Opet Twinke po Americi....

srijeda, 13.10.2010.

the great city of NEW ORLEANS, Louisiana

I tako smo mi došle u New Orleans... mislile smo inače ići autom od Memphisa do New O. ali smo onda našle jeftiniji način, a to je ne rentanje auta nego za $51 svaka ići vlakom do tamo, trebalo nam je oko 8 i pol sati, a do Amtrak stanice nas je vozio od naše couchsurferica sin i fala mu lipa na tome, spasio nas je!!! Mislim, s ovom našom prtljagom je KOMA putovati (svaka imamo po jedan veliki kofer i malo kofer i malu torbu+ laptop, jebiga, i mi smo se začdile koliko toga imamo s obzirom da nismo nešto puno shoppingirale, ali jednostavno se nakupi, i u velikim koferima još toga može stati, ali ne smijemo više gurat nutra jer ne smije preći 23 kilograma tako da to je to, pa guramo u torbe, ali više ni tamo ne stane, ali dok budemo u New Yorku možemo još kupiti jednu torbu koju je Linda ionakonamjeravala kupiti, pa možemo još ugurati ono što ćemo kupiti, nije mnogo, ali opet je dobro jer nećemo morati platiti za torbe kao do sada nego su nam po osobi 2 kofera besplatna po 23 kile)pa i tako dok smo navukle svu tu portljagu u vlak i naravno da je jedino bilo mjesta skroz gore na katu, i onda kad mi se kondukekter ili što je već smijao za tu prtljagu da je ne mogu nigdje staviti, ja mu kažem Da očito nemam nikakvog izbora jer putujem ovim vlakom, so step aside, da ja mogu moje torbe staviti ovdje.. what a jerk!!!! Kasnije je bio ljubazan, a ljudi su bili takvi da su svi sjedali posebno, tako da je sve bilo zauzeto, ali onda smo se sjele jedna nasuprot drugoj, i 4 sata smo se vozile ful stisnuto, a onda su nam ljudi koji su sjedioli s nama otišli, a onda je bio high life hahahnaughty i onda smo se već dovoljno naspavale i sve, pa smo imale vremena da iskoristimo da pišemo blog jer smo inako bile u zaostatku, KAO I UVIJEK'-- ovo sad pišem u Kanadi, već je skoro pola noći i suta idemo na slapove Nijagare!!

so here is the pic... a ovo je moj novi fora kofer
Photobucket

ah da, smještaj smo naravno imale besplatan i to kod prijatelja od našeg couchsurfera Gus-a od prošle godine iz Virginije beach (on je sad u Afganistanu jer je u navy ali u 4.mj.2011. odlazi od tamo i kreće na putovanje which means da dDOLAZI KOD NAS U HRVATSKU jeeeeeeeeee, jedva čekamo)

ovo je slika na putu prema New Orleansu
Photobucket

welcome toooooooooo
Photobucket

kako cijeli dan nismo ništa jele, a već je negdje bilo 19.30 (doma smo samo pustile kofere i sve i otišle nešto pojesti u obližnju zalogajnicu) i bilo je fantastično... jele smo neku paštu a velike porcije kao prvo, a kao drugo, taaaaaaaaaaaako je bilo fino, a još su nam onaj kruh donesli kao tijesto od pizze, a predobro.. ne moramo vam ni reći da smo se prežderale ko stoke, ali šta ćes (btw ja sam se baš uprasila ovo ljeto, linda me zove debela prasica hahahah.. a šta ću, oni brownies su učinili svoje svaki put u 21h kad sam ih rezala u Hiltonu za goste, a počelo je to zadnja 2 mjeseca prije nego smo dosle u Ameriku, jer je bilo jaaaaaaaaaaaaako stresno završiti sve te ispite u jedan rok pa je bilo samo učenje i frižider, učenje pa u frižider-ali sad sam skrenula s teme pa se vraćam na New Orleansnut)

Photobucket

Photobucket

taj stan u kojem smo bile kod tog dečka Mark-a je bio ok, naravno zahvalne smo što smo imale negdje za biti tih par dana bespaltno, jer jebiga, kad putuješ tako onda ni ne shvatiš koliko bi ti zapravo novaca još otišlo da plaćaš smještaj, jer ipak mi putujemo 5 tjedana, što nije malo uopće, ali stan se očito nije nikada luftao jer on ima jednu macu, Nora se zove, i kao prvo, njega NIKAD nema doma jer radi po cijeli dan, on je neki producer za filmove ili tako nešto, a maca ne smije izaći iz kuće jer ima neku bolest pa ne smije biti u kontaktu s drugim mačkama, pa mu je stan "malo" prljav bio, ali mi smo spavale na krevetu na napuhavanje, i glavno da je kuhinja i wc su bili uredni.. ali sad malo o mački-- ta mačka je najbolja mačka koju smo mi ikada vidjele, a ponaša se kao peso sretansretan enivej, predobra je, mislim, ni Linda ni ja u biti ne volimo mačke, ali ovu smo definitnvo zavoljele.. a vješala se po svuda, bacala na leđa, daje ti šapicu kao pasić, ma predobra je!!!
Na početku smo malo bile na distanci jer nismo znale da li je možemo podragati (naime, moj dečko ima macu koja je jaaaaako zla, nikad ne znaš da li da je podragaš ili će te zgrabiti, ovisi kako se gospodična osjeća) ali na kraju je jednu noć i spavala izmešu Linde i mene, i ono, probudiš se, a ono mica te gleda i rasteže se do tebe...ma predobra mica!!!! Baš smo se radovale svaki put kad bi došle doma zbog nje...

Photobucket

Photobucket

i ništa, onda smo išli malo vanka s našim Markom..a daaaaaa,zaboravila sam reći da nam je taxist bio Hrvat tj rodom, ajme kako je on bio sretan, odmah je zvao nekog svog prijatelja pa sam ja s njim pričala na hrvatski, auuuuuuuuuu koje sreće na njihovu stranu, baš je bio smiješan, rekao nam je da mu ne moramo ni platiti za taxi, da je ovo čast sretan presmiješan je bio!!!

Photobucket

Photobucket

onda smo išle u CAFE DU MONDE gdje su nam svi s kojima smo pričale da idemo tamo, rekli da obavezno moramo ići tamo i popiti café au lait (kava je bila odlična, a one ona američka što naša Marinelica kaže da je kao "šporka voda)yesyesyes i pojesti French-style beignets-- što kod nas dođe kao kroštuli, ISTI je okus, samo što mrvicu drugačiije izgleda..ajmo ljudi, sad će oni koji nisu s naše obale to fino ugooglati pa vidjeti što je to heheheh.....anyway, bilo nam je baš dobro, jer je naš Mark interesting guy, i imali smo puno tema kroz koje smo prošli.

Photobucket

pa smo onda išli na ferry koji vodi samo preko rijeke Mississipi ..nismo išle na one brodove koje moraš platiti oko $60-90 da bi imao na brodu večeru pa jazz pa simo pa tamo malo nam je to bilo skupo pa smo mi samo ovako se malo provozale..
Photobucket

Photobucket

Photobucket

pa je i njegov šef došao..
Photobucket

Photobucket

Photobucket

i tako, malo chillanje i tak

evo slike od mace
naime, mica voli doći malo kod tuša, bila nam je presmijšna pa smo je morale slikati..
Photobucket

Photobucket



sljedeći dan smo bile po gradu čitav dan, kako imamo onu našu bibliju -- knjiga od lonely planeta USA, pa smo po tamo nekom njihovom redoslijedu isle po nekim ulicama po gradu, pa French quarter pa ona njihova najpoznatija ulica Bourbon street gdje su svi kafići i di je sve ludo..

ovo je u susjedstvu
Photobucket

micika ide na prozor
Photobucket

Photobucket

idemo do grada
Photobucket

Photobucket

vozile smo se ovim trolleyem i za čas smo bile u gradu, baš je fora
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ovo je na Jackson square-u, to je kao glavni trg nekakav, a presmješni su mi ti ljudi koji ti kao čitaju dlan i govore ti tvoju budućnost i takve stvari, a ima ih baš puno, i onda ima tonu njih koji također prodaju sve i svašta, ali baš ima lijepih stvari...
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

to je to CAFE DU MONDE po danu, ali nismo išle tamo opet
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

o onim brodovima što puno platiš pa imas jazz,blues whatever i večericuu i tako, što sam pričala--evo i slike u pozadini
Photobucket

Photobucket

a onda smo silazile nis stepenice tamo i prolazimo i vidim ja dvi ženske isto obučene slikaju se kad ono twins, i ja pitam ženu koja ih slika da li su one twins (a ne nisu jebote, isto obučene, ista frizura, sve isto)i ona meni kaže da jesu, a ja Pa i seka i ja smo twins, i onda smo se morale slikati.. uz to malo što smo se zapričale, smo doznale njihova imena (koja su također bila taako slična) i da su iz Georgia-e, ovdje su na odmoru malo, muževi su im isto ljubomorni na njihovu relationship (ne znam da li sam ikada spomenula na blogu, ali upoznala sam ovo ljeto par parova blizanki i svi mi kažu da su im muževi ljubomorni na njihove veze..ima funny story ali ako budem kasnije se sjetila vam kazem, a jebiga, sad sam već počela, uglavnom,long story short-- jedna seka blizanka je živjela u new yorku a druga negdje na jugu ili tako nešto i užasno su falile jedna drugoj i staaaalno su se čule preko telefona, na što su i jedan i drugi muž bili jako ljubomorni, ali I mean, JAKO, tako da su one to po skrivečki počele zvati jedna drugu i tako, i happy end, tj kako za koga, je da su oba muža zbog različitih razloga umrli, i njih dvije sad ZAJEDNO žive, kako su oduvijek i htjele, mislim da negdje na Floridi, i bogate su (pošto su se bogato udale i jedna i druga) i sad im je super!!smokin moja seka i ja smo počele prošlog novembra odvojeno živjeti, ali se isto tako vidimo jako često, a da ne kažem da se stalno čujemo telefonom, ali nam dečki nisu ljubomorni (mada, ove žene blizankinje koje su mi pričale ovu priču, a njih sam upoznala dok sam radila u Travelodge hotelu, da ni njihovi muževi nisu bili ljubomorni dok su bili dečki sretan)hehehhe ali super je tako čuti priče od drugih blizanaca thumbup

Photobucket

po cijelom downtownu tj po French q. ima jako puno shops sa svime i svačime, malih galerija i svega, a ima i ovakvog kiča
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ovo je najstariji bar u New Orleansu, no kiddingggggggggg.... ali unutra vjerujem da je ok, mada nismo išle, ali oni vodiči po gradu svi vode svoje turiste ovdje koliko smo mogle skužit, da mi je znati procent koji dobe oni hehhe anyway..
Photobucket

Photobucket

Photobucket

a onda ima neki maleni hotelčić (ja nikad nisam bila u Parizu, alikaže seka da je New Orleans po tim dućanima, malenih shopovima, malenim galerijicama i restoranima, totalno podsjeća na Pariz..eto) koji je poznat po ogradi tj obliku pa reko hajde da slikamo i to
totalno je fora, a ono malo što smo vidjele kako izgleda iznutra mora biti MRAK
Photobucket

Photobucket

slatke male galerije
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

a ovo je ono o čemu sam pričala samo ča je ova ženska kao malo sofisticiranija pa ima i taj svoj "shop" ne znam kako da drugačije nazovem to, čita budućnost i te gluposti
Photobucket

pa još malo kroz grad
Photobucket

Photobucket

svirka ispred restorana
Photobucket

SUPREME COURT OF LOUISIANA
Photobucket

a onda WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW toliko nakita na jednom mjestu..a šta'š, morale smo kupit neš
Photobucket

pa smo napokon išle nešto pojesti, već je bilokasno navečer oko 20h ja mislim i više, a nismo cijeli dan (jadnice) ništa jele nego samo razgledavale pa je bio već red...na onom Jackson square-u smo jele...
uglavnom, morale smo probati neki njihov specijalitet i obavezno Gumbo što je kao neka juha, ali papreno je malo, s kobasama unutra, prefino (ko neka maneštrica naša)jako dobro, tako da smo jele i aligatore
Photobucket

Photobucket

i na kraju bread pudding, soooooooooooooo good
Photobucket

i onda smo još išle naokolo, pa u Bourbon street opet..čovječe, koliko svijeta je bilo vani, auuu..ali puno je bilo onih "let's get waisteeeeddddd" (ne znam da li mi je dobar spelling, ali ono, samo im je cilj dobro se napit i napušit i to im je vrhunac života)Amerikanaca, ma sve je to divlje tamo.....
Photobucket

morali smo probati i famous HAND GRANADE koktel, i to samo ima u tom baru Tropicana
Photobucket

Photobucket

pa smo išli s našim Markom na drugu stranu grada malo slušati jazz...
u ovoj košuljici je Mark, a plesao s nekom ženskom koja obožava Hrvatsku i Hvar :))
Photobucket

Photobucket

Photobucket

ova žena mi je bila super
Photobucket

i dvije slike za kraj, prije nego odemo za Fort Lauderdale na Floridu (btw, i ovdj eje bilo toplo i humid, auuuuu)
Photobucket

Photobucket

I sad je već 3ujutro pa bi bio red da odem spavat mada mi se UOPĆE ne spava....
POZDRAV








13.10.2010. u 04:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr