Opet Twinke po Americi....

nedjelja, 12.09.2010.

WASHINGTON WITH MY BABY by Linda

So, moj dragi je trebao doci na mjesec dana u Virginiju Beach pa da zajedno putujemo ali kako je dobio novi job, imao je samo 2 tjedna sa mnom tuzan S obzirom da u 3 ljeta dok je radio u Americi nikad nije bio u WAshingtonu, a ja sam se sjetila da bi mogli ici posjetiti taj grad. Da imam slijedeca 2 dana off u Hiltonu sam se sjetila par sati prije nego mi je Danijel dosao pa sam odmah i isla rezervirati sobu u Hiltonu. Posto radim u tom hotelu , kao zaposlenik imam popust u svim Hilton hotelima i drugim hotelima u Hilton family, tako sam dobila sobu u Hilton garden Innu za samo 42$!!!! Hell yeah !! zujo
S Dadom sam se trebala naci doma, no kad mi je zavrsila smjena u dizalu su mi rekli da mi je seka dole s deckom (btw svima sam u hotelu rekla da mi decko dolazi bang). Ajoj koje srece!! Ove godine se zapravo nismo puno ni vidjeli , na Valentinovo je isao na brod a od tada do prije nego sto sam isla u Amerikku smo se vidali 1 na mjesec po dan-dva i to je bilo to nazalost tako da smo ta 2 tjedna htjeli sto kvalitetnije provest!

Rentali smo auto u Budget.com za 2 dana za neke sitne pare i krenuli rano ujutro oko 8h. Put do Washingtona je trajao otprilike 3 i pol sata. Nase razgledavanje je pocelo s Arlington national cemetery. Iako sam ja vec bila u Washingtonu prije 2 god , tamo nisam bila.
Nacionalno groblje Arlington (eng. Arlington National Cemetery) u Arlingtonu, je vojno groblje na koje se pokapaju poginuli ili umrli američki vojnici. Groblje je uspostavljeno za vrijeme Američkog građanskog rata 1864. godine na posjedu konfederacijskog generala Roberta E. Leeja. Groblje se nalazi nasuprot rijeci Potomac, blizu američkog glavnog grada Washingtona i središta američkog ministarstva obrane Pentagona. Jedno je od 142 nacionalna groblja u Sjedinjenim Državama.


Dado i ja na Arlington groblju

Photobucket

Nikuda bez moje USA biblije yes

Photobucket

A i Amiši su valjda imali sat ucenja povijesti heheheh

Photobucket

Na prostoru od 2.53 km˛ pokopano je više od 300 000 ljudi. Vojnici poginuli u svakom ratu koje su vodile Sjedinjene Države, od Američkog rata za neovisnost do posljednjih ratova u Iraku i Afganistanu su pokopani na groblju. Posmrtni ostaci poginulih prije Američkog građanskog rata su prenjeti na groblje nakon 1900. godine. Zbog ograničenog broja pogrebnih mjesta pokojnik mora zadovoljiti određene uvjete da bi bio pokopan na groblju. Godišnje se obavi oko 6 400 pokopa.

Arlington cemetery

Photobucket

Photobucket

Na groblju Arlington je pokopan i Predsjednik Sjedinjenih Američkih Država John F. Kennedy sa obitelji, na čijem grobu gori vječni plamen.

Photobucket

1 od grobova je posvecen i ovoj ekipi

Photobucket


Na Arlingtonu se nalazi Grobnica neznanima, spomenik vojnicima koji su poginuli u službi Sjedinjenih Država, a posmrtni ostaci im nikada nisu identificirani. Godine 1921. u grobnicu je pokopan neidentificirani vojnik poginuo u Prvom svjetskom ratu. Vojnik je odlikovan Medaljom časti i drugim najvišim vojnim odlikovanjima. Spomenik stalno čuva počasna straža svaki dan od 1937. godine bez obzira na vremenske uvjete. Jedna od najvećih časti za pripadnika američkih oružanh snaga jest biti izabran za jednog od čuvara grobnice. Počasni stražari na odorama ne nose oznake i činove kako ne bi imali viši vojni čin u odnosu na neznanog vojnika. Kasnije su u grobnicu pokopani neznani vojnici poginuli u Drugom svjetskom ratu, Korejskom ratu i Vijetnamskom ratu.

Tomb of the unknown

Photobucket

Grobnica neznanima dio je Memorijalnog Amfiteatra gdje se održavaju državnički pokopi te ceremonije za blagdane koji slave ameičke vojnike poput Dana veterana.

Počasna straza

Photobucket

Ne znam kako izdrze u tim uniformama jer je bilo hiljadu stupnjeva, negdje oko 38 celzijusa! A moraju ful uspravno hodati, noga ispred noge ko da su na pisti...a ozbiljni..jao! evo videa



Jos malo slikanja

Photobucket

Photobucket


Dok se nekog pokapa ne smije se fotografirati, ali smo mi bili dovoljno daleko pa smo okinuli jednu. Lijepo je dok su svi ovako u bijelom, muzika svira i tako.

Photobucket

Photobucket

Kasnije smo krenuli prema Washingtonu i Bijeloj kuci. A na ulici je bilo toliko ljudi jer se evakuirani iz zgrade za koju se mislilo da se podmetnula bomba. Odmah strka i panika..

Photobucket

The White house i pozdrav Obami

Photobucket

Photobucket

Excuse me police officer , samo 1 quick pic belj

Photobucket


Kasnije smo se odveli do Parlamenta tj Capitol Hilla. Jos su zajednicke slike i dobro ispale s obzirom da smo se sami slikali jer komegod smo dali fotic, lose su slike bile. Da ne kazem kad Kinezici slikaju, to brate imaju fotice od barem 1000$ a ne znaju ih ni koristit!! uzalud pare potrosene!

Capitol Hill

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A onda HILTON!!! joj jedva sam cekala da se otusiram...a i da malo budemo sami ..if u know what i mean kiss!! Bas sam bila happy kao sto se i vidi na slici.

Photobucket

Soba je bila prva liga! Dovoljno velika, wc predivan i ogroman, tv, udobne fotelje, radni stol, frizider i kutak za radit kaficu ujutro. Spremili smo se , malo odmorili i krenuli na veceru.

Hilton room

Photobucket

Ljudi mi se uvijek smiju al prvo sto slikam je WC heheheh, ako tamo nije komotno e onda nigdje nije thumbup

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Prije izlaska

Photobucket


Odmah pored hotela je bio neki meksicki restoran, a posto moja ljubav voli meksicku hranu a i ja se ne zalim, dogovor je brzo pao. Sto na umu to na drumu pa sam si odmah narucila strawberry frozen margarita i dobila OGROMNU casu!! Ne bum se zalila!! A dragi mojito naravno!

U meksickom restoranu con margarita mas grande!! party

Photobucket

A hrana je bila fenomenalna, neki steak i njihovi prilozi..njami

Photobucket

Obozavam meksicke restorane jer su uvijek tako lijepi i veseli, kao i ovaj

Photobucket

Photobucket


Slijedece jutro smo se jos malo poslikavali i otisli do grada jer smo imali jos sightseeinga to do.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Lobby

Photobucket


1 od toga nam je bio ostao Washington Monument.

Photobucket

Photobucket

ajmo guuuuraaaaaaaaaaaj lud

Photobucket

Na putu do Lincoln memoriala ima predivna fontana pa smo i tamo obavili brzinski foto seshn smokin

Photobucket

Photobucket

Dok smo hodali prema Lincoln memorialu ja sam se mocila vodom koju smo kupili a na kraju sam se umocila i u fontanu, a sto cu kad je bilo pakleno vruce!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Moja nova drzava zubo

Photobucket

Photobucket

Lincoln memorial

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A ova vjeverica me tako dugo gledala, oci u oci, ko da ce me svaki cas napast!

Photobucket

Washington mi je predivan jer je sav u zelenilu

Photobucket

I posljednje... Iwo Jima (btw to je otocic koji je pripadao Tokiju) memorial.koji je posvecen svima koji su poginuli u obrani svoje zemlje od 1775.godine a spomenik je napravljen bas po slici.

Photobucket

Photobucket

Nas rent-a-car

Photobucket

And time to go home....

12.09.2010. u 03:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr