siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Da napravim ovaj blog, potakla me jedna curka kaj isto piše kjigu...

Muzika:










Nešto o knjizi

Ova knjiga je isključivo plod moje mašte, svi likovi, teme ništa nije stvarno...Ak se tema podudara sa nečijim životom, meni je iskreno žao, al se ne radi o tebi....=)

by:...ViKiCa....

Ja čitam....=)

Dora-pročitajte, knjiga je super
Curka koja isto piše knjigu, odlično
Ja kao ja
Ja na blogeru
Cura koja sluša super muziku
cura radi preodlične dizajne
Ljepotica
Your Brooke
Brooke
i may not be perfect, but i'm always me
Martica
Inspiracija
Lory

Slike









Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

.....*KnjIgA*.....

Naslov knjige:Black and white
Mjesto radnje: Boston
Vrijeme radnje: 21.st.
Tema: prijateljstvo, ljubav...
Glavni likovi:
Lela - simpatična cura koja se iz Zagreba doselila u Boston
elouai's doll maker 3

Joshua- dečko koji izgleda tako bahato i Lela ga odbija
elouai's doll maker 3

Sam- djevojka koja će pružiti pomoć Leli
elouai's doll maker 3

Isabella - ona i Lela se neće voljeti u početku, ali kada se upoznaju...
elouai's doll maker 3

Ashley - cura neće htjet prihvatiti Lelu
elouai's doll maker 3

Ryan - on će postati Lelin najbolji prijatelj
elouai's doll maker 3


Kate - Rayanova cura
elouai's doll maker 3


Sarah - Joshuina prijateljica
elouai's doll maker 3

četvrtak, 25.01.2007.

11.poglavlje

Došao je i dan Markovog odlaska, imao je bus u 23 i 15, stara mi je dopustila da ga odpratim. Išao je sam...
-Mali, daj mi nemoj plakat, molim te, ajde čut čemo se svakiii dan, obečajem ti! - rekao je Marko
-A kaj da radim, kad ćeš mi opasno falit, ja ću doč do tebe ak ćeš mi full faliti!!
-Ma slobodno dođi, meni nebuš smetala..
-A curama u Rijeci? - malo podbadanja, nikad ne škodi
-Ma kojim curama, u mom životu ima sam jedna!!! - rekao je slatko
-Joj, falit češ mi punooo
-I ti meni, aj sad bježi u bus dok te ne otmem.....
-Volim te, zapamti... - rekao je
-I ja tebe, najviše...

Joj, kak će mi faliti...U tramvaju sam srela Matiju, išao je s treninga. Srce mi je poskočilo
-Hej, - rekao je - kam češ?
-Idem doma, pratila sam Marka na bus...
-A kaj ste vas dvoje još zajedno?
-Pa da...A ti imaš kog?
-Ma niš posebno, nemrem to nazvat vezom...
-Aha, kad češ na more? - nisam znala šta da pitam, pa sam ga pitala ono kaj mi je prvo palo napamet
-Za dva dana..
-I ja isto
-Nadam se da ćemo se vidjeti
-Da i ja isto.
Nije mi bilo svejedno kad sam ga vidjela, u ova 3 dana mi je bilo super sa Markom, nisam uopče mislila na njega, ali sad kad sam ga vidjela, opet je sve navrlo, sva sječanja, sve...Ona večer poslje utakmice, kada smo zaspali zajedno... Sve...



| KoMeNtArI (22) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.