<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Take me into your arms and sing me your beautiful song, hold me until we're one and sing me your beautiful song. :)
Zima je ohladila sve ulice i hladno je, ne puštam te iz zagrljaja, kiša se pretvorila u snijeg. :)

18:46 - utorak - 26.10.2010.

Dobra večer dame i gospodo, koji jednako meni nemate život i čitate moje biljaške i zabilješke.
Za početak hvala vam, što me trpite.
A onda isprika što nisam pisala od 03.08.
Puno toga se izdešavalo u nepunih 3 mjeseca moje neaktivnosti na blogu i prevelike lijenosti da u browser upišem blog.hr.
Srednja je odlična.
Zaista nisam se ni najmanje nadala da ću biti toliko oduševljena ekipom iz razreda i HTŠom općenito.
Ima sitnih kritika, no naspram svega, zanemarive su.
Upoznala sam zaista divne osobe odkad je školska krenula.
Mnogo divnih osoba samnom ide i u razred. :D
Prvu terensku smo prošli, i iskoristili smo ju najbolje što smo mogli.
Mislim da će 1.a definitivno ostat zapamčen u Gorskom Kotaru. :D
Fali mi par osoba koje dugo nisam vidla.
Među njih spadaju Klara, Stoja, Ljubo, Tona, Cvita i Petra.
Ostale ili vidim tu i tamo, ili me jednostavno nije briga.
Iz ovog posta nema ništa poučnog za čupat.
No bit će.
Sad se ima vremena donekle, i blog.hr će mi definitivno postat posjećenija stranica.
Samo sam htjela natuknut da se Vasa vratila u punoj spremi i samo čeka.
Ako imate kakvih frka, pitanja ičega, komentari su uvijek došli.
Na svako pitanje se odgovara. :)
Voli vas vaša Violette.

Comments - 0 - P - Comments on/off

<< Arhiva >>



this blog's CSS has been confirmed as flawless

Web blog layout created by JinxieJinx. Original stock image by Marmit @ stock.xchng.
:: credits
:: calendar
:: about
:: scribbles
:: links