Opet Twinke po Americi....

subota, 03.07.2010.

WHAT A GREAT DAY!! by Linda

Koji lijep dan!!

Inače radim u Hiltonu od 5.30am ali evo moj šef me već 2.tjedan po redu stavlja na rasporedu od 6am, pa imam 30min više za spavat! Ihaaaaaaaaaa!!!
Priznajem da sam se danas lakše malo digla jer sam jučer popodne spavala 4h nakon posla. A šta sam sanjala baš prije nego što sam se probudila..da smo ja I moj šef Lars u 5min spakirali kofere I odletili negdje u tropske krajeve na business meeting! Hell yeah!!

Već 2-3 dana je vrijeme ujutro baš po mom guštu, malo je hladnije, kao da je September. Padala je kiša prije par dana pa zahladilo. Ma neka je! Odmah sam ujutro dok sam vozila biciklu pojela I kit kat koji mi je dala moja Masha večer prije!

A onda u Hiltonu..a šta da kažem, imam ekipu koja je samo za poželjet!! Počevši od šefa Larsa, onda Charles koji radi sa mnom , pa do housekeeping morning crew-a!! ma THE BEST SU MI SVI!!! Jutro nam je bilo fuuuul busy!! Vjerojatno tj sigurno zbog 4th of july koji je u nedjelju!!! Jedva čekam da prođe taj dan I cijeli vikend! Baš smo danas imali dobre I simpa goste! Ma zapravo kad bolje razmislilm imamo ih svaki dan! Jučer mi je neki lik dao 20$ tips u ruke I rekao hvala na svemu , a ja ga prvi put vidjela!! Bit će da je možda s Jelkom pričao , I don’t know heheheh

Nakon Hiltona sam otišla u restoran. Pošto tamo nema rasporeda , ja dođem skoro svaki dan pa vidim jel radim il ne. vlasnik je Grk, situacija je loša jer su totalno neorganizirani, radim na crno, ali lova je ok. A problem je u tome sto nema tog rasporeda I ne znam kako radi sljedeci tjedan pa dodem I ako nas nema dovoljno ostanem. Tako mi je šef rekao da mogu radit ovaj vikend a ja došla danas kad ono već 10 konobarica na popisu tako da sam otišla doma! Al zato me njegov sin zapisao za sutra I nedjelju kad bi trebalo bit fuuul puno ljudi jer je njihov najveći blagdan -4th of July, I svi će partijat, slavit, jest nadam se najviše tako da bude looove!! Lets hope so!!

Došla sam doma, nije bilo nikog, nije mi bilo ni neta pa sam malo legla na kauč I otkrmila 4sata!! A što ću kad inače spavam samo po 4-5sati pa onda kad imam popodne free, dobro nadoknadim!!!
Onda sam išla u dućan, kupila neke stvari, a I lubenicu za 5$!! I izlazim ja iz dućana, otključavam lokot mog bajka, slučajno podignem glavu kao ono POZNATO LICE!! Mr.Miller kojeg sam upoznala prošle godine u Cavalieru!!! Obično je radio pm shift kao I ja I uvijek je bio tako pozitivan I veseo , svaki dan!! Baš me razveselio!! I izgrlio kao da se znamo 100godina, a tako mi je drago da me prepoznao!!! Baš mi je uljpšao ovaj već ionako dobar dan!!! Thank you Mr.Miller!!!

A onda sam navalila na lubenicu!!! A Mashenka je prvo jela peanut butter jer ga obožava a onda I sladoled!! Pravo joj budi!!!

03.07.2010. u 06:14 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr