< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



četvrtak, 24.05.2007.

VICEVI

Podnevni predah:

Haso posjeti Muju u bolnici. Mujo je sav rasturen, napola u komi. Haso upita:
"Sto se bona dogodilo?"
"Od pecanja ribe" kaže Mujo - " Htio sam pecati ali nisam htio loviti
gliste golim rukama pa sam uzeo dvije žice, spojio na bateriju, gurnuo žice
u zemlju i izlaze gliste"
"A šta je bilo dalje?" zanima Hasu.
"Kad sam vidio učinak, spojio sam dvije veće žice na akumulator, gurnuo
žice u zemlju i pocese izlaziti krtice"
"A odakle si sav izlupan čovjeće?" ne odustaje Haso
"Pa, zadovoljan uspjehom bacio sam dvije jake i debele žice preko
dalekovoda i gurnuo ih u zemlju"
"I onda?" pita Haso
"Ma jebem im mater glupu" kaže Mujo - " Onda je izašla cijela treca smjena
rudnika Zenica i razbili me ko ......"


TROSTRUKI KRITERIJ



U staroj Grčkoj Sokrat je bio na glasu kao čovjek koji cijeni znanje.
Jednog mu je dana prišao poznanik i rekao mu:
- Znaš li što sam upravo čuo o tvom prijatelju?
- Stani malo - odgovori Sokrat. - Prije no što mi išta kažeš, želim
napraviti mali test. Zove se 'Test trostrukog kriterija'.
- Trostrukog kriterija?

- Upravo tako - nastavi Sokrat - prije nego što počneš pričati o mom
prijatelju, mogao bi trenutak razmisliti zadovoljava li to neke
kriterije.
Prvi kriterij je Istina. Jesi li potpuno siguran da je to što mi želiš
reći istina?
- Ne - odgovori poznanik - zapravo sam to tek čuo i...
- Dobro - veli Sokrat - znači nisi potpuno siguran je li to istina ili
nije. Da vidimo sada i drugi kriterij, kriterij Dobra. Je li to što želiš
reći o mom prijatelju, nešto dobro?
- Ne, naprotiv...
- Dakle - nastavi Sokrat - želiš mi reći nešto loše o njemu, a nisi čak
ni siguran je li to točno. Još uvijek možeš proći na testu, jer je ostao
još jedan kriterij, kriterij Koristi. Hoće li to što mi želiš reći o mom
prijatelju, biti meni korisno?
- Ne, ne baš.
- Pa - opet će Sokrat - ako to što mi želiš reći nije istina, nije dobro
i nije korisno, zašto bi mi to uopće rekao?
Eto zašto je Sokrat bio veliki mislilac i cijenjena osoba stare Grčke.
To također objašnjava zašto nikad nije saznao da mu prijatelj j**e ženu.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.