Lov3 i5 bIg 5hIt

subota, 25.08.2007.

hej. ajme kako je ovih dana pre vruće...ja bi natrag na more...
eto ovaj tjedan samo krenila na praksu i dobila sam ginekologiju, ma super mi! i da, jučer sam gledala porod! aaaaa rekla sam nikad neću rodit! posvajam djecu hahah, zbilja!
sad došla iz vana i vani ko na pogrebu, konačno sam vidjela svog dragog nakon 2 mjeseca i zabranio mi je da ubuduće budem odsutna toliko dugo, ma reko stari moj kaj ću se vamo frigat normalno da ću bit dolje!
i tako dani prolaze, prolaze i prolaze a bliži se školacry....,
pozdrav petri, ivančiku, japeku, bambi, ekipi koja je ovaj tjedan u bolnici, svima na ginekologiji i rodilištu,...


- 00:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.