UPITNIKOV SAN

23.08.2004., ponedjeljak


Dođe mi da vrisnem, ali se bojim da me ne optuže za krik
Neću biti prost kao pojedine ljepotice te Vam mogu izjaviti da sam presretan kada čitam textove o sexu proizišle iz mozga pametnih djevojka te Vam ovom prilikom nudim adresu gdje možete "krasti" što god Vam srce želi (http://www.cip.hr/pm/site/Text.asp?film_id=1233&), a kada vidim do kuda idu te djevojčurine pucam od straha jer kako je krenulo jebeš me što još neću biti kriv i za Krikkkkkkkkkkkkkkkkk....., pa ću vrisnutiiiiiiiiiiiiiiii.... kao u istoimenom filmu, ali u ovom slučaju od sreće! Eto toliko o tome, a sada o neautoriziranim snovima koje ću podijeliti s Vama: Sanjao sam kako me progone dvije dobre vile radi nekakove krađe, ali nisam siguran da li se radilo o krađi ili su me progonile zato jer su isfrustrirane svojim svakodnevnim problemima, te se ne žele zafrkavati sa životom, a najljepši pristup svakodnevnici je dobra zeka-peka. Te vile me u mojemu SNU žele optužiti što im je život takav kakav jest, a meni se čini da su one u penisu ili previše sanjaju o njemu. Eh, da Vas više nedavim sa takovom morom prelazim na realnost jednog sanjara: Sanjao sam da me ulovila hobotnica i odvukla u svoju jazbinu i iskorištavala na sve moguće načine, a ja sam nju nakraju pojeo (može i slovo "b" ispred slova "o") ispod peke! hihihihihihihihihihi..... A sada može i jedna naravno plagijatorska recitacija o hobotnici

VODILI SMO LJUBAV

Prvo si ti meni...
milovao misli...
Učinio ih mekim, toplim
podatnim.....
A onda sam ti ja....
širom otvorila...
vrata moga srca,
učinila ga slabim,
otvorenim, zaljubljenim...
Tada si mi uzeo...
dušu....
učinio je ovisnom,
izgubljenom, napuštenom
Vrhunac... smo doživjeli..
zajedno!
Uz krik, vrisak i bol...
Svršili smo našu priću.
Kad bolje razmislim,
shvatim, mi smo u biti..
Vodili ljubav!

by gilbran



- 09:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>