petak, 15.01.2010.

OSMI DAN

Sutra ću odraditi prvo kontrolno vaganje pa upisati u box sa strane. Iako sam danas dobila mengu ipak se super osjećam a nadam se da je otišla bar kila ča,makar znam da je od 4- 5 kg izgubljene težine zapravo voda,a tek onda salo dođe na red. Vježbanje me baca u dobro raspoloženje-drmam tijelom to se zove neko plesanje i radim čučnjeve.

Htjela sam jučer reći da je super kad žene paze na izgled i u kasnijim godinama i kako je rekla @smisaozivota42sretan sjajno je kad ti je mama komad. Kad pazi na kosu i nokte,šminku (ne volem vidjeti žene koje se ne žele uopće šminkat pa zato postoji šminka i lijepa obleka i šuze nakit da se mi girls uredimo svaka kako najviše voli a dečki onda to još više vole škicnuti haha nas....).Šalim se..svak normalan se valjda uređuje i drži do sebe najprije zbog samog sebe i da se u vlastitoj koži dobro osjeća,a ne da imaš filing ko da je na tebi nepripadajući oklop koji te sputava. A kad se dobro osjećaš sam sa sobom i u vlastitome tijelu onda to i drugi oko tebe vide,širiš neku neobjašnjivu privlačnost.

Činjenica je i to da na vitkim ljudima sve super pristaje,ma stavili na sebe i najjeftiniju krpu dok na debeloj osobi sve izgleda nekako neprirodno. Tako je to da nas priroda tjera da dobro izgledamo,kao je prije rekla draga moja @skidam salo sa svog sexy tijelathumbup: naša tijela su stvorena da budu mršava!!!

Najbolji mi je ovaj osjećaj da IMAM KONTROLU nad svime što radim i ne radim a daje vezano uz mršavljenje i jelo.

CURE DRAGE BUDITE MI SVE USTRAJNE I DALJE!!!!! Fantastičan je osjećaj kad ti konačno krene na bolje ono što ti je već duže veliki problem,fantastičan je osjećaj biti zadovoljna sobom makar imam još puno kila za skinut ali ovaj put idem do kraja,do ostvarenja cilja!!


Danas sam pojela/popila: 2 kave s mlijekom bez šećera, 2 šalice mlijeka,3 kriške ražena kruha,2 tanjura variva (gusta juhe sa zeljom......i 2 tvrda kisela pepermint bombona
yes

- 19:16 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg