Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

10.03.2006., petak

Mica Trofrtaljka - pjevačica, glumica, umjetnica


Image Hosted by ImageShack.us

Njene pjesme državna televizija karakterizirala je kao šund i vulgarnost, te joj iz tih razloga nikada nije ni ustupila minute na svojim kanalima. Bez obzira na sve muke i prepreke na koje je nailazila, pjesme Milice Ostojić, poznatije kao Mica Trofrtaljka, narod je slušao, a njene ploče prodavale su se bez ikakve reklame u ogromnim tiražima. Nešto više od jedne decenije Mica se nalazi u muzičkoj ilegali, daleko od estrade, u selu Milićevci nadomak Čačka...

Čemu treba da zahvalite na uspjehu koji ste postigli?

Mica Trofrtaljka: Ja sam svoje ime gradila godinama. Micu Trofrtaljku stvorila je kafana! Njoj mogu da zahvalim na svemu i uvjek ponavljam i držim se toga da je kafana moja druga majka. Nije mi jasno zašto se pjevačice stalno žale da nema posla i para, kada se ja recimo i sada “ubijam” od pjevanja i skoro svakog vikenda imam po neku “tezgu”.

Vašu pesmu “Davorike dajke” obradio je veliki broj pjevača. Da li je neko tražio dozvolu?

Mica Trofrtaljka: Jedino sam Snežani Babić poklonila pjesmu, dok me Ivana Olujić i Delča nikada nisu pitali za dozvolu. Sneki mnogo volim i ona je zahvaljujući meni počela izazovno da se oblači. Sjećam se da sam joj stalno govorila: “Obuci se minimalno, da se vidi maksimalno!” Naravno i kratke suknjice treba znati nositi kako to ne bi izgledalo vulgarno, a ne kao ove današnje pjevačice koje nastupaju u kupaćim kostimima. Jedino mi je krivo što je Sneki prepjevala samo refren moje pjesme. Kasnije sam čula da joj bend nije dozvolio da snimi strofe koje su bile malo DVOSMISLENE...

Igrali ste i u nekim domaćim filmovima. Da li ste ikada pomišljali da se posvetite filmu?

Mica Trofrtaljka: Snimajući filmove bila sam ubjeđena da je upravo to što me ispunjava pored muzike. Sa Srđanom Dragojevićem snimila sam filmove “Mi nismo anđeli”, “Lepa sela, lepo gore” i “Rane”, dok sam sa Srđanom Karanovićem snimila film “Miris poljskog cveća”. Snimajući jedan film, na posljednjoj klapi plakala sam kao malo dijete jer mi je bilo žao da napustim tu ljepotu...

Zašto nikada niste htjeli živjeti u gradu?

Mica Trofrtaljka: Moj mužić i ja se lijepo pazimo, dogovaramo oko svega i svugdje zajedno idemo. Na selu mi je prelijepo, jer tu imam kravice, piliće, kokoške, ćurke, kozice, u proljeće bašticu i svu hranu proizvodim sama. Život u gradu me nikada nije privlačio, jer sam rođena na selu i željela sam da se udam na selu. Nadam se da ćete na ljeto doći kod mene pa da vidite kako je prelijep život na selu. Ubjeđena sam da ćete ovu ljepotu jako teško napustiti.

Image Hosted by ImageShack.us

LINK ZA SKINUT >> HOĆE DEDA MALO MEDA
[IMG]http://www.iglut.com/pdown.php?id=f9b0889ca05d92c71e06a537df695cf2[/IMG]

<< Arhiva >>