subota, 30.06.2007.

Bojan Bjelić
Racun ljubavi

- 16:52 - komentari (4) - print - -

OVI SAM PJESMU TREZILA PUNE DVIJE GOD...
I NAPOKON SAM JU NASLA...PREKRASNA JE

ŽELJKO SAMARDZIC
GRLICE

- 16:33 - komentari (0) - print - -

STEVAN ANDALKOVIC...

- 13:20 - komentari (4) - print - -

MOJA KEWA


Image Hosted by ImageShack.us
By llibido at 2007-06-30

VOJI TE TVOJA KEWA....kisszujo

- 10:42 - komentari (1) - print - -

Da vam malo opisem svoj jucerasnji dan...Petak...


Pa to je strasno...Za poludit...U satoru neki sokci...Mislim naema ja

nist protiv tih pjesama,ali je bio polu prazan sator...Nista morali smo otici negdje drugdje

propadat..I tako smo se zaputili u Pjer...Moja kewa,moje buduce kumce i naravno jadead.
.
Tamo sam gledala neki film dok su nJih dvIje baljezgale gluposti pa je i bolje sto ih nisam

slusala...Ubrzo smo se pokupili i otisli se gubit po gradu...To kod nas nije nist

cudno...bang...Napokon smo naisli na neku solidnu svirku..Mislim nisu bile cajke,ali bitno

je da

se njima svidjelo...Bili smo nekih 15 min...i zaputili se prema pekari svalini... Jer smo sve tri

bile gladne...i naravno zvali smo Dadu i Josipa da nam donesu dijetalne kifle...Posto je bilo

11 h...pa da ne dobijemo koju kilicu...thumbup...Inace dana se nalazim s Josipom....

Drzite mi fige...smijeh...i naravno za sve one koji ne znaju kewa je moja nabolja

frendica,i naravno njezino ime je Danijela...


SKORO PA SAM ZABORAVILA....30.6.2007...tj...danas HLADNO PIVO...
U VELIKOM STAORU U ĐAKOVU...


POZDRAV...wavekissparty

- 10:09 - komentari (0) - print - Da vam malo opisem svoj jucerasnji dan...Petak... -

petak, 29.06.2007.

EVO I KOJA MOJA SLIKICA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NARAVNO JA SAM OVA LIJEVA...nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KAD NABAVIM JOS SLIKA...BUDEM STAVILA...

- 15:54 - komentari (1) - print - EVO I KOJA MOJA SLIKICA... -

EVO I DRUGE....UZIVAJ...




- 00:26 - komentari (0) - print - -

OVE DVOJE PJESME SU SAMO ZA JEDNOG MALOG IZ BRODA...KOJI
JE REKO DA MU IH STAVIM NA BLOG....KAD CES DO DAKOVA??
PA NA kissparty


- 00:14 - komentari (1) - print - -

četvrtak, 28.06.2007.

Dara Bubamara
Ovo je mojih pet minuta

- 18:34 - komentari (3) - print - -

Dara Bubamara
Zidovi

- 18:31 - komentari (0) - print - -

MALI OPIS....

Evo da vam se malo opisem:
Ovako, zovem se Kristina, zivim u srcu Slavonije tj.Dakovu, drugi sam razred srednje skole...u Dakovu...u ovom blogu cu vam iskljucivo pisat o cajkama i mojim gluparijama ,kojih vjerujte ima na pretek...A jebi ga...Za sve one koji na znaju visoka sam 180 cm...Imam smedu kosu i oci...Volim zajbevat ljude...a pogotovo starce,koji lude zbog mene...Volim izlazit...a pogotovo sa mojom best frendicom...Koja je luda do jaja...Pa vald smo si zato i dobre...mislim sto se u svemu slazemi i sto nam nista ne smeta...Ovaj blog ce bviti pun pjesama i gluposti.....zato UZIVAJTE...nutkiss

- 16:26 - komentari (0) - print - MALI OPIS.... -

ZA POČETAK.....


Jovan Perišić - Moje najmilije
...jedna od mojih najboljih pjesama....naughtynut


- 15:14 - komentari (0) - print - ZA POČETAK..... -

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.