štorije sa prkna svijeta

01.04.2006., subota

GASPHAROV BLUES

Bijah odsutan, neko vrijeme proteče mimo mojih htijenja. Ne , nisam dangubio , naprotiv radio sam kao crvić koji ruje po trulu mesu. Borio sam se za bolje sutra , a dobih bolje jučer. Ali jebaji ga , takav jeste život , malo dobiješ , malo izgubiš , a kad povučeš crticu sve se mjenja. Moram , čak što više , dužnim se osjećam da te obavijestim da sam scenario kompletirao i komplementirao , samo čekam da ga još implementiram . Ovo pišem na radiju , di upravo snimamo glasove za najbolji crtani film što su ga hrvati napravili u zadnjih 30 godina. Kompletni i kompetentni autor , moj frend Stipanchek je vaistinu odradio very nice job . "GASPHAROV BLUES" TO MU JE NASLOV , PREDLAŽEM DA GA UPAMTITE. Vidite , daleka braćo među zvijezdama , i u ovoj našoj malenoj žlibini što na šupku svijeta postoji , djelatna i kreativna bića obitavaju služeći narodu , revno i bez obzira na klimu koja ih ni malčice ne miluje. Al ko što reče Aleksa , dični , Šantić :
OSTAJTE OVDJE , SUNCE TUĐEG NEBA NEĆE VAS GRIJAT
KO ŠTO OVO GRIJE ,
GRKI SU TAMO ZALOGAJI HLJEBA GDJE SVOGA NEMA I GDJE BRATA NIJE.

Budite pozdravljeni i ozdravljeni i ostajte ma gdje da ste jer tu vam je najbolje, vjerujte čovječuljku na rubu pameti koji se sprema na banket u blitvama................

<< Arhiva >>