petak, 27.07.2007.

ja ja ja ja ja ja ja ja...


Stvari koje ja nejvise volim na svijetu su; izlasci i cuga...naravno nisam alkohocar...malo cu vam opisati đakovo subotom i dodat neke slike...

Đakovo vam ja jadan mali gradic u slavoniji...izlasci vam ne mogu biti bolji imate svagdje za izaci za sve ukuse od cajki do tamburica, techna, rocka, hip hopa...jest da meni pmalo postaje dosadan, ali jebg...a najljepsa je katedrala i onaj parkic pored u kojem se svasta dogada subotom navecer...hahaah...meni omiljeno mesto za cuganje prije grada je nazorova skola...tamo se svi okupljaju...ijako postoje jos mnoga mjesta gdje se cuga npr; veliki park, mali park, mimoza, goranova skola itd...gdje god da dodete u bilo koji kafic konobari ce vas lijepo ugostit, a posebno u Godotu, Pjeru i Elitu...
Posebno mi je drag Tom tom i Mambo...tamo se ide obicno kada se sve zatvori znaci oko 2 u noci...i nastavlja se cugat...

Eto malo sam vam ga opisala, a sad one slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ETO TOLKO OD MENE...POZZZ SVIMA...KISSSkissnutzujoparty









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.