četvrtak, 21.01.2010.

ČETRNAESTI DAN

Kad sam počela pisati blog namjera je bila puko bilježenje onoga što kroz dan pojedem i popijem i ta namjera se pokazala odličnom odlukom jer je postala dobra navika,ali nešto puno važnije je to da sada kad kroz dan budem u prilici da nešto jedem uvijek pomislim na ovo večernje bilježenje poklopanog i ne dolazim u napast prejedanja il slično. Žvake ne gutam,dear @smisaozivota,već žvačem haha. Dakle to je jako pozitivno utjecalo na mene. Ne znam koliko će u subotu vaga pokazati jer osim čučnjeva i sad po novom preskakanja stepenica ne radim nikakve druge posebne vježbe,tu i tamo ples..No ono što je jako vidljivo je to da mi se faca jako istanjila,uvukla..kak da to opišem,ono,ko ispijena je. Također su učvrsnuli bokovi a bogme i guza..O jes još uvijek imam viška-nadlaktice,bokovi,trbuščić..al sve je nekako očvrsnulo nije mlohavo i dobilo je neku finiju ljepšu konturu.

Htjela sam da ovaj post bude kratak,ali wtf kak veli dear@smisaozivota blog i je neka vrsta ispovijedaonice..pa možda i naiđem na prosvjetljenje,neko spasonosno riješenje koje za sad ne vidim pa taman da mi visilo pred nosom.

Sapunica ljubavna? Ehh,sama baš sama sam je zakuhala. Moj stalni dugogodišnji boy je sve ono što bi si cura mogla poželjet..gooood loooking,komad,pametan,nježan a istovremeno macho,pažljiv.kak se ono veli nosi me ko kap vode na dlanu.Prošao je sa mnom mnoge moje faze i života i izgleda i svega..uvijek bio uz mene u svemu,uvijek podrška,sve naj naj bst. I di je problem di šteka?? Štekam ja jer valjda mi je jeb predobro. Pa sam počela tražit i radit probleme gdje ih nema i ne mora biti.
Sve je bilo nenadano ko grom iz vedra neba.Ušao je u moj život bez najave i bla blla. Fora je u tome što kad sam upoznala boyf svog,tad sam fantastično izgledala vitka i bla bla,a sad kad se ovaj pojavio imala sam 80 kg. Ok nisam ja neka ružna girl daleko od toga al samopouzdanje mi i nije bilo neko zadnje 3 god. kak se borim s kilama. A ovaj drugi tip je također je san snova bez da sad nešt pretjerujem al fakat je tak. I bio je u stabilnoj vezi i vjeran odan sve ko i ja u svojoj al onda je počelo. Desio se taj neki jeb klik,ja sam ga osvojila oborila ne znam ni sama čime..rekao je i riječima i djelima a najgore mi je to što mu se i fizički sviđam ovakva pajcasta. Ono,i moj boy mene voli ovakvu dapače obožava moje obline ah ti muški..al nekak me je ovaj drugi osvojio time što me prvi put kad me vidio-vidio u ovoj debeloj fazi a svejedno me želi. Ok ukusi različiti i nije da sam neka glupsa i sl..i sve bi bilo ok,ali..U MENI JE PROBLEM. JA sam paralelno bila u vezi sa dva tipa,ja sam obojici lagala da sam samo s njim tj boyu da sam s njim,tipu da sam s njim tj da je veza s ovim mojim postala platonska a da ću ga uskoro i sasvim ostavit. Tip je otkantao curu a cura je bila super i ok, i sve radi mene. Jer je želio mene,želio je samo mene i želio je da živimo skupa (inače živim s boyom svojim).I da se razumijemo,uvijek sam bila odana vjerna i nisam varala nit pomišljala na to i nije da me tip smotao jer je doista ne samo zgodan već i kvalitetna osoba. Radi se o tome što ja želim obojicu,a znam da ih istovremeno ne mogu imati. Mogla bih da je jedan stalan dečko kak i je,a drugi samo ljubavnik,ali ovaj drugi ne želi biti samo ljubavnik već moja ljubav. ja nemam muda nit namjere ostavljat dugogodišnjeg dečka jer je on ono pravo. Kak to znam pa to se jednostavno zna i gotovo. A da sam krmača da varam da lažem da sam šljam jesam. Gadili su mi se takvi nevjerni lažljivi ljudi nekad a sad sam ista ko oni. lazeNajgore od svega je to da ja tipa IZAZIVAM. Obećam mu da ću prekinut s dečkom pa zavlačim pa ga izluđujem kad ga vidimo (sexom i sl),a njemu je dovoljno da me drži za ruku,da dišem uz njega,da se samo ljubimo. Sranje,isto ko i mojem dečku. Pa onda dođu neki datumi ko što je godišnji odmor il Božić kad sam s dečkom a ovaj tip popizdi zašto nismo zajedno pa prekinemo..pa ga nakon tjedan dva opet smotam i pristane me vidjeti iako je sto put rekao da neće. Jebeno bi željela da napravi taj korak,da me konačno odbije vidjeti,tad bi znala da je kraj.
Kad sam s njim sjajno mi je,al isto je tako i sa mojim boyom,a opet dva različita svijeta. Uglavnom,ja sam potpuno svjesna da je moj dečko pravi odabir i i prava osoba za me,al da dozna da ga varam..sigurno mi ne bi oprostio.Isto kao i ovaj drugi tip,danas mi je opet pisao da želi biti sa mnom ako se popravim tj dokažem da mi je jedini. Iznam da ću ga opet pridobiti dodirima,poljupcima,tijelom..i jebeno sam sebična i u toj jebenoj agoniji živim već 2 god. Fakat ko na onim američkim filmovima kad tipovi vode dvostruki život pa u svakom gradu imaju drugu ženu. Jebi ga,išla sam po onoj nešto novo i nepoznato tj uopće nisam razmišljala što i kao bitno da traje i što je najgore stalo mi je do oba i ne želim ni jednog izgubiti mada znam da je krajnji čas da se trgnem i maknem od toga svega..nekoje dane nemam snage..ne mogu vjerovati da je to moj život.puknucu Ovak sam sad površno opisala situaciju ahhh,valjda budem se još ispovijedala idućih dana.

Pojela i popila: 4 velike šnite raženog kruha,2 i pol čaše mlijeka,1 pileću hrenovku,2 light kisela jogurta,3 šnitice dimljenih prsiju (salame),2 žvake žvakala ne pojela,2 jabuke,3 kave s mlijekom bez šećera.


p.s. draga @smisaozivota savršena si i hvala ti na svim pametnim riječima! nadam se da ću se ubrzo opametiti! moram!!! sve me ovo previše razdire.lud
pitanje: što znači 42 u tvome nicku?

veliki pozzzzzzsretan

- 20:46 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg