Vjerovati radosti...

četvrtak, 29.06.2006.

Obraćenje i prijateljstvo


Image Hosted by ImageShack.us

Pronašla sam komentar na forumu na Internetu da je obraćenje "promjena načina života". Ne znam da li mogu sama za sebe reći da sam obraćena, jer smatram da to nitko ne može reći sam za sebe, ali osobe koje me poznaju govore mi da sam se promijenila i to na bolje, da sam drugačija. Tome je posebno zaslužna moja "šefica" na poslu, koju ne doživljavam kao "šeficu" već kao duhovnu pomoć. Ona mi je pomogla kad mi je bilo najteže, kada više nisam znala kako dalje u životu. Savjetovala me da se obratim za pomoć Svevišnjem, kojeg sam do tada zanemarivala. Poklonila mi je Bibliju, knjigu o životu svetaca iz koje dalje svojim novim prijateljima putem bloga prosljeđujem informacije, često mi donosi nove molitve i vjerske knjige da pročitam… Vrlo je mudra i mnogo mi pomaže.
Ovaj vikend zajedno idemo u Mariju Bistricu, tj. ona pješači, a ja ću doći u subotu popodne automobilom jer zbog zdravstvenih razloga ne mogu pješačiti i bit ćemo tamo zajedno do nedjelje popodne kada se kući vraćamo kako smo i došle.
Od kada sam se promijenila (obratila) u životu mi je krenulo na bolje, sretnija sam, kad mi je teško više ne "padnem" nego se pomolim i ne prođe ni dan, a da ja ne zapjevam koju od mojih dragih crkvenih pjesama: "Moj Isus", "Jaganjče Božji", "Velik si"…, čak i na poslu ili na ulici (onako potiho, u sebi) i odmah se osjećam bolje, snažnije…
A kada sam otkrila da postoje blogovi kao što je Hrvojev tada sam otkrila još jedno veselje u svom životu. Prvo sam izmolila molitve sv. Brigite koje se nalaze na tom blogu, a tada sam odlučila otvoriti blog i napisati prvi post.
Nisam baš neki literarni tip (moj dragi mi govori da se često podcjenjujem), ali se trudim koliko znam i umijem, i to uz pomoć Isusa koji mi je pomogao da ponovno pronađem PRAVI put života!


Isusove riječi:
"Evo, na vratima stojim i kucam; posluša li tko glas moj i otvori mi vrata, unići ću k njemu i večerati s njim i on sa mnom."
(Otkrivenje 3:20).



Image Hosted by ImageShack.us

Sretan imendan svim Petrima i Pavlima!

obraćena

- 08:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #