Opet Twinke po Americi....

četvrtak, 01.07.2010.

Ne znam koji da naslov stavim....

copy paste-anosretan

ej mama, evo samo da ti se javim malo, na poslu sam u hiltonu ali nismo bas zauzeti pa reko da ti se javim..od novoga nema nista previse, osim sto mi jedna kuja zagorcava zivot u restoranu kod grka, a njih nije briga, tj sefa nije ni bilo tamo, uglavnom, ful govori protiv mene, da ja nista ne radim, jer sam joj se jednom proturijecila,(i od tada sam joj meta) i uglavnom stvarno je bila bezobrazna i ja nikog jos nisam upoznala kao sto je ona, a jedna konobarica koja ima oko 70godina se isto ne podnosi s njom, a njih dvije su se potukle skoro prosli put, na sto sam i ja mislila ovaj put..burninmad trazim drugi posao, da se maknem od tamo, ali nitko ne zaposljava, bile smo branka i ja traziti opet posao, ali svi nam govore da ne zaposljavaju, ili da dodemo nakon 4th of july, ili da probamo navratiti za par tjedana ako mozda bude bilo vise ljudi.... tako da opet cemo sljedeci tjedan malo obilaziti mjesta, mozda nesto bude... uglavnom, ta ashley (rodena je u indiji, nije joj ime ashley nego nekako drugacije ali nisam mogla to zapamtiti a svi je ovako zovu) i ova konobarica alice od 70 godina se valjda vec od prije znaju (jer su obje vec radile za sefa alexa) i toooliko se ne podnose da je to grozno.. a ta asley sad zagorcava zivot i njoj i meni, da vidis koja je razlika kad radimo kad nema te glupace, svi smo tako lijepo relaxed, radimo svoj posao, sve ok, sve spremno a kad ona dodje, odmah svi postaju nervozni, nju se NON STOP cuje, ta zena jednostavno ne moze gubicu zatvorit, ali nije da ona kaze ono, kad nesto ne napravis dobro pa ono, kaze ti, ti napravis ok i to je to, nego ona te ubije u pojam, pa ti doda jos nesto sto uopce nije istina, pa vice po kuhinji...ahjmeeeee, ako se ona i ja ne potucemo, ili ona i alice..ne znam ja..madmadmad.ali definitivno trazim neki drugi posao jer cu ovdje ispizdit... a jos imamo 11 tjedana do kraja..uglavnom... sad u nedjelju, toliko je neistine govorila o meni i toliko me napadala da sam ja na kraju otisla iz restorana..a zena od sefa (njega nije bilo) je ko tuka, ona brate nista ne moze rijesiti..a ova je naravno toliko jaka na jeziku da ono, da si imalo nesiguran, ona CE TE POKOPAT... uglavnom, jednom sam u kompjuter krivo napisala stolove, ali sam znala da nije to neka velika stvar jer sam isla odmah naplatiti, ali mi sef tj njegova zena (jer njega nije bilo tamo) nije zatvorila te racune, i onda kad je ova glupaca imala jedan od stolova sto sam ja upisala u komp, napala me da sta ja pisem to u kompjuter da ovo, da ono, napala me pred seficom samo da ja ispadnem glupaca, a ona da je u pravu, kao prava menagerica, a ja objasnjavam zeni od sefa, da sam to napravila jer jos uvijek nisam zapamtila brojeve od stolova (svaki stol ima neko svoje ime npr LB1 znaci left booth 1) ali da sam to tako napisala jer sam isla im odmah naplatiit, i ja ovog glupaci govorim da su tu racuni koje mi nije nitko zatvorio, i zato se opet pojavio taj racun u kompu kad je ona otvorila na taj odredeni stol... i stalnooooooo mi govori da moram biti aware, da stalno moram gledati da li nesto fali, ne smijem stajati na mjestu, da ja stalno stojim na mjestu (a ja nisam mogla vise juriti nego sto sam jurila, majica mi je bila M-O-K-R-A koliko sam jurila i znojila se), jer sam imala 3 obitelji koje su dosli zajedno, i stalno sam im morala nesto nositi, ili nadopunjavati pica, bilo je i klinaca dosta njihovih koji su brate pili kooooooo, staaaaalno sam im nosila nove cuge... ali jebiga, to su mi gosti i to je to. i onda meni ona sere da sam ja lijena, da ja nista ne radim..a pazi sta je bilo, imala sam jedan stol gdje su sjedili dva decka i jedna cura, i sad donesem im ja cek, i odem ovoj obitelji naplatiit, i dode ova glupaca do mene i kaze mi da oni zele popust jer su cekali dugo da im donesem pice (sto uopc enije istina), i ja dodem kod njih i oni mi kazu da im je tamo zena rekla (kao, od sefa zena) da su pica ukljucena u buffett (A NISU) i ja im kazem da pica nisu ukljucena ali je refill besplatan, i odem tamo kod ashley i od sefa zene (jer sam vec vidjela da ce joj nesto govorit - vjerojatno lazi) i ona je PREDA MNOM rekla da ta ekipa za stolom zeli discount jer sam ja bila lauzy waitress-- a ja joj kazem da ne zele zato popust nego zele popust jer im je netko rekao da su pica ukljucena u buffett a ne zato jer sam ja losa konobarica..i tu je pocela svada, da ja nista ne radim, da sam ja ovakva i onakva, onda sam joj ja rekla neka prestane lagat jer to jedino danas govori... sefova zena nas je samo gledala, a ova je brate mili, toooliko jaka na jeziku (jos vise sto govori engleski, jeste da se rodila u indijij ali je ovuda u USA otkad je navrsila 3 godine dakle amerikanka je) ali ona jednostavno ne staje govoriti, uspjela me toliko izbaciti iz takta, da sam se rasplakala u wc-u, i to mi je tako zao... ali vise nisam mogla, majke mi... a pazi ovo, kaze ona meni da je alex (sef) stavio mene da radim s njom zato jer me kao ona treba opet istrenirati.. mos si mislit, ajmo se kladit da je ona njemu rekla da ja radim s njom a druge dvije konobarice zajedno...ma tko zna sto je ona njima sve pricala o meni, to samo oni znaju..i kad mi je pocela srati, ne znam vise sto mi je govorila (od soka ja to sve i zaboravim) kazem ja njoj da nitko drugi ne zeli radit s njom, zato ja radim..i ona meni pocne kako je ona ovdje vec 10godina, ja njoj kazem da nek ne laze jer sam ja bila ovdje i prosle godine a nje nije bilo,ali nista ona, ko da ja nisam nista rekla, ona samo nastavlja pricati i ljutit se....i ugl.kaze ona meni Hoces li da zovem Alexa pa da mu kazem da letis odavdje, ja sam joj rekla neka ona zove koga god hoce (e bilo mi ju je pun k....) i ode ti ona njega zvati (nakon sto je njegovoj zeni svasta rekla o meni valjda) i rekla mu je na telefon nesto u stilu da ja zelim ici doma, da ne zelim vise raditi ili tako nesto, a ja stojim tamo i ne vjerujem...i bilo mi je pun kuracmadmadmad, kazem mi od sefa zena neka cekam alexa (jer sam je trazila ako mi moze isplatiti moje napojnice od danas da mogu ici ca) ali sam rekla da ga necu cekati (jer tko zna kada bi on dosao) jer da ne mogu vise raditi s ashley i da idem ca... a ova alice (70godisnja konobarica) i christine me pitaju jesam li dobro, kaze alice da ako ja odem da ide i ona....LUDA KUCA!!!!!!!!!! a jos mi je rekla prije nego sam otisla, Get the fuck out of here, we dont need you here... e, ako to jedna zena tako prica...ne moram vam nista vise pricat...(e, a jos sam zaboravila reci da kad smo dan ranije zamotavale bestek za drugu smjenu, bile smo ashley, christine i ja, i prica nama ashley da neka ne mislimo da ona ne zaraduje vise od nas, da ona itekako zaraduje vise od svih nas, i da ona ima na Manhattanu neku multimilijunski firmu, ali da je Alex nju zvao da ovo ljeto dode raditi ovdje jer je trebaju pa da je dosla...mislim si ja MOS SI JEBENO MISLIT!!!!!!!! bas bi radila kao konobarica a zgrces milione joooooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjbangbangbangbangbangbangbangbangbangja sam otisla ca i rekla mi je da zena od sefa da navratim sutra onda da uzmem napojnice, oko 17h, ali sam rekla da radim pa da ce linda uzeti tips,... i lindi su dali moje tips kad je taj dan dosla na posao... a ja sam namjeravala doci dan kasnije prije posla u hiltonu, tako da popricam sa sefom... i ugl.nisam dosla jer su lindi dali tips, a kad je linda dosla na posao, nitko ju nista nije pitao (ja poludila, ali ok...znaci mislim si ja, gotovo je s tim poslom, treba nac drugi) i isla linda i sljedeci dan radit (na njenu srecu nije bilo te kuje) i alex i zena su je pitale da sto je to bilo sa mnom i ashley, oni su ocito mislili da sam ja stala na alice-inu stranu i zato se posvadala s ashley (ma tko zna sto je ta kuja njima sve rekla) i ugl.kaze sef lindi, BUT jelena is coming back on saturday right? A Linda im je rekla, OF course she is coming back, she will work as long as she doesnt work with ashley... tako da eto, ipak imam drugi posao... a pitao me sef, ak obude bilo ljudi i ak obudu otvorili i dorucak drugim danima, ne samo vikendom, da li bi radila, ja sam rekla da bih, ali ne svaki dan jer ne mogu svaki dan radit od 7ujutro do 23.30... ali sad, kad sam vidjela s kojoj kujom radim, TRAZIM POSAO DRUGI DOK GA NE NADEM... rekao mi je lars (sef u hiltonu) da ce se malo raspitati, i jeremy i lindsay je vec poslala nekoj frendici mail u vezi posla... i decke u kuhinji sam angazirala pa ce pitati...

daj boze da nesto bude jer cu ja poludit u tom restoranu, mada nije tamo toliko losa lova ali ne mogu ja to podnijeti da mi za vratom bude ova kuja..sad vec 24sata na dan razmisljam o njoj, i imam feeling da bi mi mogla upropastiti ljeto koliko sam opterecena zbog nje...nisam nikad takvu osobu upoznala

moram sad ici, jer imamo ljude... pisemo si
love ya

evo ovo sam jucer mojoj majkici poslala pa reko da samo copy paste-am jer di cu ponovo sve pisati...
uglavnom, evo danas je cetvrtak a ja vec razmisljam da jos sutra imam „slobodno“ a onda opet kod grka u restoran, i vec sam opterecena a mogu mislit koja ce me muka uhvatiti u petak navecer dok budem isla spavati, i u sub ujutro kad se dignem u 6ujutro za taj posao!! Ah!!! Seka kaze Još samo 11 tjedana, a onda smo freeeeeeeeeeeee, a reko bi moj dečko Ajde, sad ćeš to proći i za 2 mjeseca češ se smijati tome... Bome se neću smijati kad se sjetim te kuje, ali dobro!!! Gremo že dalje, ne? partyA samo da još kažem, da mi je i ova Christine rekla da me dan prije Ashley uzela na pik, a ja si mislim, dobro je, ipak si nisam umislila heheheh o bogec bogec, kaj me čeka ovaj weekend... A trebalo bi biti busy jer je 4th of July, njihov najveći praznik pa ono...trebalo bi valjda u „žep“ stavit ke šoldi.... a inače, Lindi je navečer ok raditi tamo, sad 2 puta nije morala raditi s onom kujom jer je nije ni bilo.... radila je s nekim curama Valerie iz Rusije i još nekima, ok su cure/žene... i bome je Linda dobro i zaradila ovih par puta, sve nešto po 120-130 zelenih, ne loše uopće... a ja zaradim za doručak u prosjeku oko 60ak dolara, a jebiga, kad je to doručak i uvijek je bolje biti konobarica za večere, jer je više novaca... a ča ćes...bolje i ovo nego ništa... ljudi moji, ja samo razmišljam kamo ćemo mi putovati,hoćemo li imati dovoljno novaca, da ćemo vidjeti opet neke naše stare drugove i tako...i RADUJEM se tomeeeeeeeeeeeeee, jaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkooooooooooooooooooooo
i btw ovim putem bih voljela pozdraviti naše drage ljudi u Atlantic city-ju Zorana, Martinu i Dianuuuuuu..pusa ljudi i nadam se da ćemo opet malo feštati poslije ljeta partypartyparty
idem sad malo neš pojesti jer mi kruli ....
.................
Našla sam sad onaj fortune cookie od prošle godine i piše mi unutra –Keep it simple. The more you say, the less people remember...opaaaa ča bi ovo značilo, da je postu kraj, previše pišem, oh well..... a moram...
Uglavnom, da se samo ne žalim, budem pričala i bolje teme...a to su naše cimerice i naši Makedonciiiiii... sad ću staviti par slika od prije par dana kada smo svi bili na plaži i imali fun!!!!!

anna je imala neku alergiju na oku, a Mile ima cijelu apoteku sa sobom, pa je Goce mazao oko Anni, eto, sve jasno sretan
Photobucket

Goce i Dejan (Deni)
Photobucket

kako bi seka rekla UNITED NATION... Makedonija, Rusija i Hrvatska
Photobucket

i opet
Photobucket

and again
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pa smo malo zaigrali odbojku, ali pijesak je bio toooooooooliko vruc da nismo mogli dugo
Photobucket

Linda
Photobucket

Masha nam je luuuda za nogometom, i bome dribla ona tu loptu odlicno
Photobucket

Photobucket

pa malo relax kod Makedonaca
Photobucket

to je to za ovaj putttt!!!!!
mahmahmahkisskiss

01.07.2010. u 18:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr