Opet Twinke po Americi....

srijeda, 30.06.2010.

CRAZY PEOPLE

alo ljudiiiiiii
a nis, malo novosti i dogadaja, sta da vam kazem...moramo bit u toku, jer cemo pocet zaboravljat a onda... jaoo si ga nama..
eto. Malo se cudne stvari desavaju u ovom nasem super Hiltonu.. naime, nekidan kad sam radila s Lindsay, od 3-23.30h nis, normalno smo sve napravile, pocistile i tako dalje,, ali sljedeci dan, dolazi meni poruka od Linde da je nas sef Lars uzasno ljut jer nesto nije mogao naci, a onda je vidio da nije (kao) usisano, da ima posuda u sudoperu i jos nekih gluposti i tako... i sad, bas mi je nekako bilo bed doc na posao jer sef nikad nije ljut na nas, ali dobro, mislim si ja, pa jebemu , sve smo pocistile kao i sto uvijek napravimo..i dodjem ja na posao, i ugl.da skratim pricu, on je napravio listu sve sto nismo napravile, i ja kazem da ok, da nesto mozda smo zaboravile (tipa obrisati fingerprints s glavnih vratiju, cuz everything needs to be perfect) ali ne moze mi rec da nismo usisale kad sam JA licno usisavala i posrpemila sve.. ali anyways... nesto ove godine Lindsay zeza i ni moj co-worker ni sef je bas ne vole previse jer da im se malo inati, i sve prihvaca preozbiljno... ne da mi se sad pricat o nikakvih situacijama sto su mi pricali, ali mogu vam reci kako smo se nas dvije malo pokacile... a kaze meni sef da je ona, otkad smo linda i ja se vratile nazad, da se ona osjeca ugrozeno od nas dvije, jer nas uvijek svi spominju i hvale...i bla, bla..ah, ako je tako e pa onda nije ni prva ni zadnja koja je ljubomrna na nas dvi, ali sta da joj ja sad radim..who cares!!!!! Anyway.. prica ide ovako...a nis, nas dvije delamo i delamo, i sad, nije mogla otvoriti neko vino s njenim otvaracem i dode mi u kuhinju i pita me dal joj mogu otvorit vino, i ja joj kazem da mogu, ali s mojim otvaracem, i onda napravi neku facu, kaze „JESUS“ i namrgodeno ode...

...eto...ovo gore sam prije par dana pisala, a sad nastavljam....

I uglavnom, meni je bilo već dosta jer mi je vec 2 puta nesto malo bezobraznije rekla, ali nisam tangirala niti reagirala jer ono, pustila sam, sta, ima neke probleme i bas me bilo briga, ali treći put...e reko neces, i mi nesto slazemo dalje za hors'dourves (predjelo) i ja joj otvorim vino i dam joj da ponudi zeni, i lijepo joj kazem da bih u buduce cijenla da mi ne radi nikakve face jer mi to ne treba, da cu joj ja rado pomoci u bilo cemu, pa tako i u otvaranju vina, samo što ne mogu otvoriti s tim njenim otvaračem, nego sam naučena na svoj!! I nis, malo me je čudno pogledala, valjda nije vjerovala da bi joj nesto prigovorila, i otisla nesto raditi, i sve joj je (od posuda) počelo padati i ja dolazim da joj pomognem, a ona meni govori I can handle it, just leave me, I can do it, really.. and I was like.. ok, fine... (do it yourself si mislim), umjesto da se ja ljutim, ona se sad naljutila, kaoo da sam ja njoj nesto rekla a ne ona meni, i nis, ode ona tamo u svoj office tj malenu recepciju, da to tako nazovem, i nakon 10min dodje k meni u kuhinju i kaže mi So that you know, I didnt say it to you, nego je kao to govorila boci jer se 1O min mučila otvoriti bocu, ja si mislim, ok, ako je to tvoj način da kazes da ti je žao, fine... i kazem ja njoj da joj to nije prvi put... i tako, bla, bla.. ne znam sto je rekla na sto sam ja rekla SO, are we good now? –jer najmanje zelim da ljeto provedem s nekim s kim ce mi biti akward na poslu, a inace smo se super slagale prosle godine, I ona mi na to kaze WE ARE FINE, I’M FINE, I’M FINEEE!!! Ja reko, dobro, ok, ko te pitao kako si ti…ali dobro, onda smo jos tokom veceri nismo bile skroz si super, ali skoro…. Ali od sljedeceg dana, kao da se nista nije desilo.. I ja pricam Lindi sto je sve bilo, kaze ona meni, da samo nek ja sve u facu kazem, neka, neka… pa nek malo razmisli… I guess it works hehehe…. A ona je ocito preumorna od svoje obitelji, svima stalno radi usluge, nema svoju vlastitu djecu ali vozika od neke svoje rodice djecu non stop negdje, I ono, valjda ne moze nikada malo odmoriti…I, ja mislim da joj je to necakinja, kadgod ona ima (Lindsay) I malo slobodnog I provede u miru u svojoj sobi, nema tog dana kad je ta mala Mary nece zvati, I ako se ne javlja na mobitel, zove na kucni, pa onda ponovo na mobitel, dok god je ne dobije na telefon… ajooooooooooooj, mislim da bih ja poludjela, ALI, kako ih naviknes, tako ce bit, neka jednom poludi I digne glas (ako drugacije ne ide) pa bi vidjela kako bi se okrenuli drugacije, jer ovako trpit pa dolazit na posao pa se otrest na kolege s kojima radis… not good!!! Ona ima rodjendan july 19, ima tocno 40 godina (mada joj ne bi dao vise od 33-34) I mama I neki njen prijatelj su joj poklonili za rodendan 4 noci (5 dana) U NYC-u, u nekom hotelu koji je od nedavno renoviran I valjda sav u staklu (high class) I naravno od Hiltona, zove se HILTON MANHATTAN EAST, ne zelim ni znati koliko kosta za jednu noc J, jest da su imali discount jer radi u Hiltonu, ali nema veze.. Jeremy (ja uvijek radim ili s njim ili s Lindsay, a nekad, ali rijetko, radimo svi troje zajedno) je bio taaaaaaaako ljut, jer je ona dobila slobodno tih par dana, taman kad je on imao rodendan… e jebiga…..a on je inace rekao da ce otic od Hiltona cim mu prode ona kazna sto je vozio under influence (DUI-driving under influence), morao je ici (godinu dana ili tako nesto) na one sastanke alkoholicara I platiti kaznu, ali to mu je trajalo do 1.mj.2010. I onda je rekao da nema sanse da radi vise u Empyreanu jer ne moze podnijeti vise te goste I te ljude, ali eto, jos uvijek je tu.. kupio je nedavno kucu s bratom svojim, 200 I nesto tisuca dolara, I sad moraju sve farbati, jaaaaaaaaaaaako puno toga popraviti po kuci, kaze da ti ljudi koji su mu prodali kucu, da valjda su ostavili hranu koju su imali, ali su bacilli u bazen sve..KOJI LUDJACI!!!! Ugl.da su im zidovi bili pofarbali kričavo zeleno, neke skroz lude boje, da on nije mogao vjerovati.. ugl. Živi i dalje 5 min od svojih roditelja (tj nije se još preselio, ali uskoro valjda hoće)..idem ovo postat dok mi internet jos kako tako radi....
A onda valjda sutra nastavljam pisati o jednoj kuji koja mi je počela zagorčavati život u restoranu kod Grka (to mi je second job, tamo smo i prošle godine radile)namcor

30.06.2010. u 18:33 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

putopis po i o Americi...

nasa prijasnja 2 bloga....

http://californiasummer.blog.hr
http://virginiasummer.blog.hr

Photobucket

Linkovi

Free Hit Counter
Mario Kart DS





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr