U poslovnom svijetu, svaka prilika za povezivanje s ključnim klijentima, partnerima ili vodećim stručnjacima u industriji vrijedi zlata. Ali, kako te odnose učiniti dubljima, produktivnijima i dugotrajnijima?
Jedan od najefikasnijih načina je organizacija ekskluzivnih, zatvorenih evenata dizajniranih upravo za vašu ciljanu publiku. Zašto? Jer u svijetu prepunom digitalnih interakcija i masovnih okupljanja, personalizirano iskustvo može napraviti razliku između prosječnih i izvanrednih poslovnih odnosa.
Zašto u svoj marketing plan ukomponirati i jedan zatvoreni event godišnje...
1. Ekskluzivnost će stvoriti osjećaj posebnosti
Vaši najvažniji klijenti ili partneri bit će vrlo počašćeni kad dobiju osobnu pozivnicu na događaj na kojem je prisutnost ograničena samo na probrane goste. Taj osjećaj ekskluzivnosti stvorit će poseban dojam – da su pozvani zato što su ključni dio vašeg poslovanja i da ih cijenite. Kada se ljudi osjećaju posebnima, veza s vašim brendom postaje čvršća. To ne samo da gradi lojalnost, već i otvara vrata za buduće suradnje i dublje povjerenje.
2. Fokusirat ćete se na kvalitetnu interakciju
Dok masovni događaji imaju svoju vrijednost, intimniji i zatvoreni eventi omogućuju pravi fokus na ono što je doista važno – kvalitetnu interakciju. U takvim okruženjima možete se usredotočiti na stvaranje osobnih veza, individualizirane razgovore i pružanje odgovora na specifične potrebe i interese gostiju. Povezivanje na takvoj razini često rezultira dugoročnim poslovnim odnosima, jer omogućuje dublje razumijevanje potreba vaših najvažnijih sudionika. Plus, u takvom opuštenom okruženju, dozna se puno korisnih novih informacija.
3. Imate priliku pokazati svoje inovacije i ekskluzivnu ponudu
Zatvoreni eventi pružaju idealnu priliku za predstavljanje novih proizvoda, usluga ili poslovnih ideja prije nego što ih iznesete na širu scenu. Klijenti i partneri pozvani na ovakve događaje osjećat će se privilegirano, znajući da imaju pristup ekskluzivnim informacijama. To ne samo da gradi uzbuđenje, već im omogućuje da se osjećaju kao dio vašeg unutarnjeg kruga i onih koji imaju direktan utjecaj na vaše poslovne odluke.
4. Jačate brend kroz personalizirani doživljaj
Svaki zatvoreni event je prilika da predstavite svoj brend kroz oči najvažnijih ljudi za vaše poslovanje (ili onih koji želite da budu važni za vaš posao). Ovi događaji mogu biti prilika za stvaranje nezaboravnog iskustva: od pažljivo odabrane lokacije, preko ekskluzivne hrane i pića, do zanimljivih govornika i programa prilagođenih interesima vaših gostiju. Kada se sudionici osjećaju povezano s vašim brendom na emotivnoj razini, ta povezanost se reflektira kroz povećano povjerenje i daljnju suradnju.
5. Stvarate zajednicu oko svog brenda
Zatvoreni eventi okupljaju ljude sa sličnim interesima, izazovima i vizijama. Povezivanjem ključnih igrača unutar vaše industrije, vi ne samo da gradite mrežu, već i stvarate zajednicu koja se oslanja na vaš brend kao središnju točku. Ti su događaji platforma za razmjenu ideja, zajedničko rješavanje problema i stvaranje sinergija koje idu dalje od pojedinačnih poslovnih odnosa. U vrijeme kada su svi na mobitelima i veseli ih shareati nova iskustva, vaš event može postati predmet širih pozitivnih razgovora, a time i otvaranja brojnih mogućnosti za nove poslovne dogovore.
Uvijek imajte na umu da zatvoreni eventi nisu samo još jedna poslovna prigoda – oni su ulaganje u budućnost vaših najvažnijih odnosa. Personalizirani, pažljivo osmišljeni događaji otvorit će vrata za dublje razumijevanje vaših klijenata, partnera ili stručnjaka iz industrije, te im omogućiti da osjete kako su dio vašeg poslovnog putovanja. U vrijeme kada je konkurencija sve jača, a lojalnost postaje sve vrjednija, zatvoreni event za mnoge postaje presudni korak koji ih izdvoja od drugih
na fotografijama: Brendovi essence i Catrice, uz zagrebačku tvrtku VM2 COSMETICS, okupili su regionalne influencere i vodeće predstavnike medija na ekskluzivnom trodnevnom događaju u srcu legendarne Transilvanije u Rumunjskoj, unutar zidina legendarnog dvorca grofa Drakule – Bran Castle te na taj poseban način predstavili svoje novitete. Rezultat: druženje koje se prepričava, osnaživanje brendova, brojne PR objave u medijima i širenje vijesti o novim proizvodima putem mreže influencera.
Oznake: marketing agencija, marketing, event, organizacija, događaj, posao, business advertising
Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610