< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



srijeda, 04.04.2007.

MOJ MUŠKARAC IZ SNOVA

1. izgleda dobro;
2. šarmantan je;
3. bogat je;
4. zna slušati;
5. bistar je;
6. dobre je kondicije;
7. dobro se odijeva;
8. ima lijepo ophođenje;
9. priređuje mi ugodna iznenađenja;
10. maštovit je ljubavnik.


Moj muškarac iz snova,
izmijenjene postavke (32 god)

1. izgleda dobro (ako je moguće da ima kose na glavi);
2. otvara mi vrata;
3. ima dovoljno novaca za platiti večeru;
4. više sluša nego što priča;
5. smije se mojim vicevima;
6. može kupljeno donijeti kući;
7. posjeduje najmanje jednu kravatu;
8. cijeni dobro skuhanu hranu;
9. sjeća se važnih rođendana i godišnjica;
10. najmanje jednom tjedno je romantičan.


Moj muškarac iz snova,
izmijenjene postavke (42 god)

1. nije preružna lica (ćela je ok);
2. ne počne voziti prije nego ja sjednem u auto;
3. redovito radi - s vremena na vrijeme me povede u restoran;
4. kada razgovaram s nekim, potvrđuje najčešće na pravom mjestu;
5. sjeti se poruke ako priča vic;
6. dovoljno je u kondiciji, da može premjestiti namještaj;
7. oblači košulje, koje mu pokrivaju trbuh;
8. ne kupuje pjenušac sa metalnim zatvaračem;
9. sjeti se spustiti dasku na WC-u;
10. brije se krajem tjedna.


Moj muškarac iz snova,
izmijenjene postavke (52 god)

1. njeguje dlačice u uhu i nosu;
2. ne češe se u javnosti;
3. ne posuđuje novac;
4. ne zaspi dok mu pričam važne stvari;
5. ne priča isti vic prečesto;
6. dovoljno je treniran da se može dići sa sofe;
7. koristi čisto donje rublje i jednake čarape;
8. cijeni dobru hranu;
9. najčešće se sjeća mog imena;
10. brije se nakon nekoliko tjedana.


Moj muškarac iz snova,
izmijenjene postavke (62 god)

1. ne plaši malu djecu;
2. sjeti se, gdje je WC;
3. nije preskup za održavanje;
4. tiho hrče;
5. najčešće se sjeti, čemu se smijao;
6. dovoljno je iu kondiciji, da može sam stajati;
7. najčešće je odjeven;
8. voli hranu koja se lako žvače;
9. sjeća se gdje je ostavio zube;
10. sjeti se, da je kraj tjedna.


Moj muškarac iz snova,
izmijenjene postavke (72 god)

1. diše;
2. samostalno koristi WC.



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.