nedjelja, 17.01.2010.

DESETI DAN

Bila je sad neki dan vijest da je Mijo Lešina,nekadašnji natjecatelj music talent show-a smršavio toliko da se doslovce prepolovio. Pa kad se pogledaju fotke tipa s tog natjecanja i sad kak izgleda,ne možeš vjerovati da je to on. Isto ko što ima i jedan radio voditelj iz Kotoribe - Alan Fuš svojevremeno je bio po svim medijima kad je smršavio pa došao sa nekih 120 kg na 75 i do dan danas se nije udebljao. Mislim da se njihove slike i sad mogu naći na netu,to to ja pitam to je prava before-after motivacija,ljudi koji su stvarno smršavili mnogo kila jer su totalno PROMIJENILI NAČIN PREHRANE i nisu se kasnije udebljali.
Mislim hallo,jel ima negdje neki takav blog gdje bi pisalo da je neka osoba KONAČNO I OSTVARILA SVOJ CILJ pa smršavila il su,nakon što su smršavili,obrisali blog il nešto treće??? Ja nisam našla niti jedan takav blog..

Pišem ovo ponukana nekim mojim frendicama koje godinama seruckaju o mršavljenju i dijetama o ovom o onom,godine prolaze one sve pročitale proučile i upile,al nisu se maknule s mrtve točke,debele su jedanako kak su bile i prije,nekoje su i deblje. Ja sam u srednjoj bila vitka a kak je počeo fax pa još paralelno i full radno vrijeme posao tu su počela i živciranja nerviranja.. valjda je tak krenulo i debljanje. Premalo kretanja previše klope i to total krive hrane.

Ne velim da ovih dana jedem ok al uzmem nešt od proteina,nešt od škroba..kofein,tekućina..

Pred godinu i nešt sitno sam imala oko 80 kila i tak nekak usporenim tempom nakon godinu dana tj do sad došla sam do ovih kila što imam sad,točnije prije Božića prošle godine imala oko 70-71 pa kroz praznike došla do 74 a ostatak se zna jer sve piše na blogu. Zato sam si dala rok do iduće Nove godine no bilo bi super da uspijem i puno prije skinut tih jebenih,bar deset kila,pa onda dalje do 58 il 55. Trudim se eto,ide nekako za sad sam više nego zadovoljna.

Ne kupujem hranu jer ću najprije potamanit sve ovo što još imam na lageru ha ha doma sad,a dok to potrošim-KUPOVAT ĆU PAMETNIJE!!!!!

Danas sam pojela i popila:
1 šalicu mlijeka, 2 šalice kave s malo mlijeka bez šećera, 1 šalica voćnog čaja s tableticom zaslađivača,znam nije pametno al bio mi je prebljutav čaj, 2 kriške raženog i 2 kriške bijelog kruha,znam ovo je isto grrr nije pametno, 2 i 1/2 jabuke,1 veći komad pečene puretine,malo mrkvice i luka pečenog,zelena salata i cikla salata manja količina,1 manji tanjur bistre pileće juhe.

Pošto je nedjelja kad se samo valjamo po trosjedu pa ni nisam bila vani samo čučnjevi odrađeni..i zadovoljna sam jer nedjeljom obično puno više pojedem no danas je bilo ok,dosta toga a ipak ne pretjerano. Sad kroz tjedan ću puno manje jesti.

- 19:50 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg