...Vojka...

utorak, 14.02.2006.

Vikend u Mošćenicama :-)

Znam da u zadnje vrijeme malo zabušavam, ali sad stvarno imam opravdanje. Ko što možete vidjet u naslovu, ovaj sam vikend (četvrtak,petak i subota) proveo u malom mjestu iznad Mošćeničke Drage - Mošćenicama! A oni tamo nemaju ni internet! Zamislite! Moj prijatelj Frane iz razreda me od prošle godine gnjavi da dođem kod njega, ali ja to nikad do sad nisam shvaćao ozbiljno. Tek sad kužim koliko sam glup bio! Uglavnom, do ovog četvrtka nikad u životu nisam bio u Mošćenicama i mogu vam reć da ako niste bili isplatilo bi vam se ić pogledat. Mjesto vam ima nekih 200-tinjak stanovnika i svi, i mladi i stari, pričaju čistom čakavštinom!!! A tek smijeha kad sam upoznao Franetovu familiju, ma kakvi Dvornikovi...oni su za njih živa dosada! Neću ih sad pojedinačno opisivat jer bi mi previše vremena trebalo, a i mogu me tužit za zadiranje u njihovu privatnost. Da, da, danas se može svakoga tužit za svašta samo ako se ima malo love!
E, da! U petak sam išo sa svojima iz razreda u wellness centar u "4 Opatijska cvijeta". Dugo se vremena nisam tako opustio.Sad ću im napravit reklamu ali nek im bude...Cijena vam je za bazen 40 kn
,možete koristit dva bazena, jacuzzi i saunu (nebite smjeli ali niko ne pazi) i to kolko god dugo hoćete!


Ulaz u grad...



Glavni trg...



Strava pogled...



Mlađi brat od Franeta...



Vjetar mu u kosi...

- 09:33 - Komentari (34) - Isprintaj - #