Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

08.03.2006., srijeda

Apdejt

gležanj
Danas je bio jedan od famoznih dana ovaj mjesec, samo još malo gori!
Ujutro u 8 probudila me dernjava i lupanje majstora i to još trofaznih! Našli momci vrijeme kad će malterisat i krečit.
Naravno nije mi preostalo drugo nego da se ustanem i pošto sam bio danas naručen kod zubarice krenio lijepo išmirglat zube al naravno da nije bio moguć pristup wc-u od silnih kanti i ljestava..i šta sad 9 je sati ujutro upalio kompjuter pustio majstorima malo Ustaških bećaraca i igrao managera do 12.
Počeo ja redom zvati ljude dal je netko možda za kavicu ili šta ja znam naravno nitko se ne javlja!
Onda sam nekih pola sata jednostavno otvorio prozor i gledao napolju prolaznike znate kao oni penzioneri.
Javio se konačno Miro oko pola 1 s njim se trenutno najbolje slažem što se tiče slobodnog vremena, ošli na kavu, pa prat auto!?
Zove u pola 4 drugi kolega za basket naravno nisam dugo razmišljao, odigrali nas 6 jednu partiju i naravno nebi bilo u redu da nisam totalno sjebo gležanj tolko da mi je noga utrnula do koljena!
Ostatak dana sam ležao s nateknutom nogom i u bolovima! Jel se tko od vas možda bolje proveo, čisto sumnjam!

<< Arhiva >>