ponedjeljak, 14.04.2008.

opet ok....

Hi peoples...nisan od neke volje...ali od 2 stvari koje su mi se desile...jedna je preeeeeodlična....razgovarala san sa onom prijateljicom...i sve smo sredile...znam da će mnogi od vas sad mislit da san naivna..priznajen,jesan...ali ne sad...ne ode...ne u ovom slučaju...o ovome sam dobro promislila....i to je sređeno...ali mi bivši ne viruje da ja nisan govorila one gluposti...a ne želi mi reći ko mu je reka to za šta me krivi...al eto...samo san vam to tila javit...uživajte...bejj

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Svakakve gluposti koje mi padnu na pametsmijeh
Komentirajte, ljudi moji, pišite šta oćete.yes


blinkyou.com


Moj MSN: vlatka3012@hotmail.com

Ponešto o meni:
Ime: Vlatka
Škola: Turistička
Razred: 1.h tehničara
Gdje: U Šibeniku
Rođena: 30.12.1992.g
Slušan: Sve osim staraca (na momente)rofl
Frendovi: Marija, Ivana, Karolina, Toma, Petra, Marina (ostali se podrazumijevaju, da sve ne nabrajan)
wave
1.hsmokin: Nik, Lucy, Ana, Josipa, Luca, Andrijana, Kata, Philipp, Ana, Zrinka,Franka, Anamarija, Ivana, Rina, Dino, Cvita, Mateja, Luka, Matija, Lucija L., Marinela, Lucija N., Marija, Maja, Marina, Antonela, Mijić, Antonija i JA.
Ekipa sa Vidikaparty: Tina, Vlatka, Petra, Ivana, Lara, Karlo, Punks, Mate, Beba, Jakov, Marin, Luka, Fićo, Karlo, Luka, Labor, Ronca, Ana, Klinjo, Žan, Željo, Baćo, Jakov, Rajka, 'ko zna koliko nas je još tamo, ovo su najčešća lica...rofl
Volim: ležanje, odmaranje, gledanje tv-a, mir i tišinu, gitaru, surfanje po internetu i nabijanje računa hehe greedy smijeh, spavanje, sviranje, jednog malogcerek...
Ne volim: školu, knjige, učenje(ali moran)headbang, umišljene ljude, dosađivanje, iritantne i do
sadne osobemad...

moja najveca:
-mana: neke stvari ponekad shvaćam preozbiljno;previše vjerujem ljudima
-vrlina: teško za reći
-želja: imati sretan i lagodan život

ljubav: zaljubljena...
hobi: gitara,kafići,msn..lol...

asocijacije:
-subota-grad
-more-valovi
-skola-sprdancija
-prijatelj-uvijek uz tebe
-san-najveća želja
-ljubav-najljepša stvar

naj izreka: Koliko više žrtvuješ svoje ja, toliko je jača i istinitija tvoja ljubav
moj moto:Uvijek izvlači najbolje iz ljudi

A došlo vas je...
hit counter



Blinkyou.com
Svašta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ahhh ta ljubav...hehe...


*****************************************

Zašto se moja lubav ne može ost variti,
zašto me uvijek netko mora ostaviti.
Uvijek se zaljubim u pogrešnoga,
i osijećam da mi je na duši mnogo toga.
Molim te, reci da sam sve ovo umislila,
Molim te, dokaži da to nije istina,
Molim te, napravi nešto
da se osijećam bolje,
Da postanem sigurnija u sebe,
Da priznam da volim samo tebe.
Daj mi reci da osijećaš bar nešto,
Da nije sve uzaludno,
I da ne bježim vješto
Od svega što u životu napravim.


*****************************************

Kad te vidim, zraka mi nestane,
Kad me pogledaš, srce mi stane,
Kad prođeš pokraj mene, vjetar odmah prestane,
Kad me pozdraviš, u meni kaos nastane.

Molim se da budemo zajedno,
Zajedno ber na neko vrijeme,
da možemo uživati u poljupcima,
zagrljajima i nježnosti.

Znam da ovo zvuči sebično,
znam da i samu sebe plašim.
Znam da se sve ovo desilo nenadano,

Ali i znam da uvijek
VOLJET ću te
iskreno
i
bezuvjetno.


*****************************************

Nemoj plakati,
Suze liti,
Ako ga voliš,
Nemoj to kriti.
Ne muči srce,
Ne muči sebe,
Jer možda i on

VOLI TEBE!!!!!

*****************************************

Možda je ludo da te volim,
možda ponizno da za ljubav molim.
Al' jednog dana kad shvatiš riječi moje,
saznat ćeš da si izgubio nešto što je
zauvijek moglo biti
TVOJE!!!!!!!


*****************************************


Najteži način na koji ti
netko može nedostajati
je da sjedi pored tebe
i znaš da ga nikad
nećeš imati!!!!!!!!


*****************************************

Ruka bi htjela kosu da ti dira
dok gitara tiho svira,
a moje mi srce ne da mira.


*****************************************

Bol nije bol,
kad se u duši stiša.
Kad nisi tu,
ni kiša nije kiša,
ni ljubav nije ljubav
kad se usne ne spoje,
ni usne nisu usne
ako nisu tvoje!!


*****************************************

Da si lijep, to vidim.
Da si dobar, to znam.
Da voliš, to mislim.
Ali koga, ne znam....


*****************************************

Trebaš mi...kao zori sunce,
Kao tijelu srce,
Kao suncu vjetar,
Kao tišini nemir,
Kao kiši kap,
Kao krv veni,kao...
ti...meni...

*****************************************

Voljeti je lijepo,
voljeti je lako.
Ali voljeti kao ja ne može svatko.
Koliko te volim,
to se teško piše,
jer ja te svakog tenutka
volim sve više!!!!


*****************************************

...za ove dvi pisme se moran zahvaliti prijateljici Maji koja mi je užasno puno pomogla, nadan se da ce van se svidit' rofl

TI

Sve sam ti dao od svog,
Sve što sam imao od života mog.
A sad mi to vraćaš,
Tako što me ostavljaš.

Ti...tako lijepa, slatka,
Smeđih očiju.
Ti...nježnog lica,
Moja si bila kraljica.
Ti...tako lijepa, slatka,
Smeđih očiju.
Moja si zvijezda Danica!!!

Sad ideš bez pozdrava,
Znam, odlaziš k' njemu.
Ma, nek' sam proklet kad te volim...
Ma, nek' me ubiju...

Dao sam ti sebe
Dao sve što imam,
A sad mi to vraćaš...
Tako što me ostavljaš...

Ti...tako lijepa, slatka,
Smeđih očiju.
Ti...nježnog lica,
Moja si bila kraljica.
Ti...tako lijepa, slatka,
Smeđih očiju,
Moja si zvijezda Danica!!!


*****************************************

MOJA BOL

Šetam gradom, noću sam.
Gledam druge, zaljubljene duše.
Svaki zaljubljeni pogled, svaki poljubac,
Me podsijeća na tebe.

Ja patim za tobom,
I čekam kad ćeš se vratiti.
Bol utapam u piću,
Dok u svakom kafiću,
Svira naša pjesma.

Osjetiš li moju bol,
Čuješ li svoje ime na mojim usnama,
U snovima mi samo tvoje lice:
Volim te
Lubim te,
Sanjam te,
Samo moja ljepotice!!!


*****************************************

IDEALAN DEČKO

To je onaj koji ti kaže
"ljepotice" umjesto "sexy".
Koji te ZOVE kad si
završila razgovor s njim.
Onaj koji ostaje BUDAN
samo da vidio kako TI spavaš.
Onaj koji te ljubi u ČELO.
Koji želi da ti pokaže svijet
kad si nedotjerana.
Koji te PRIMI za ruku
pred svojim prijateljima.
Onaj koji te stalno podsjeća
kolko si mu VAŽNA i koji
je SRETAN da te ima.
Onaj koji kad razgovara sa
svojim prijateljima kaže
"to je ONA..."



*****************************************

Moje je srce bilo pijano...voljelo...
...kajalo se...boljelo...
davalo...uzimalo...
...bilo sretno i gubilo...
ostavljalo i bilo ostavljano...
...ali nikad ovako zaljubljeno!!!


*****************************************

Ubijaš me usnama,
Znam te ja,
Za to si rođen.
Kako da ti odolim
I oprostim
A da te na volim?!!


*****************************************

...Lubav je cigareta,
Poljubac je dim,
A pepeo tužna uspomena
Što ostaje za tim...


*****************************************

...Narav ljubavi nije
Traženje savršene osobe,
Već voljeti nesavršeno osobu
SAVRŠENO!!!


*****************************************

...Ako si zaljubljen
Dobro znaj
Lijep je početak a

BOLNI KRAJ...


*****************************************
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Get free graphics at BlingyBlob.com!


...Jesse...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pogledajte i Eragona...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...'el tako da su obojica smišna...smijeh

...a sad malo rocka...smokin

...Guns'n'Roses...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...malo Metallice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ZAKON MLADIH

1. poljubac u ruku-prijateljstvo
2. poljubac u obraz-poštovanje
3. poljubac u čelo-čežnja
4. poljubac u rame-pohlepa
5. poljubac u vrat-strast
6. poljubac u usta-ljubav
7. tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8. ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9. baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10. prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11. ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12. ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13. tapšanje na rastanku-sanjaj me
14. poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15. stisak ruke-želim biti samo s tobom
16. stati na nogu-izjava ljubavi
17. čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18. nakašljucati se-volim te
19. staviti kažiprst u usta-zagrli me
20. staviti palac u usta-poljubi me
21. Igrati se prstenom-sanjala sam te
23. gledati u oči-volim te, volim te
24. šaka kao odgovor-da
25. čelo kao odgovor-ne
26. pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27. uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28. grickati usne-ljubomora
29. štipanje-želim ti nešto reći
30. šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31. stati na pete-volim samo tebe
32. tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33. plaziti jezikom-poljubi me odmah
34. poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35. lagani poljubac-prijateljstvo
36. prije ljubljenja-gledaj u oči
37. ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38 .djevojku ne pitaj za poljubac-odmah je poljubi
39. milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40. mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41. poljubac jezikom-dozvoljen
42. gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43. puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44. pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45. pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46. tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima


...vidite kak' sam dobra, čak sam usvojila i ovo nešto realllllly cute...ahhhh...

align=left>
I adopted a cute lil' fairy fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!



...e, a vidite šta san napravila... I TO SAMA (bilo je jako teško)...
lud



Create a Lava Lamp



VVigorous
LLoving
AAmorous
TTalented
KKind
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Get free graphics at BlingyBlob.com!


Image Hosted by ImageShack.us