< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



ponedjeljak, 28.08.2006.

SVJETOVNOST MOJA SVAGDANJA

Ovo je moj 4. aktivni blog.

MOJI VJERNI ČITATELJI ZNAJU TKO SAM.
Ostali će to tek saznati.

ZAŠTO MU JE TAKVO IME?
Zato što je moj glavni blog duhovan. A u meni ima i ova druga, svjetovna strana. Koja je ljudima ipak bliža. Ja to poštujem. Kako sam oduvijek pisala više svjetovnih nego duhovnih tekstova, neće mi biti teško ukomponirati ih ovdje.

Svjetovnost i duhovnost koračaju zajedno. Ako isključimo jedno, nikada nećemo moći shvatiti drugo. Ljudi su satkani i od jednog i od drugog. Meni je teško reći što u meni prevladava. Nije ni važno. Važno da sam tu i da ste vi tu.

Nedavno nabavih psa. Spasih ga iz azila. Uživam promatrati ljude kako reagiraju na razigrano štene puno energije. Kažu da tko ne voli životinje ne voli ni ljude. Hm, baš nešto razmišljam o tome. Jučer mi je u kući bila osoba za koju znam da nije luda za mnom. Boga mi, nije luda ni za mojom Lunom. I inače je rekla da bi imala prije 10 djece, nego psa. (ima inače 5 djece). Ja bih imala puno djece, ali ne vidim kakve to ima veze sa mojom Ljubavi prema životinjama. Ne kužim. Možda ona zna što je time htjela reći. Odlazeći od mene prijateljica mi je rekla da joj je njezina sestra rekla da ne dolazi više sa psićem (maletezrom) k njoj. I tako. Mi što imamo pse i volimo životinje pomalo se getoiziramo. Možda smo mi nenormalni. Jer smo u manjini. Iako to baš i nije neko mjerilo. Meni će pretsati dolaziti neki ljudi (iako sam ja psa sklonila iz prostora gdje je dotična obitavala). A neki će me ljudi prestati zvati k sebi(iako nije nužno da dolazim sa psom u goste). Nepušače je manje smetalo da kod njih pušim nego da dođem sa psom. Zanimljivo...



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.