subota, 23.01.2010.

ŠESNAESTI DAN

Jako mi je sorry ako sam pobrkala nešt pa krivo skontala da mjesečeva počinje danas u 23 navečer,ah fuck..no,ok..bude i drugih datuma pa lijepo molim girls da mi proslijedite detalje..
Stavila sam si sad omiljenu mjuzu i mašem glavom dok tipkam..ono,khmmm..nadala sam se spektakularnijim rezultatima,al jebi ga.

Današnje vaganje: 69,7 kg...:dakle,skoro pa 70,neš sitno ispod i ajde da sam bar jeb brojku 7 maknula (nadam se!!!!).. Ok,znam da sad glupavo baljezgam jer samo budala može očekivati da će za nekoliko dana skinuti ne znam koliko kila,a da se one i ne vrate! I što sam mislila,da ću za 16 dana skinut 10 kila??? Ok skinula sam nešt malo preko 4 kile sve skupa,i s time da su one početne 2,3 sigurno bile voda itd.. Sve je to meni jasno al nadala sam se da će bar 2 kg otići ča,al jbg sad,neću se više nadat nečem određenom nego nek vrijeme napravi svoje. I sad da sam u fuck raspoloženju išla bih se valjda prežderati il bi zgriješila s nečim što ne želim klopat il sl..,al neću. Nemam potrebe ni želje raditi to,nego radije nastavljam dalje. Kad malo uključim logiku,pa 10 kg sam izgubila prošle godine,al postepeno..Tijekom cijele godine došla s 80 na 70 kg,jedino što sam zajebala sad za novogodišnje praznike pa natukla again do 74 pa sad u biti ova dva tjedna su potrošena na korekciju tog sranja,dakle sad sam na nekoj pozitivnoj nuli,praktički na početku,sad tek ide prava borba i rezultati..

Jednostavno jedem ono čega ima,jer boy ruča na poslu a kasnije uzme il napravi što njemu paše pa ja imam slobodne ruke..ne moram ništ prčkat ni spremat (ima razumijevanja za to da sam na dijeti sad)..no pokušat ću smanjiti kruh i mlijeko još više..uvesti više salata i jaja..i ne više imat pizdarije tipa štrudle il sl. ma kako u malim količinama. Ok valjda mi fali više aktivnosti pa ću se probati natjerati na još neke dodatne vježbe.A jebeno se moram natjerati na učenje jer ova lijenost je prevršila svaku snošljivu granicu.
Do sad sam pojela/popila 2 veće kriške raženog kruha,2 light kisela jogurta,1 čašu mlijeka,1 šalicu crne kave s malo mlijeka,1 čašu multivitamina šumećeg.
Za danas je to to jer više ništa neću jesti,neću stići,možda jedino popijem 1 nesicu.
Jedem najkasnije do 18 sati,to što popišem rastegnuto je kroz čitav dan..u principu imam doručak i ručak..bez večere,a sad ću nastojati ne jesti već nakon 17 h,to će biti najkasnije vrijeme za klopu,nakon toga-ništa. Pokušat ću..

Idem sad urediti nokte,kosu,depilirat se..ništ me ne pitajte jer sam za večeras dogovorila kavu s the Tipom,u četiri oka bez svjedoka kako bi se to reklo..pokušat ću se suzdržati i napraviti THE END. Ne znam što i kako će biti,al
bude ono što mora biti.burninmad

svima kisssswink

- 13:49 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg