Opet Twinke po Americi....

srijeda, 24.11.2010.

JA MAN...JAMAICA ;) by Linda

JAMAICA
Krenut ću od onih materijalnih info. Povratnu kartu smo platile samo 271$, Fort Lauderdale-Kingston-MOntego bay-Fll, i kupile smo je samo mjesec dana ranije i to preko Priceline.com. Na aerodrom nas je vozio Dušan kod kojeg smo i ostavile sve naše kofere, a uzele smo si samo 1 torbu jer smo računale da ćemo se ionako iovako pržit na plaži ALL THE TIME!! cool
Iskreno, nismo apsolutno NIŠTA imale isplanirano što ćemo raditi na Jamaici pa sam ja bila malo ljuta zbog toga jer apsolutno nismo stigle, ali smo upotrijebile joker zovi i zvale našu Miju u NYC da nam ispriča čime se ona bavila na JA MAN zemlji smokin iako je ona posjetila druge gradove nego što smo mi imale u planu ali no biggy!
Let je trajao vrlo kratko, samo 2 sata. Kad smo sletile u Kingston već je kišilo pa smo bile malo nezadovoljne zbog toga, ali smo si zamislile da je to TAJ JEDAN DAN za koji je Mia govorila da će nam sigurno padati kiša cry. U Montego Bayu, isto vrijeme, ali bože moj kaj sad.
Na izlazu s malog aerodroma smo pitale neke žene što rade tamo da nam preporuče nekog taxistu. Nije prošla sekunda već ih je 20-30ak bilo ispred nas. Moram priznat da nam nije bilo ugodno jer su bili sami muškarci oko nas, ali baš previše njih sa onim "evo još turista koje ćemo opelješit"pogledima!! A isto tako i sa "mmmm you fine" pogledima koje uopće ne volimo!!! Dobro, situacija kakva je, koračamo Jele i ja prema taxiju i nadamo se boljemu..i vremenu i feelingu! Jedine smo bile u taxiju. To napominjem jer taxi nije bio onako običan auto nego mini kombi. Vožnja nije trajala ni 5min i već smo stigle do naše guesthouse i evo još jednog razočarenja! Naš taxist nam naplati 15 jebenih dolara za tu minijaaturnu vožnjicu!!! Očekivale smo naravno nekih 5-6$ jer nam je Mia rekla da više od toga ne bi smjele platiti jer je sve sasvim blizu. Rekla sam vozaču da mu ja toliko ne dam! Al onda je izvadio neki papir na kojem piše da stvarno toliko dođe od aerodroma do Hip Stripa tj tog dijela Montego baya koji je za turiste i do kojeg se doslovno voziš 3min!! I ok, platimo mu , nek mu bude, ali sam ja bila tako ljuta ko pas!! Tako da prvi dojmovi nam baš i nisu bili neki , a i kiša nije ništa pomagala.
Caribic house, naš smještaj je bio sjajan jer je lokacija bila takva. Odmah preko puta najljepša plaža u MoBayu - Doctor's Cave beach, dućani oko tebe, suveniri i te sitnice, kafići , restorani, tako da ako bi netko išao tamo to bi bila moja preporuka. 1 noć u guesthousu nas je koštala 30$ svaku, ali ima i jeftinijih za naći. Mi smo odabrale Carib house jer smo na netu pronašle jako puno pozitivnih referenci pa..

Caribi guesthouse

Malo real jungle yes

Ulaz

Imali smo i privatni vodopad thumbup

Simpatična cura sa recepcije sa sinom

Malo umjetne jungle

Ostavile smo torbu, legle malo na krevete i zaspale. Kišilo je ko ludo pa nije imalo smisla ići bilo gdje. Iznenadilo nas je to što već u 18h je mrkli mrak. Kiša je prestala na par min pa smo se krenule šetati, no to nije trajalo dulje od 10ak min jer vani uopće nije bilo nikakve rasvjete osim one od reklama kafića, restorana i to, auti su nam non stop trubili jer naravno crnci na Jamaici i nisu tako drugačiji od crnaca u Americi pa nam je to već nažalost i normala, a i na cesti nije bilo baš nešto ljudi pa smo se vratile u kafić odmah do naše Caribi house.

Kafić je jedan od najpoznatijih a zove se Jamaican BOBSLED cafe pa ni ne moram tu previše objašnjavati.

Jamaican Bobsled cafe

Bilo je dosta turista, sve opet muškarci pa smo se i ponadale da ćemo se s nekim skompat jer smo taj dan često puta čule da nam nije pametno da smo po gradu same bez muškog! Pa jebem ti ja takvu zemlju u kojoj kao turist ne možes slobodno šetat a da nemaš muškarca pored sebe!! Pa di smo mi to došle??? Par stola do nas je bio neki par, naši potencijalni prijatelji..barem smo se tako ponadale jer super bi nam došli, on pogotovo thumbup Malo smo nešto pojele i popile i otišle u sobu jer nema smisla dulje od 2 sata bit u kafiću. Nakon malo tv-a opet smo utonule u san.

Sljedeći dan smo išle opet u kafić jer su oni imali free wi-fi, i kad smo se vraćale u sobu, sretnemo onaj par od noć prije, naše potencijalne prijatelje zubo i ja iz vedra neba pitam kamo su krenuli jer su imali svoje kofere sa sobom, a mi smo ionako htjele poći za Negril! I, what do u know, i oni idu za Negril!!! Woooo hoo!! To nam je bilo super jer napokon društvo, muško i žensko hehehe i podjelit ćemo troškove do Negrila.
Spremile smo stvari u 10min i našle se s našim Talijanima, Almom i Mimom. Neki taksisti su bili oko naše Guesthouse ali su tražili previše do Negrila, čak 80$!!! Američkih dolara ne njihovih što je jaaaaaaako skupo! Onda je recepcionerka nazvala nekog svog al i on je imao visoku cijenu iako smo mu preko telefona rekli da nećemo dati iznad 50$. Preko telefona mu je to pasalo,ali kad smo se vidjeli uživo i on je tražio jako puno. I pokazao nam je neke papire kao s nekim pravillim plaćanja gdje je pisalo da taxisti mogu tražiti čak i 120 ili 140$ do Negrila za 4 osobe!! Ma moš mislit!! A busom smo tamo isto za sat i pol, tj s 2 busa i to za 8$. Onda je Jele pregovarala s njim i dogovorili smo se za 60$.
Kiša nije prestajala, ali mi smo bili pozitivni.

Na žalost, došli smo samo do pola puta jer je vrijeme bilo katastrofa!!! Nismo stigli ni do nekog mosta preko kojeg se nije ni moglo jer je rijeka bila prejaka, a kiša još nije stala!! no

Evo što nevrijeme učini

Po putu...

Kad smo stvarno vidjeli da nam je Negril "pao u vodu", vratili smo se "doma". I opet smo cijeli dan bili u kafiću. Već smo bile domaće tamo. yes

Pošto je kiša još uvijek padala , kafić je bio krcat

Nismo provjerile dal ovo važi za žene rofl

Mimo, Alma, i mi

Jamaican Rum + cola

Morale smo hehehe

Taj dan smo zapravo 2 puta bile u kafiću jer nismo imale što za radit, a i nije bilo struje u našoj guesthouse i to od popodne do sljedećeg dana. A već u 18h je mrak! Užas.

Ovo je drugi put u kafiću.

Naši jedini kišobrani zubo

Mimo i Alma. Tad smo vidjele da nam talijanski baš više i ne ide! Malo smo ga pozabile tuzan nut Ali s obzirom da oni ne znaju ništa engleskog,nismo imale izbora hehehe

Malo smo bile kod Talijana u sobi i postale ljubomorne na pogled.

Njihov pogled..zamislite da ne kiši

I naš...nije vrijedno spomena smijeh

A onda smo i po prvi put probale marihuanu. Sad bi neki moji prijatelji umrli od smijeha jer sam valjda jedina koja ne govori trava nego marihuana, ahh tako nevino sretan Nas 2 je nikad nismo probale jer..pa jer nismo, nije nam to uopće bilo zanimljivo, niti smo imale društvo koje je pušilo, a i oni koji jesu , s njima ni nismo bile bliske I guess... a niti nam uostalom ne treba nešto da bi se relaxirale ili što već, volimo imat kontrolu nad svojim tijelom i to je to. Nikad nam nije dosadno da se moramo malo „zdrogirat“ hehe, ali pošto smo na Jamajci, morale smo ipak probati!! Nismo nikad ni cigaretu zapalile heheh smokin! I tako se mi malo družili , pušili, Mimo već bio high a mi ženske ništa! Jele je zapalila ko profesionalac, dok sam ja onako pravo amaterski zakašljala i gušila se rofl Iskreno, nije da mi je baš onaj okus u ustima pasao, a nismo ni bile high tako da ...bummer!!

Evo Jele

Treći dan naši prijatelji su nas napustili i otišli za Negril, a mi smo ipak ostale u MoBayu jer je još uvijek padala jeb..kiša i nije imalo smisla putovat! Tako da smo opet dan provele u kafiću ali smo samo popile par pića jer smo već toliko novaca potrošile a ništa nismo vidjele nego samo na hranu i piće. A cijene su skupe za turiste. Cijene su kao u Americi , čak možda i skuplje, ali naravno u kafiću za turiste , nismo bile u niti 1 lokalnom. Vjerujem da je tamo upola jeftinije. Al kad nam je STALNO padala kiša, ali pravo nevrijeme, pljusak. So boring!!!TAko da smo otišle u kupovinu u supermarket tj dućani ne izgledaju nešto bajno i sa puno artikala al ok. i Naravno drže ih Indijci! I probale smo tipičnu Jamaican hranu i to patty!

Linda s pattyjem. Patty ima okus ko lisnato tijesto sa chicken ili beef unutra! Fino je!

Taj dan u kafiću nije bilo neta, možda isto zbog nevere pa nam je security iz kafića rekao da idemo u neki hotel gdje ima wi-fi , blizu kafića. Eto pogled od tamo!

Ovoj bakici smo kupile malo voća jer nam je bila baš simpatična i slatka!! Ma vidi je!!! Buci buci! Još bez zubi, a kad smo je pitale za sliku onda je uzela mango u ruku i rekla CHeers!!! zubo

Jel vjerujete da smo tu večer išle spavat već u 21h jer opet nije bilo struje pa nismo mogle gledat tv, nije nam bilo Talijana i još uvijek je pljuštalo!!! Mi na Jamaici, na vacationu i u krevetu u 21h!!! Unbelievable!!! bang Ali nekako nam ništa nije upropastilo our mood!! Bilo smo happy zbog puno toga, čak nam je bilo i smješno više što je ta kiša padala.

Što nije ovo slatko , stalak na bob za ketchup, sol i to!!

4. dan--OCHO RIOS!! I KIŠA NE PADAAAAAAA!!!

U Ocho Riosu nas je čekala Annabella, 66ogodišnja couchsurferica kod koje smo imale dogovorene 2 noći.
Probudile smo se ranije, spremile se i Uzele smo taxi od guesthouse do downtown Montego baya. Vozač je rekao 15$ za 5min vožnje, ali više se nismo dale zajebavat! Jele mu je rekla da nema šanse, dala mu je 6$ jer je dan ranije toliko naplatio Talijanima! Pa šta oni misle da smo mi blesavi!!?? MIslim razumijemo da žele zaradit što više od turista i sve, ali tako ih pljačkat, to je stvarno već bezobrazno!! Ali nemaju oni pojma s kim imaju posla, Jele je šefica kakve nema, nema s njom "zajebansije"!!! yes Taj isti taksist nas je pokušao nagovorit da s njim idemo do Ocho Riosa jer da je opasno za cure da idemo busom (what the fuck???), ali nas nije bilo briga!!! DA, bile smo jedine bjelkinje u busu tj u mini kombiju za cca 15ak ljudi, DA , dok smo čekale u busu do našeg prozora je došlo sto muških govoreći hey beautiful , take me home i takve stvari , ali mi se nismo dale smesti, pa su nam htjeli prodati svašta (a mislim, tako oni inače isto rade) pa smo od jednog kupile kikiriki i od drugog vodu za džabe, tek toliko da nešto uzmemo!!! Od busne stanice tj pijace jer je to tamo njima sve u jednom zubo, do našeg odredišta nam je trebalo sat i pol. I to nam je bilo baš experience!! Slušale smo reggae, UŽIVALE u pejzažu jer je priroda Jamaice PREDIVNA!!!! Stvarno je!! I samo da kažem da su nas stavili na prva mjesta odmah do vozača tako da se ne stišćemo s ostalima iza, jer oni nakrcaju taj mini busić, koji je kao kombi, do kraja, a i više samo da se zaradi..pravo im budi, a mi smo imale onda royal sjedala heheheh. Ma bilo nam je super.. a presmiješno nam je bilo kad se lik derao (za još popuniti mjesta) OCHO, OCHO, OCHO, OCHO...i vjerojatno vam nije sad to smješno jer ne znate na koji je način on to govorio, ali mi smo crkavale od smijeha!!!

Naš vozač

Cure u uniformi za školu

Čim smo došle u O.rios ja sam bila sretna!! Imala sam neki feeling da će nam Annabella bit naša sunčana točka na Jamaici! I imala sam pravo! Kao prvo dočekala su nas 3 peseka a tek kad smo vidjele di smo došle , uuuuuuuuuuuhhhh lord!!!!

Soba gdje smo spavale

Na terasi

Pogled vrijedan "MILIJONE"!! greedy

Domaće voće

Just chillin'

Barem 1 od pasa je uvijek bio s nama

Ovo bi kao bio dnevni boravak s pogledom na terasu!

Annabella ima i vlastiti pristup moru!! I svoje kayakeeeee woo hoo!!

Oko kuće

Navečer su trebali doći cura i dečko couchsurferi iz Švicarske pa smo popodne pojeli neku finu juhicu!!

Pogled dok jedeš

Za tenk ju smo bar suđe oprale yes

A vidi ovu malu kako pajki a zna da tamo ne smije zubo

Pesi moji slatkiiiii!!

Kad su došli Larissa i NIcholas iz Švicarske onda smo napokon jeli jer sam ja taaaaaako bila gladna!!! a ovo nam je bio desert, 2 vrste banana, i još nešto sa sladoledom!

Taj cijeli dan je opet padala kiša al nas nije bilo briga jer smo bile tako happy jer nam je smještaj bio fenomenalan, Annabella je divna, a tek psi!! Joooj preslatki!

sljedeći dan smo odmah rano ujutro doručkovali, kupili malo voća od lika koji 2 puta tjedno dolazi kod Annabelle a onda se uputili u pustolovine!!

Još malo peseka

Prva stanica DUNN'S RIVER FALLS, cca 5min vožnje i 7$ taxija od ocho riosa!

24.11.2010. u 12:00 • 0 KomentaraPrint#

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2010
29 30

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....