utorak, 19.01.2010.

DVANAESTI DAN

Nevjerovatno koji je to mišung osjećaja u mojoj glavi i tijelu. Čak se osjećam ko da letim od sreće,čas ko da srljam u neki duboki bezdan.
Skužila sam u čemu je fora,od kuda toliko nakupljenih kila..Iz-DOSADE. Ne znaš kud sa sobom,ništ ti se neda,il si usporen il si u nekoj blesavoj depri..i ajde..odi papati..napuni želudac..potisni grozne il dosadne il negativne misli iz glave..
Eto danas.Posao do 15 i onda..dosada.Ojesss,morala bi učiti rokovi su idući mjesec a ja već mjesec dana imam psihičke pripreme za početak učenja..fujjj lijenčina jedna..
Pa sam se jedva natjerala van iz sobe i s boyf otišla lunjat po dućanima.Bar malo hodnja bar malo friškog zraka.Pa malo maženja..Al fora je da je meni dosadno. U tome je bit. Moga sranja. Dosada. Ništ mi se općenito neda. Sve mi je dosadno. I tv i visjet na compu..Ma prokletno dosadno bez njega (ovog drugog tipa). Nema one slatke napetosti.
No dobro prestat ću s tim sranjima. Prestat ću mislit na njega.Moram prestati! Ipak se krećem prema boljem. Jer da sam sad u nekom drugom emo filmu valjda bih se išla tješiti s hranom. Prežderati. A uopće nisam gladna hrane. već njega.Al to sam si samo umislila dok me ne prođe. Nadam se da će proći jer jebeno zaboli u nekoje trenutke. Kad čujem mjuzu koju smo slušali skupa..ahhhh..sranje,moram konačno prestati s tim sranjima život ide dalje..moram se pomiriti sa svojim,da, SVOJOM odlukom da je gotovo i da je bolje ovako.


Pojela sam i popila danas:
1 čašu mlijeka,1 crnu nes bez ičega,2 nes sa mlijekom bez šećera (nisam imala cimet na poslu),4 šnite polubijelog kruha (grrr..),3 manje jabuke,2 pečena marinirana pileća ražnjića (meso na štapiću),1 light kiseli jogurt,manji tanjur variva sa kiselim zeljom i malim komadićem kuhane piletine unutra,1 orbit bombon bez šeć.,2 orbit žvake požvakala-jer grlo jebe i dalje pomalo-,3 komadića suhih grožđica (ostaci od kolača kojeg je boyf pojeo).. Nemam volje za nečim slatkim i sl,al to možda jer nemam u blizini sebe tak nešto,u kući u frižideru...a za novogodišnje praznike sam imala pa sam možda zato i žderala..
Daleko od mojih očiju i ruku=DALEKO OD MOJIH USTIJU,pa zato valjda nisam ni željna nit ne mislim na hranu nešt posebno..

p.s. @bodymind dear,sutra možda bude više vremena tj volje pak te budem opet gnjavila s onim boxevima i sl..fala!!!!!

- 22:24 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg