subota, 25.08.2007.

SUBOTA PROVEDENA U KUCI...

Stvarno sam danas poludila...svi su me nazivcirali..mislila sam da cu puknit...stari mi je srao zato sto svaku vecer idem van...i bas danas kad sam ga pitala jel mogu van reko je...ne...uglavnom nije to nego zato sto sam se trebala naci sa jednim likom iz broda...bio je jucer u dakovu pa smo se dogovorili da cemo veceras izaci...ali ne moj stari mora sve sjebat...bas mi ga je zao...sad dok sam sjedila za kompon netko me zvao...ja sam se javila ali je odmah poklopio...ali malo kasnije kad sam pogledala broj vidjela sam da mi je poznat...i ne znam zast a li me je taj broj vuko na stjepana...isti su potpuno ali je samo zadnja znamenka nejednaka...od tog broja sam jos prije 5 mj...dobila poruku vise se i ne sjecam sto je pisalo u njemu...ali dobro glavno da ja znam ko je to bio...od stjepana sestra...samo zast je ona meni slala poruke tad..i zast me je sad zvala...ocito nest pokusava ali ne znam...inace stjepan je jedan decko koji trenutno zivi u italiji ali dode tu svakih 5 mj...bas sam se nadala da je dobar...ali na kraju je ispalo da nije...u prosli petak samo bili na kavi...i od tad mi se nije javio...ma bas me briga javit ce se kad tad...samo se ja njemu necu vise javit...mad...inace i da sam osla u grad u ovo bih vrijeme morala biti doma...tak da...


ali dodsada me ubija...............................................................pooooooooooooooooozzzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.