diskoklubovima. Ovo je kada netko napravi mix i zvuka i videa. Naravno sve to mora savršeno dobro izgledati i zvučati.

I zvuči i izgeda!

Privju (pojačati):



Baš me nekako ponese muzika...čak i tipkam ovo u ritmu. Stvar je da neznam plesati. Nemam čak niti osječaj za ritam. Bogme, ne znam niti crtati...a pjevam aktastrofa. Moda? Ma kakvi. Postavlja se pitanje što uopće znam?

koka_: jesi... pile, u're the boss
ja: tako treba
koka_: sve dok me tak dobro ševiš

Baš sam si razmišljao što bi volio. Da sam sebe citiram:


ja bi volio da mogu po cijele dane drkat kurac i ici na vern
ili na bilokoji drugi privatni faks
sam bi trenirao, jeo, trosio pare i studirao
jebeno
e da i ševio bi
to nesmijem izostaviti


A onda opet...pa popizdio bi da ne radim nesto. Vjerojanto bi bio sam u sivoj ekonomiji, Koristio utjecaj eventualnog mocnog prezimena i deblji buđet koji bi mi uvijek bio slamka spasa i oruđe za daljnju zaradu. Zapravo, od dosade bi i firmu otvorio. Kao i svi hrvati, "export-import svašta" d.o.o.

Idealno...



14.10.2007. u 19:12 sati je napisano ovo gore
Komentari: (8) | Printaj | na vrh stranice | #




Za foot fetishiste

Polarni medvjedi su jedini sisavci koji imaju dlake na tabanima...

upamtite to...



10.10.2007. u 23:43 sati je napisano ovo gore
Komentari: (4) | Printaj | na vrh stranice | #




Post Zahvale

Daklem...ja se javno zahvljajuem...zavaljuem reklo bih se...dragoj Teti Bezazlenoj čiji blog možete vijdeti na OVOM LINKU

Naime, ona mi je ne samo dizajnirala ovaj blog, nego i našla i u svojoj piratskoj verziji photoshopa napravila sliku vola i kupusa i to sve za relativno malu naknadu. Čak sam dobio i neku malu odgodu plaćanja.

Šta reći osim...Bezazlena svaki ti dao kurca i to taman veličine za tvoju macu...

Salut, VoluKupusu...



07.10.2007. u 19:14 sati je napisano ovo gore
Komentari: (8) | Printaj | na vrh stranice | #




Otkaz dao ja sam

idemo dalje...

...a u medjuvremenu imam unosni hobi:

HOBI UNOSNI KNLIKNI ME

roflrofl



02.10.2007. u 13:45 sati je napisano ovo gore
Komentari: (8) | Printaj | na vrh stranice | #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.