Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

20.03.2006., ponedjeljak

Ljubavi moja nesuđena!


Evo odbio ja malo vremena pa uzeo da ti napišem nekoliko riječi da nebi rekla da sam te zaboravio. U vezi onog što smo pričali u disku nemoj samo da bude kao što si mi rekla u subotu jer mi je stvarno mnogo stalo dotebe ti i sama znaš šta sam sve radio zbog tebe i šta bi još uradio damise vratiš u subotu ja sam bio stvarno razočaran zbog tvojih riječi a ti znaš ko i ono kad si rekla biče ali nsi rekla kada to me mnogo muči jer više neznam načem sam pa zato ako možeš već jednom odgovoriti tu jednu riječ. ljubavi moja kada sam pošao u kasarnu bio sam u srebreniku kod Amiđe razgovaro sam sa sestrom odma me pitala jesili bio sa njom pa me jesili se pomirio snjom kada sam joj rekao da nisam ona pita zašto nisi nisam joj mogao odgovoriti ništa. ljubavi sjeti se naših prošlih dana dok smo se zabavljali i dok smo hodali po disku itd. jedva čekam da dođe petak da bih došao u grad da te vidim ti misliš da je lako preboljeti nekog koga voliš vjeruj da je tako nemoj misliti da te lažem ali ja govorim istinu ti znaš koliko puta sam ti prilazio kad god ti priđem uvijek si govorila makni se i uvijek isto i govorila da sam pijan i drogiran ali eto vidiš da je sve tako možda se uvjeriš ali četi možda biti kasno pa zato ako može što prije odgovor eto toliko ja nemam više šta odnosno imam ako budem još piso neću moći podnijet jer se odma sjetim tebe pa mi postane teško pa zato nemogu više pisat. V.M..TE.E..E ljubavi moja nesuđena!

<< Arhiva >>