Opet Twinke po Americi....

ponedjeljak, 27.09.2010.

Sve i svašta pomalo....

pa eto ovo ljeto sam radila, kao i linda, s istom ekipom, a sad ću i malo slikica staviti pa da vidite, to su Lindsay i Jeremy, kojim je već vjerojatno dosta ovog posla, a ni sami ne znaju kako im je zapravo dobro u životu!!! uglavnom, kad je bilo već slow, a to je počelo biti poslije Labor day-a, onda smo čak nekada mogli malo i sjesti, bilo je puno više zajebancije i pričanja, ali toga uvijek ima...
pa eto..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

eto bilo je super s njima mada je neki puta bilo i nemoguće iz razloga što je gospodična prije spomenuta neki put znala biti malo kuja (što se totalno promijenilo od prošlog ljeta), a Jeremy je znao biti toliko živčan zbog gostiju, a totalno bez razloga..ali stvarno neki put smo imali goste koji su toliko bili tupavi da je to bilo prestrašno, ne znam, možda bi se i ja puno živcirala da tamo radim iz godine u godinu, a ne samo na 3 i pol ili 4 mjeseci, ali Jeremy je jako pametan dečko i totalno atipičan Amer, a mrzi sve goste i najveći užitak mu je pucati iz svoje puške, ma ima on par pištolja, nekakvih puški i što ti ja znam... na poslu je uvijek svašta kupovao i gledao na ebay, što može kupovati i prodavati, ma lud čovjek, a najčešće kupuje u thrift store-ovima, tj ono gdje se može naći em ono što su drugi nosili em nove stvari a za jako male novce, i onda se pohvali da je jedno odjelo kupio od mrtvog čovjeka što je nosio???!!!!!!, kravate od nekog poznatog kreatora a za samo jedan dolar... ma ludnica..uglavnom, s njim sam se mogla tako nasmijati da je to bilo strašno, a L. je nekad tj znala stvarno biti princezica i onda zanovijetala iako ne znam čemu joj je trebalo to, neki put gluposti što je pričala, pa kad bi mi znala zavrtiti očima na neku moju jaoooooooo ja bi bila luda..pogotovo na kraju, ne na samo kraju nego pri kraju sezone, kad su već svi ludi jer su umorni od sezone i ljudi, a najjači su mi bili dečki iz kuhinje kad sam se jednom požalila na nju nešto jer ne netko nešto bio rekao, i onda su rekli Znaš što njoj treba? ---Muškarac... i to je istina, ona totalno traži od svih pažnju, neki put da je to prestrašno, naprimjer kad je došla naša slatka Gwan iz Thailanda, nismo je čovječe vidjele godinu dana, i šef i mi smo bili oko nje, za stolom pričali i tako, i sad ona se očito "borila" s nekom kutijom coca cole ili što li, a mi je nismo šljivili ni 5% jer smo bili svi oko Gwan, i onda kad mi je kasnije pričala da nitko ju nije niti pogledao,a njoj je bilo teško i bla, bla.. i ja joj kažem da ne možemo mi njoj čitati misli svaki put, pa što nije pitala za pomoć, pa lako bi joj pomogli.. onda se nešto izvalčila da smo mi svi bili oko Gwan, a nije nas bilo briga za nju..ajmeeeeeeeeeee.... ja joj kažem pa di nećemo kad je nismo vidjeli godinu dana... ma, ne valja se uopce oko toga zamarati.... bilo je milijun takvih situacija, nas sef i jeremy je više ne mogu bas smisliti..jer ona je uvijek princezica, uvijek sve shvaća osobno (ali stvano) i nekad se baš bahati i uvijek je u pravu... mala bogatašica kako su je zvali!!!!

ali evo jednog primjera kakve smo znali goste imati...
jednom nam e neki lik došao sa svojim djetetom i onda nas je pitao da li imamo ne znam kakve grickalice, i mi smo mu rekli da nemamo, da imamo samo ono što je tamo izloženo vani, i on ponovo pita isto pitanje još 3 puta nakon što smo mu mi stalno isti odgovor davale, prestrašno, onda mogu samo zamisliti kakav će biti taj dječak njegov kad odraste, ako mu je otac takav..
ali daleko od toga da su svi bili takvi... kad kažemo da su svi amerikanci isti,nije istina..jer smo mi imali predivne goste... dosta njih je dolazilo i u isto vrijeme kao i prošle godine, i onda kad bi vidjeli da je stara ekipa kao i prošlo ljeto, onda su zaista bili oduševljeni, i naravno, onda bi nam dali nešto novaca i va žepe naughtynaughtynaughty
uglavnom, uvijek su nas svi hvalili i kako im je drago da nas opet vide i tako.... a njima je glavno da ti s njima pričaš i pričaš i pričaš i samo melješ, a neki put nisi raspoložen za to i onda ja kao odem nešto raditi u kuhinju hehehehehhe ali uglavnom jer stvarno bio užitak raditi tamo!!!!

ovo je slika koju sam slikalanegdje oko 6.45 ujutro.. e onda je stvarno užitak voziti biciklu
Photobucket

ovo je slika kad su se Mile i Nenad (makedonci koju su zivjeli 2 sobe od nas) kopali s lopatama po stanu i tražili nešto !?!?
Photobucket
inače od njih četvero samo je Mile kuhao, Dejan i on čistili pa im je već dopizdilo na kraju, soba = kaos smokin

a ovo ljeto, mislim, nije da smo izlazile, Linda ajde i je nešto, bila je čak jednom u klubu plesati salsu (ja sam bila prebijena od umora jer sam u to vrijeme radila 3 posla, i čim bi došla doma bi već na kauču zaspala, a kamoli da idem van, to je bilo u biti najčešća verzija od mene i seke), ali uvijek se nešto dešavalo, znači kad smo bile off, što i nije bilo često, ali uvijek bi se družile s Makedoncima i ostalim susjedima, ili otisšli kod Jace i Mileta (ova hrv.obitelj), pa eto mlalo slika i s nekih partyja

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Goce
Photobucket

do not disturb
Photobucket

a šteta što nismo snimile kako goce priča engleski i kako se on sporazumijevao sa svojhim gostima i nadređenima, to ne možete ni zamisliti...

a jednom smo se napokon uspjele dogovoriti s Cassie koju smo prošle godine upoznale, da odemo kod nje u Portsmuth malo da vidimo taj njen novi stan...bilo nam je super!!! ali taj grad je totalno ghetto, i nikad tamo ne bih živjela, ali njena erija je bilo dobra thumbup i napokon je imala normalnu cimericu u koju se može ugledati jer je baš bila jako vrijedna, a i bome neki dobar posao, sa 26 godina kupila svoju kuću (a moj Jeremy s posla je s 28 kupio kuću s bratom , i sad otplaćuje jer ima još nekih cimera i fino malo po mlalo, i za 5 godina misle kupiti još jednu kuću)
evo slika

porch
Photobucket

Photobucket

super joj je kuhinja, a i ona je počela zdravije jesti pa kuha i užitak joj je biti u tojkuhinji, i meni je predobra, super su te američke kuhinje
Photobucket

dnevni boravak
Photobucket

Photobucket

blagavaona i cimer
Photobucket

malo linda mora isprobati kako je to zadrijemati na porchu--NEMA DI NE MOŽEMO ZASPATIyesyes
Photobucket

Pa smo onda otišle malo do grada i u pivnicu
Photobucket

Photobucket

mi smo pile neku pivu od breskve i ja mislim borovnice ili tako nešto (jer inače ne volim pivu ali ovo je bilo dobro)
Photobucket

Photobucket

super pivnica/restoran izgleda
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


a ovo je Joe iz St.Louisa koji je na negdje 5 tjedana došao u Hilton s jošs par momaka iz Austrije koji su u biti radili avione, i učili amere kao se njima koriste, i ugla.jako smo se sprijateljili, puno smo pričali s njima i oni su svaku večer dolazili kod nas u lounge, i billi dok nismo zatvorili pa je jednom Joe uzeo usisavač u ruke i kao usisavao..., a evo islike gdje smo zajedno

Photobucket

Linda Martin Joe i ja
Photobucket

a dužne smo vam i priču kad smo ostale u Hiltonu prespavati

ma uglavnom da skratim, trebao je udariti uragan i to je bilo priče i priče, vijesti samo o tom uraganu i bla, bla..i mi smo stvarno mislili što će to biti, a kako je Linda sutradan trebala raditi od 6ujutro, onda nam je Lars, naš šef rekao neka ostanemo u Hilotnu (naravno da besplatno) jer da ona ionako mora raditi pa da se ne mora brinuti da li će doći na posao ili ne, i tako smo mi ostale, nismo samo mi nego i još par ljudi koju su radili jutarnje smjene.. uglavnom, NA TAKO NEŠTO BI SE ITEKAKO MOGLE NAVIKNUTI, jer nam je bilo predobro...Internet za džabalesku, ja sam se čula tu večer s dečkom preko skype-a do nekih 2.15 ujutro, a on uragana nije bilo ni "u"... pita on mene, pa daj malo pogledaj jel vani nevrijeme ili što, ma nije bilo ničega, počelo je kiša padati kad sam već spavala i puhalo je nešto, ali ništa posebno..
ali evo vam slikica, koji gušt je biti u tako čistoj mirišljavoj sobi, ti kreveti tako ogromni i visoki (tako imaju gotovo svi Ameri i to nam je nešto superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr), wc predivan, ma joooooooooj, što da vam nabrajam, uživale smo....

naši kreveti, mada smo zajedno spavale na jednom, šta'š kad mi uvijek zajedno spavamo,a i veliki su...
Photobucket

Photobucket

Photobucket

ovo i ja želim u budućem stanu heheheh
Photobucket

Photobucket

Photobucket

ogledalo koje možeš pospremiti do zida, odlično
Photobucket

Photobucket

ja sam imala i doručak u sobi, Linda room service njaminjaminjaminjami
ljubavna porukica heheh
Photobucket

Photobucket

jeste da je slikano jer sam već pojela, a imam najbolju seku na svijetu, donesla mi doručak
Photobucket

naravno da smo pustile nešto novaca za housekeeping, i iako nisu imali skoro ništa za čistiti zbog nas, trebali su napraviti krevet i to čak i onaj na kojem nissmo ni spavale (rekao nam je Mile i makedonci da moraju raditi oba kreveta mada je ovaj netaknut)
Photobucket


ovo je pogled iz sobe, mada nismo imale ocean view, nema veze, soba je bila i više nego zadovoljavajuća, mada nam još nije jasno koliko ljudi plaćaju sobu iz koje i čuješ susjeda ..a ča ćes....
Photobucket

a onda sam išla kod Linde u lounge da je počekam s poslom pa da zajedno idemo doma, pa sam uživala, pa su me Charles i Lars zajebavlai pa bi mi došli do stola, i rekli, MISS MARACIC, CAN WE GET YOU ANYTHING? i slične gluposti...
a jesu funny
mogu vam reći da gosti uživaju u tom našem Empyrean clubu
Photobucket

pa sam još malo slikala
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

malo nas gosti hvale i pišu što bi eventualno trebali promijeniti
Photobucket

a jedni gosti su nam poklonili i cvijeće
Photobucket

Joe i Martin su Lindi i meni dali svaki po $25, a drugima po $10, a rekli su nam da su nam htjeli kuptiit naušnice ali da nisu našli nikakve lijepe nego da su sve bile neke seljačke... hehehe

pa smo jedan dan kuhali opet za nas svih, svi sretni i zadovoljni, a kad vidite te OPET SAM KO DOMA face, osjećaj je neprocjenjiv
Photobucket

Photobucket

Photobucket

pa smo se išle naći i jednom s Lindinom kolegicom s posla u Cavalieru od prošle godine, a inače je ženskica s Jamaice
Photobucket

jedan dan su se neki bogataši vozikali po cesti, bila je neka parada vezano za njih, nemam pojma
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

to je to za sada od mene... sad nek Linda malo piše... :))))
kissi kissiiiiiiiii









27.09.2010. u 00:09 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr