Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis






Sve u/o/na svemu i Svačemu

21.04.2009., utorak

sve čari našeg zdravsta

Daklem, trebam izvaditi krv u Domu zdravlja i za antitijela jer sam RH-. I tako dođem danas u ambulantu koju spadam, lijepo piše "trudnice, invalidi i djeca do 10god." imaju posebnu a "odrasli" posebnu kutiju u koju se stavljaju uputnice. Uredno sam stavila svoju u "trudničku" kutiju, i nikako da me prozovu, odoše sva djeca, prođoše i invalidi, bilo i par trudnica - barem ovih s velikim trbusima (a gdje sam ja još od njih???), a mene ne zovu. I pitam ja sestru na šalteru, veli da će provjerit. Ništa se i dalje ne događa, ja čekam, stojim, jer tko bi sjeo i oduzeo svim onim jadnim bakicama i didićima mjesto... Ljudi se bune iako nisu ni u jednoj od "povlaštenih" kategorija, al bome, on je tu od 7 ujutro!! (neki čovjek u naponu snage - bog mi prosti grijehe ako je čovjek bolestan), mi ostali došli smo tek u 7.15. Izlazi sestra u 9.30 i kaže, "pa polako ljudi, gužva je (a fakat je), tko ne želi čekati, možemo ga naručiti za 2 tjedna" (eh da sam znala/sjetila se/ i bila sigurna da i onda neću čekati) i govori, "evo, nema više djece, trudnica, invalida (nema više skoro nikoga mislim si ja), pa ćete doći na red". Ja ipak tiho progovorim da ima jedna trudnica, pa kako, pa zašto, pa kako se zovete... I zove me da uđem unutra, a ono, moj ginić nije stavio ni dijagnozu graviditeta, ni uputnu šifru ( a kao trudnica na mirovanju sam), pa nisu one znale... E, pa nisam ni ja znala da moram podsjećati svog ginekologa na to, a btw, nisu mi rekli ni da dođem na tašte, pa sam kavu popila i sad "neće vam valjati nalazi, pa vi objasnite svom ginekologu zašto vam je šećer tako visok"...
Eto, tako sam danas provela jutro od 7 - 10. Kako god, nije mi bilo dosadno, srela sam puno ljudi, kihali su, kašljali, gurali se (a i mene)...
A sad ću vam nešto priznati, u tom laboratoriju radi meni jedna poznata osoba, i mogla sam ju tražiti da me primi preko reda, al bilo mi je glupoheadbang
I još ću vam nešto priznati, ja sam mazohist... da, da! Jer sutra idem opet, ono za RH- faktor. A možda ispadne i kao Fear Factor s obzirom na mogućnost parkinga u Gradu, plaćanje istoga...
Inače, osjećam se sasvim ok. sad nakon što sam nadoknadila i odspavala 2 sata i nešto pojela.
wave

- 14:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O ljudima, o djeci , Bogu i bogovima, mužu i njegovima...
o doktorima, mitskim bićima i nadljudskim sferama...
o duhovima iz sadašnjosti, prošlosti i budućnosti...