< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



utorak, 21.11.2006.

SVADBE

Nisam bila na mnogo svadbi u svojm životu. Ali eto u subotu ću biti. Ženi se sin mojeg šogora. (starijeg brata mojeg muža)
Oduvijek me fascinirao taj način slavljenja sklapanja braka.
Zašto tužne pjesme? Jeste li primijetili da se na svadbama pjevaju uglavnom tužne pjesme? Nemam ja ništa protiv narodnjaka, ali zašto tužne?
Na svadbi možete čuti pjesmu tipa: Nesretnik sam od rođenja, Samo jedan dan života, Otišla si jednog dana, Prevari me, Ostavi me, Sutra mi sude....???
Gomila je divnih ljubavnih pjesama. Koje slave Ljubav. Ne stanu sve ni u svadbu od tri dana. Ali ipak... ne pjevaju ih. Osim možda za usput.
A o domoljubnima da i ne govorimo. To je uisitnu prigodno. Vrlo važno.
Na svadbi možete obavezno odplesati kolo. Netko će sigurno zamahnuti bijelom maramicom. Oplesti ćete par krugova oko stolova, dok će se barem jedan pripiti gost, spoticati o noge ljudi i stolova. Uz obavzeno zviždukanje i ijujukanje. A tek dvokorak. Uuuu. Plesala sam poluprofesionalno 12 godina. I nisam nikada naučila taj famozni dvokorak. Ako netko od vas zna, ja se toplo preporučam. Ne znam da li će mi ikada trebati, ali sam sigurna da će me netko u subotu tražiti da plešemo. Sigurna sam da me neće pustiti sjediti. Ipak sam ja sama, nemam muža i to... Biti će isforsiranih kavalira. Uh! I ja ću se opet osramotiti. Vrtiti ću se na tom podiju ko tele, jer ne znam taj ples. Ples za svaku prigodu. Za svadbu, krstitke, pričesti i firme. Ples koji paše na svaku muziku. Ma savršen je. Samo ga ja ne znam. Čini mi se toliko banalan da ga ne uvrštavam u ples. Valjda zato.
Jelo! E to je tek priča za sebe. Uvijek previše. Uvijek cijelu noć. Uvijek neki gulaš u ponoć, ako se ne varam. I što je najbolje, počnete jesti oko 20 sati, jedete do 23 i već ste u ponoć stvarno gladni. Valjda od kola.
Parada pijanstva i kiča! To ste već čuli, zar ne?
Da li će se to ikada promijeniti?
Da li je tako najbolje pa je zato opstalo? Baš taj način slavljenja. Sa alkoholom, prejedanjem i tzv. Plesom?
Malo mi je degutantno ono sa bacanjem podvezice. A tek plaćanje da plešeš sa mladenkom. Ne kužim baš. Al dobro. Ako tako mora... ako to ljude veseli... nek izvole.
Meni su takva slavlja stres. Ja to ne kužim. Ja se ne znam tako zabavljati. Možda sam ja luda, a ne oni. Zapravo ne znam zašto uopće idem na tu svadbu. Red je?! Ajde, nek vam bude.
Javim vam kako je bilo.



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.