hacked by hidden__hacker

29.10.2006., nedjelja

U AURORSKOM UREDU

Evo, već drugi put Lujiza uleće u kabinet kao nekakva uplašena kokoš, i govori da će nas napasti aurori. To joj je već prešlo u naviku.
''Molim te, nemoj mlatit tim rukama, iskopat ćeš mi oči!'', rekoh joj.
Međutim, ona me nije čula. Ili me je ignorisala.
''Brzo, dođi u zbornicu'', rekla je profesoru. ''Došlo je vrijeme za borbu.''
Tog dana nismo imali više časova. Amanda i Marco su opet otišli prisluškivati razgovore, no meni se jednostavno nije dalo... Sita sam i aurora i Voldemorta... Voljela bih ponovo biti ona stara Maggie. Maggie Peyton, kći Raya Peytona i Christine Smith. Ona vesela djevojčica, koja je za magiju samo znala iz bakinih priča za laku noć. No kad pogledam Tamni znamen na svojoj podlaktici, kad pogledam svoju sestru i svoga polubrata, svoje roditelje i svoj odraz u ogledalu, jasno mi je da je moja sudbina biti crna čarobnica....
Više nema natrag...
Znam da nema nikakve šanse da se obranimo od aurora. Njih je mnogo više, a to nije baš sportski, zar ne? Ali ja sam smislila plan...
Prišla sam Rosilyn i Dracu, koji su stajali na hodniku i svađali se, kao i po običaju. ''Bok!'', rekoh. ''Kaj ima?''
''Svađam se sa ovom nakazom'', odgovoriše uglas.
''Dajte prekinite!'', rekoh. ''Imam plan!''
''Kakav plan?'', upita Draco.
''Vezano za borbu s aurorima'', odgovorih.
''Što? Što? Pričaj!'', požurivala me je Rose.
''Ako aurori pomisle da sam na njihovoj strani...'', počela sam, ali me je Draco prekinuo.
''Pridružit ćeš se aurorima?!'', povikala je Rose.
''Tiše, budaletino!'', reče joj Draco. ''Želiš li da nas tko čuje?''
''Zapravo, mislila sam lažirati svoju smrt'', rekoh konačno.
''Što?!'', zavrištaše njih dvoje uglas.
''Ti nisi normalna'', dodade Draco.
''Gledaj, Draco... ako to uradim...'', rekoh.
''A što je sa Gospodarom i Gospodaricom?'', upita Rose.
''I oni i svi ostali moraju misliti da sam mrtva. Čak neću reći ni Amandi.''
''Ja i dalje ne kužim'', reče Draco. ''Kako će nam to pomoći?''
''Jednostavno je. Otići ću u aurorski ured, reći im da sam svo vrijeme bila na njihovoj strani, odat ću im neke Voldemortove tajne kako bih ih u to uvjerila, a onda ću sklopit dogovor s njima'', objasnih.
''Aha, kužim!'', uskliknu Rose. ''Spriječit ćeš borbu!''
''Pokušat ću. No nikome ni riječi o ovome. Pogotovo ne Marcu i Amandi'', rekoh, otrčavši niz hodnik. Otišla sam pravo u Isabellinu spavaonicu. Bila sam sigurna da ona ima neke veze sa aurorima.
Ispostavilo se da sam bila u pravu. Naposlijetku mi je sve priznala, a poslije me je odvela do aurorskog ureda. Aurori su se već spremali za večerašnju borbu. Trebalo je mnogo truda da ih uvjerim da sam na njihovoj strani. Svašta sam izmislila; da se jako kajem, da želim ispraviti svoje pogreške tako što ću im pomoći... Mislim da sam zaslužila Oscara za svoju glumu.
Aurori su, dakle, uvjereni da im pomažem. Pitate se kako mi je to uspjelo? Pa, morala sam im odati neke od Voldemortovih planova. Nisam imala drugoga izbora. A vođa aurora je smislio genijalan plan...
''Maggie, ti ćeš poći s nama. Naravno, stavit ćeš kukuljicu preko glave, kako te Voldemort i Lujiza ne bi prepoznali. Nećemo se boriti... samo ćemo im reći da smo ubili njihovu dragu kći, i da je to prvi korak naše pobjede. Bolje je da sve uradimo polako, jer sam siguran da su smrtonoše i Paukovi sljedbenici veoma pametni, pa bi možda mogli izgubiti bitku... bolje da ne rizikujemo'', rekao je.
Svi su bili uvjereni da rade pravu stvar... no zapravo nisu znali za moju podlu igru. Vidi se da sam Voldyeva!
I tako se desilo... stavila sam kukuljicu i uputila se sa svojim novim ''prijateljima'' ka Voldemortovom dvorcu... čak sam im i pomogla da pređu magičnu barijeru...

P.S. Ljudi, znam da je post glup, ali smatrala sam da je važno započeti sa nekom pričom na ovom blogu! Marco ima pravo, ovdje se ništa ne događa, i mislim da bismo se svi trebali malo potruditi da to ispravimo. Zato sam mislila da ne dođe odmah do bitke, nego da sve teče po planu aurora...
P.P.S. Imamo novu članicu VA, Lindsay Morgan Peterson!


- 11:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ne postoji dobro i zlo postoji samo moć i oni preslabi da je slijede....
Mi imamo Moć..
Mi vladamo...
Mi smo Voldemortova armija...
Tko se hoce učlaniti mora biti povezan ili sa smrtonosama ili kao jedan od pristaša Voldemorta...

Raspored pisanja postova:
2.9----> Ozana Valent
3.9----> Amanda Harrison
4.9----> Maggie Peyton
5.9----> MArco Riddle

TKO JE TKO?

ČLANOVI VOLDEMORTOVE ARMIJE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maggie Riddle Brown
Kći Lorda Voldemorta i Lujize Brown. Četrnaest joj je godina. Dok je pohađala Hogwarts, bila je u Gryffindoru. Zapravo, tamo su je prebacili nakon što je šutnula profesora Snapea. Cijela stvar sa armijom je zapravo bila njezina ideja. Ima nevjerovatnu sposobnost da brzo i lako upada u nevolje i da se istom brzinom iz njih izvlači. Uvijek je puna ideja i s njom nikada ne može da vam bude dosadno. Njezino glavno oružje su duhovitost i sarkazam. Jedina stvar koja ju može izbaciti iz takta je kad ju zovete Margaret Ann. Spremna je da zakolje svakoga tko joj se tako obrati. Ima sestru blizanku, Amandu, od koje je starija dvadeset minuta. Pomalo je nespretna, tako da njeni hokus-pokusi više odmažu nego što pomažu, ali Maggie će uskoro dokazati da njenim venama teče krv moćnih čarobnjaka. Sve što može, pođe naopako kad ona u tome sudjeluje. Igra na mjestu tragačice metlobojske ekipe.
Image Hosted by ImageShack.us
Amanda Harrison
Kći Lujize Brown i lorda Voldemorta. Najmlađa je kći lorda Voldemorta. Maggie joj je sestra blizanka(mlađa je od Maggie dvadeset minuta), ali su im Lujiza i Voldemort pri rođenju promijenili izgled. Dok je pohađala Hogwarts bila je na četvrtoj godini i u Gryffindoru. Maggie joj je dala nadimak Am i odtad ju većina tako zove. Nije kao Maggie i Marco, njezini polubrat i sestra, spremna tako brzo prihvatiti crnu magiju i postati jedna od troje nasljednika lorda Voldemorta i Lujize Brown. Još uvijek mrzi svoju majku, Lujizu Brown, i želi se osvetiti pod svaku cijenu iako to ne želi nikome priznati, pa čak ni svojoj sestri, koja joj je inače najbolja prijateljica. Obožava se zezati, šaliti i s Maggie izvoditi gluposti. Igra metloboj na mjestu lovca.
Image Hosted by ImageShack.us
MArco Riddle.
Otac mu je Voldemort,ali Maggie i on nemaju istu majku.(Njegova majka, Rebeca McGurr,umrla je prije Maggienog rođenja.)Ima 15 godina i u Slytherinu je.Profesori ga nevole zbog prezimena i zbog ponašanja.Vrlo je dobar u crnoj magiji i nasljedio je mnogo od oca.(narav)Voldemort ga želi postaviti na nasljednika.Ima sovu Gfiwu,cudna...ptica.Voli dugo spavati i jesti pizzu.Voli se šaliti i zbijati šale.Bauk mu je u obliku nekog velikog feniksa(?!).U stapicu ima ljusku zmije.Učlanio se u armiju zbog oca, radoznalosti i jer ne podnosi štrebera Harrya i Dumbledora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Draco Malfoy
Slytherin, šesta godina. Potiče iz veoma uticajne čarobnjačke porodice. Otac mu je smrtonoša, pa se zato i on priključio VA. Ili možda zato što mu se sviđa Maggie? Hm, sigurno je nešto od to dvoje. Mrzi Harrya Pottera i sve iz njegovog društva. Naročito Hermionu. Odlično mu ide Obrana od mračnih sila i Preobrazba. Prednosti su mu svakako pouzdanost i pokvaren mozak :=), a dosta je dobar i u metloboju. Igra na mjestu tragača. Najčešće se može vidjeti u društvu svojih gorila, Crabbea i Goylea.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rosilyn Olsen
Ona je mozak ekipe. Na godini je sa Malfoyem. Njih dvoje su krvni neprijatelji, što često stvara nesuglasice u armiji. Pridružila se VA jer ne podnosi Dumbledorea, Harrya i sve ostale u vezi s njima. Ima sposobnost da predviđa događaje, što je veoma korisno. Veoma je dobra u travarstvu i pravljenju napitaka, a ne podnosi Skrb za magična stvorenja. Veoma je živčana i lako plane, naročito kad je zovu Rose.
Image Hosted by ImageShack.us
Ozana Valent
Na sedmoj je godini u Hogwartsu,Griffindor.Voli sve predmete osim Povijesti magije.
Pridružila se armiji kao dvostruki špijun jer ne želi izdati Hogwarts i prijatelje.Mrzi smrtonoše jer su joj
ubili tetu koju je jako voljela.Dobra je s Potterom.Ne voli da ju se zove Ozana,pa ju prijatelji zovu Ozzie,a profesori Valentica.

(NE)PRIJATELJI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Voldemort
Osnivač armije, koja po njemu nosi ime. Ima troje djece, tri nasljednika, Marca, Maggie i Amandu. Amanda i Maggie su sestre blizanke, a majka im je Lujiza Brown, dok je Marco Maggien i Amandin polubrat, sin Rebece McGurr. Jedan je od najvećih crnih čarobnjaka u posljednjih sto godina. Nasljednik je Salazara Slytherina. Pravo ime mu je Tom Marvolo Riddle. Njegovi sljedbenici se zovu smrtonoše, a njegov znak nazivaju tamni znamen (u obliku je kosturske glave iz čijih usta izlazi zmija). Želi postati besmrtan, pa zato stvara horkrukse. Najveći neprijatelj mu je Albus Dumbledore. Većina čarobnjaka se ne usudi izgovoriti njegovo ime. Prije 14 godina, u namjeri da ubije Harrya Pottera, izgubio je svoje moći. No vratio ih je natrag ovo ljeto, ali ipak nije uspio ubiti Harryja Pottera, koji ga, po proročanstvu, jedini može uništiti.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lujiza Brown
Jedna od najvećih crnih vještica. Ima dvoje djece, dvije kćeri blizanke: Amandu i Maggie. Donedavno je bila zatvorena u podzemnoj tamnici Bastilli, no uz pomoć svog "prijatelja" lorda Voldemorta uspijela je pobjeći. Trenutno stanuje u njegovom dvorcu, i poučava Amandu, Maggie i Marca crnoj magiji. Njezin cilj nije besmrtnost. Ona želi od svakog nečistokrvnog čarobnjaka učiniti bezjaka, u čemu je Voldemrot podupire. Zapravo,njih dvoje nastoje tako osvojiti svijet, a Marco, Maggie i Amanda trebaju biti njihovi nasljednici. Posjeduje dio moći zle vještice Innocent koja je živjela prije 500 godina.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Albus Dumbledore
Najveći neprijatelj lorda Voldemorta. Osoba za koju bi mnogi rekli da zna sve, ali to nije točno. Ravnatelj je čarobnjačke škole Hogwarts. Nosilac Merlinova velerda. Ove godine nastoji uvjeriti svijet da se lord Voldemort doista vratio, ali mu većina čarobnjaka ne vjeruje. Ima mnogo problema s Ministarstvom magije. Albus Dumbledore je možda velik i jak čarobnjak, ali nije spreman nositi se s Voldemortovom armijom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Severus Snape
Profesor Čarobnih napitaka u Hogwartsu. Ili ipak ne... On je, zapravo, jedan do najvećih smrtonoša. Doušnik je u Hogwartsu, i za svoj posao je bogato nagrađen. Albus Dumbledore i lord Voldemrot mu vjeruju, no koji od njih dvojice se prevario u njemu?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Harry Potter
Sin Lilly i Jamesa Pottera, dvoje sjajnih čarobnjaka. Poznat je i kao Dječak Koji Je Preživio. Pohađa Hogwarts, na petoj je godini, u domu Godrica Gryffindora. Prije 14 godina,kad je Harry bio tek jednogodišnja beba, lord Voldemort mu je ubio roditelje, ali nije mogao ubiti njega. Lilly Potter umrla je da zaštiti svog sina. Sve što je Harryju ostalo za spomen na tu noć je munjeviti ožiljak na čelu dok su se moći lorda Voldemorta izgubile. Harry se već nekoliko puta sukobio s Voldemrotom, ali je svaki put izvukao živu glavu. Harrya bi bilo lijepo imati na našoj strani, ali on nam se neće baš tako lako pridružiti.Možda je baš to njegova najveća pogreška...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Isabell Black

P.S. Ko želi da piše na blogu, neka ostavi email adresu i poslaću mu username i lozinku.
Ko želi da ga ubacimo u priču, neka ostavi opis u komentarima.