< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



četvrtak, 31.05.2007.

MUŠKARAC SAM KOD KUĆE

Sve je u redu, Draga Gerda!

Puno hvala na tvom lijepom pismu. Ne trebaš se brinuti za mene. Sve je u redu. Kuham sam, i svakim se sanom sve više čudim kako to dobro funkcionira. U međuvremenu mogu to i pojest bez da idem u bolnicu na inspumpavanje želuca.
Kako često mora ići brzo, jucer sam pekao krumpir. Mora li se krumpir čistiti? Dok se pekao, otišao sam kupiti kruh. Kada sam se vratio, email u tavi se skroz otopio. Nisam mogao vjerovati da tako malo može izdržati. Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna ko gavran i kašlje. Od tada panično bježi čim uključim kuhalo ili počnem lupati tavama. Kako, kao što znaš, moram najmanje jednom dnevmo pojesti nešto toplo, mačka se više ne pojavljuje.
Reci, koliko se dugo kuhaju jaja? Kuhao sam ih oko dva sata no nikako da postanu mekana. Daj mi napiši moljim te, može li se zagorene mlijeko još kako upotijebiti. Da ga stavim sa strane dok sse ti nevratiš?
Imao sam lagani problem sa gulašom kada sam htio ugrijati konzervu. Nažalost eksplodirala je u mikrovalnoj. Vratašca mikrovalne su izletjela kroz prozor i uništila naš ljepi staklenik ... i prozor naravno. Kako je prozor bio zatvoren (moram ga držati zatvorenim kad kuham, jer inače dođu vatrogasci), izletio je skupa sa okvirom. Udarni val je bio strašan.
Konzerva je nasuprot vratašcima izletjela kao raketa prema gore, probila strop i pogodila 13-godišnju kćerku gospodina Bauera, koji satanuje iznad nas, točno između nogu. Ona ju bila svirala klavir, no nije joj se ništa dogodilo, ali učitelj klavira je ostao bez 4 prsta.
Jel' ti se već desilo da ti se prljavo suđe upljesnivilo? Kako li je moguće u tako kratko vrijeme? Ti nisi niti puna 4 tjedna odsutna. Iza sudopera štošta živi, mogao bi čovjek "NATIONAL GEOGRAPHIC" snimiti. Odakle samo svi ti gmizavci? Jesi li ih ti možda tamo ostavila? Uglavnom, napokon sam se pribrao i išao oprat suđe.
Draga, nemoj molim te ljutiti se i vikati, ali onaj dobar porculan od tvoje bake je polomljen. Izgledao je tako čvrstim ali mi nije bilo ni na kraj pameti da neće izdržati. Možda je cenrifuga perlice rublja ipak bila malo previše.
Usput rečeno, i ona je isto pokvarena. Prilikom cetrifugiranja je veliki nož za rezanje mesa oštetio bubanj i sada se nalazi u zidu ... nož, ne bubanj. Bubanj je probio zid od cigle i sad leži bez veze negdje vani.
Dok sam jeo, zaprljao sam nažalost tepih u dnevnoj sobi i to sokom od rajčice. TI si mi uvijek govorila da se sok od rajčice ne da sa ničim izvuči. Tu se nažalost varaš draga moja, mrlja je odlično otišla, ali i dlake tepiha. Možda ipak nisam trebao uzeti nitrorazređivač.
Frižider sam morao otopiti. Ti si uvjek tako nespretna, led se da odlično odstraniti zidarskim čekičem, no čudno, sada više ne hladi nego grije. U svakom slučaju je meso dobro pečeno, jogurt, šampanjac i mineralna su eksplodirali.
Draga moja u četvrtak sam zaboravio zaključati stan. Mora da je netko bio ovdje jer nedostaju neki vrijedni predmeti, no novac sam nečini čovjeka sretnim, kako ti to uvjek kažeš. Ormar je isto prazan;ali čini se da nije bilo puno u njemu jer ti uvijek kažeš da nemaš što za obući.
Kada sam jučer išao nahraniti zeca, prevrnula se svijeća. Zec je bez dlake, i izgleda vrlo smješno.
Ovim bi htio završiti za danas. Sutra malo više. Nadam se da uživaš u miru u toplicama i da se odmaraš.
Puno pozdrava od Tvog Erwina!

P.S.
Kada je tvoja majka saznala za nesreću doživjela je infarkt. Pogreb je bio jučer, nisam ti htio ništa reći da se ne uzbuđuješ bez razloga. Ipak si u toplicama i tebaš se odmoriti.

Erwin



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.