blog za sve dufuse i one koji se tako osjećaju

petak, 04.03.2005.

puno jedem malo pijem i odma muka


malo sam se sforso sad u ben maru. pojeo sam jednu velku picu i bio sam sit. al ja nebi bio ja da nisam išo pojest još pola druge kaj je ostala. i sad nemrem ništ od muke. a žedan ko graba. i vruće mi je ko psu. najradje bi išo bacit se u snijeg van. od ove mineralne nemreš se napit nikak. a i premoren sam sav. igro sam badmington danas. nabacili smo parove i bilo je odlično. uopće se nije moja jednogodišnja odsutnost primjetila. talent može potamnit al se izgubit nemre nikad. ovo sam upravo sad izmislio.

sreo sam juče lika jednog kojeg vidjam svake prestupne a živi u zgradi do moje. a lik super. bili smo skupa na novačenju prošle godina i bili prvi gotovi oko pol 11. i pitamo doktoricu jesmo mi sad gotovi. veli ona jeste al morate čekat bus do pol 4. malo smo si gruntali pa nakraju otišli u birc. i strugnuli mi do pol 4 svako po osam pivi. imali smo dobar tempo, kaj da drugo kažem. i sve super do povratka busom. srećom uspio sam odma zakrmit. i dodjem doma a sestra vidjevši kakav sam u nevjerici kaže - pa nemrem vjerovat, kaj nisi ti otišo na liječnički za vojsku. kad si se stigo tak udrvenit. oho, pa ja sve mogu sam kad hoću.

brijem da ću sutrajutro provest s kolcem i pajom radeći boile. to su one kuglice kaj se rade za ribolov za lovit šarane. nisam baš u ribolovu, ja sam mislio da šaran ide na glistu. al dobro, ak kome treba rola (cormoran i daiwa) za štap za nekih 150 kunića nek se javi vamo. pajo mi je obećo pola utrška ak uspijem nabavit kupca.
premda sam za sutra orginalno imo neke druge planove al eto otpali su. zato ću se brijem dobro opit naveče. našo je šmit neko vino kod pižira za 13,00 kn. brijem to roknut pa na zelju na pivu-dve i onda sve to presjeć pelinom. od opijanja pivama više nema ništ otkad sam posto pivootporan. zato treba kombinirati. a u bosni neko vino jednu marku. jednu marku iliti 4 kn. a kiseliš totalni. polio se malo po rukama i nisam mogo taj smrad oprat nikak. trebo sam ruke do krvi ostrugat da izaperem. al kaj misliš moš izać van s cenerom i ubit se ko pas. i još ti ostanu 2 kune

tražim sad na kompu neku mjuzu da pustim al šipak. nemrem se nikak naviknut da mi je ova kanta spušila sve igrice, filmove, pjesme, sve. ničeg više nema. sav sam u bedu. ma za ništa mi nije osim za hitove baruna. imo sam jedno 40 - ak njihovih pjesama, a skupljo sam ih dobre dve godine. ja uvijek ispada trošim vrijeme na neke stvari od kojih posle nemam ništa

a i ovog snjega mi je više puna kapa. svakih par dana evo ga. ma vrijeme je za proljeće, kratke rukave, minice, kupanje u bazenima i roštilje...
- 00:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>